Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου, 2025 - 10:48
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • LIFESTYLE
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Αθλητικά

Oι 4+4 κινήσεις που θα λύσουν το κυκλοφοριακό της Αθήνας

Το σχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στο Λεκανοπέδιο της Αττικής παρουσίασε o Υπουργός κ. Κώστας Καραμανλής.

Money & Life by Money & Life
24 Μαΐου 2022
in Αθλητικά
0 0
0
Oι 4+4 κινήσεις που θα λύσουν το κυκλοφοριακό της Αθήνας
Share on FacebookShare on Twitter

Όπως εξήγησε στην ομιλία του στο 5ο Autoforum, το σχέδιο αυτό απαντά στα προβλήματα του σήμερα, αλλά αντιμετωπίζει και τις ανάγκες του αύριο. Βάζει τα θεμέλια για μια Αττική πιο εύκολη, πιο προσβάσιμη, πιο ανθρώπινη. Και αναπτύσσεται σε 4+4 κινήσεις: 4 κινήσεις που έχουν ήδη γίνει, για άμεσα αποτελέσματα, και 4 κινήσεις για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα του αύριο, ώστε να μη γίνει η Αθήνα πόλη απροσπέλαστη.

Συγκεκριμένα, αυτές οι 4+4 κινήσεις, όπως τις παρουσίασε ο κ. Καραμανλής, είναι οι εξής:

4 κινήσεις με άμεσα αποτελέσματα:

«Καθαρός Δακτύλιος».Ένα μέτρο δραστικό, που αποφασίστηκε όταν αυξήθηκε ξανά η κίνηση μετά την καραντίνα και το οποίο απέδωσε κάποια άμεσα αποτελέσματα. “Μειώσαμε τα οχήματα στο κέντρο της πόλης και κλείσαμε τα παραθυράκια για υπερβολικές και καταχρηστικές εξαιρέσεις. Το μόνιμο γαϊτανάκι του ελληνικού πολιτικού συστήματος: Να βγάζουμε σε όλο τον κόσμο άδειες για να κυκλοφορούν. Κι έτσι έχει ήδη δοθεί μια κυκλοφοριακή ανάσα στο κέντρο, αλλά έχει μειωθεί σημαντικά και η περιβαλλοντική επιβάρυνση”, σημείωσε ο κ. Καραμανλής.

Περισσότερα λεωφορεία στο δρόμο. Η Αθήνα -όπως και η Θεσσαλονίκη- είναι από τις ελάχιστες πόλεις στον κόσμο, που ενίσχυσε τους στόλους των αστικών συγκοινωνιών εν μέσω πανδημίας. “Παραλάβαμε περίπου 850 λεωφορεία στο δρόμο και σήμερα έχουμε 1.350”, επισήμανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ενίσχυση και των μέσων σταθερής τροχιάς.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι:

Παραδώσαμε τρεις νέους σταθμούς μετρό στην επέκταση προς Πειραιά. Στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό, έχουμε 39συρμούς από 32 το 2019. Είναι σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την αναβάθμιση 70 οχημάτων της Γραμμής 1.

Ενισχύουμε σταθερά το Τραμ: το επαναφέραμε στο Σύνταγμα, παραδώσαμε 12 νέες στάσεις στο κέντρο του Πειραιά, έχουμε δρομολογήσει 25 επιπλέον, νέους, υπερσύγχρονους συρμούς στο δίκτυο.

Σύγχρονο πλαίσιο για τη μικροκινητικότητα και την αστική κινητικότητα.Με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, άνοιξε ο δρόμος ώστε η Τοπική Αυτοδιοίκηση να προχωρήσει χωρίς εμπόδια και γραφειοκρατία στη διαμόρφωση ενός πιο βιώσιμου και πιο πράσινου αστικού περιβάλλοντος.

+4 κινήσεις για το αύριο της Αττικής:

Έρχονται και νέα, φιλικά προς το περιβάλλον λεωφορεία.“Είμαστε σε τελικό στάδιο για την προμήθεια των πρώτων 650 νέων, σύγχρονων οχημάτων, έχοντας δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ηλεκτροκίνηση. Θα ξεκινήσουν να ενισχύουν τον στόλο από τις αρχές του 2023”, δήλωσε ο κ. Καραμανλής.

Μεγάλα έργα μετρό γίνονται ξανά στην Αττική.

Γραμμή 4 του Μετρό. Το μεγαλύτερο δημόσιο έργο υποδομής που υλοποιείται αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, ύψους 1,2 δισ. Η πρώτη νέα γραμμή υπό κατασκευή στην πρωτεύουσα έπειτα από είκοσι ολόκληρα χρόνια. Το πρώτο τμήμα, από το Άλσος Βεΐκου στο Γουδή, με 15 νέους σταθμούς, θα εξυπηρετεί μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες γειτονιές της Αθήνας. Διασφαλίζεται δε ότι το πράσινο ισοζύγιο στην πόλη όχι μόνο δε θα μειωθεί, αλλά θα αυξηθεί.
Ταυτόχρονα, προχωρά η μελετητική ωριμότητα και για τις μελλοντικές επεκτάσεις της Γραμμής 4, με προτεραιότητα προς Μαρούσι και Βόρεια Προάστια, περιοχές με μεγάλη ροή εργαζομένων και τεράστιο κυκλοφοριακό φόρτο.
Σε λίγους μήνες παραδίδονται και οι τρεις τελευταίοι νέοι σταθμοί της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά: Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιά. “Επιτέλους ενώνουμε το μεγαλύτερο αεροδρόμιο με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας”, τόνισε ο κ. Καραμανλής.
Επέκταση Γραμμής 2 προς Δυτικά Προάστια: “Προχωράμε με ταχύτατους ρυθμούς τις μελέτες ώστε να καταφέρουμε να δημοπρατήσουμε ως το τέλος της χρονιάς τους τρεις νέους σταθμούς, Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο”, σημείωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Παράλληλα, μπαίνει μπρος και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος Δυτικής Αττικής. Ένα έργο με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, που θα συμβασιοποιηθεί το επόμενο εξάμηνο και θα εξυπηρετεί τις περιοχές από τα Άνω Λιόσια ως τα Μέγαρα.
Αντίστοιχα, προχωράει ικανοποιητικά και η διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου για την Επέκταση του Προαστιακού προς τα Ανατολικά, δηλαδή προς τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου.

Μεγάλα οδικά έργα φτιάχνουν τον νέο οδικό χάρτη της Αττικής.

Μεγάλα οδικά έργα φτιάχνουν τον νέο οδικό χάρτη της Αττικής.

Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης έχει ήδη δημοπρατηθεί και αναμένεται να αρχίσει η υλοποίησή της ως τις αρχές του 2023.
Προχωρούν οι διαδικασίες για τις επεκτάσεις Αττικής Οδού προς Λαύριο και Ραφήνα.
Αντίστοιχα, προχωρούν και οι μελέτες για την υπογειοποίηση της σήραγγας της Ηλιουπόλεως, που θα δώσει ανάσα στα Νότια Προάστια.
Στα Δυτικά Προάστια, είναι σε προχωρημένο στάδιο διαδικασιών το έργο της ολοκλήρωσης της Περιφερειακής του Αιγάλεω και του Κόμβου Σκαραμαγκά, που θα αποφορτίσει σημαντικά την Λεωφόρο Αθηνών αλλά και την Λεωφόρου Σχιστού.

Σύσταση Μητροπολιτικού Φορέα.Για να αντιμετωπιστεί η πολυδιάσπαση των αρμοδιοτήτων, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανέλαβε πρωτοβουλία -υιοθετώντας την πρόταση του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων Ελλάδας- για τη σύστασή του Μητροπολιτικού Φορέα. Ώστε επιτέλους, όπως γίνεται και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, όλοι οι συναρμόδιοι φορείς να κάθονται σε ένα τραπέζι και να λύνουν όλα τα ζητήματα που αφορούν το κυκλοφοριακό.

Πού οφείλεται το κυκλοφοριακό

Ο κ. Καραμανλής στάθηκε εξάλλου στα αίτια του κυκλοφοριακού και επιγραμματικά ανέφερε: Πρώτον ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα παρατηρείται σε όλες τις μεγαλουπόλεις του κόσμου. Δεύτερον, αναφέρθηκε στην παντελή απουσία κατά τα προηγούμενα χρόνια, κεντρικού σχεδιασμού που να βασίζεται στις σύγχρονες ανάγκες της πρωτεύουσας. Και τρίτον, υπογράμμισε την απόλυτη πολυδιάσπαση των αρμοδιοτήτων για όλα τα κρίσιμα ζητήματα που επηρεάζουν το κυκλοφοριακό.

Ανέφερε ενδεικτικά ότι:

Το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, ανήκει στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Αττικής.

Οι Κεντρικές Οδικές Αρτηρίες, όπως για παράδειγμα ο Κηφισός, ανήκει επίσης στην Περιφέρεια Αττικής. Τα τοπικά οδικά δίκτυα, ανήκουν στην αρμοδιότητα των Δήμων.

Το πολεοδομικό και χωροταξικό ζήτημα της Αθήνας, ένα τεράστιο ζήτημα, ανήκει στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Η διαχείριση και ο προγραμματισμός των φαναριών, στην Περιφέρεια.

Ο έλεγχος της παράνομης στάθμευσης, στους Δήμους και στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Οι κανόνες για την φορτοεκφόρτωση και την τροφοδοσία των καταστημάτων, λίγο γκρίζα ζώνη, ανήκουν στην Περιφέρεια και τους Δήμους.

Ο έλεγχος για την παράνομη κυκλοφορία οχημάτων στους λεωφορειόδρομος, στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μεγάλων έργων, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι ο καθένας από αυτούς τους φορείς κάνει τη δουλειά του, αλλά αποσπασματικά και χωρίς πολλές φορές να διαθέτουν τα αναγκαία εργαλεία. Και υπογράμμισε πως το πρόβλημα είναι ότι μέσα στα χρόνια έχει δημιουργηθεί ένα δαιδαλώδες, βαρύ και πολύπλοκο σύστημα, που δεν μπορεί να ακολουθήσει τις κοινωνικές και δομικές αλλαγές που δημιουργούνται σε έναν νομό «σε μόνιμη κίνηση» όπως είναι η Αττική.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε τέλος ότι το σχέδιο για το κυκλοφοριακό της Αθήνας αποτελεί κομμάτι μίας ολοκληρωμένης πολιτικής του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία υπηρετεί κρίσιμους εθνικούς στόχους όπως είναι η οδική ασφάλεια, η ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης και η προστασία του περιβάλλοντος. Και υπογράμμισε ότι πιστεύει προσωπικά στην καλή συνεργασία με όλους τους φορείς, αλλά και τους πολίτες, για να γίνεται κάθε μέρα κι ένα κομμάτι αυτού του σχεδίου πραγματικότητα. Σημειωτέον ότι αντίστοιχο σχέδιο αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού έχει εκπονηθεί και εφαρμόζεται και για τη Θεσσαλονίκη.

ΠΗΓΗ:4troxoi.gr

Previous Post

Κτήμα Άλφα, Α Ροζέ Single Vineyard Σκαντζόχοιρος 2018

Next Post

Τέξας: Αυτός είναι ο 18χρονος που πυροβόλησε και σκότωσε 19 μαθητές και δύο δασκάλους σε σχολείο!!

Related Posts

Το φαινόμενο Ρέξαμ: Από την άσημη ομάδα της Ουαλίας σε επενδυτικό «μαγνήτη»
Αθλητικά

Το φαινόμενο Ρέξαμ: Από την άσημη ομάδα της Ουαλίας σε επενδυτικό «μαγνήτη»

9 Δεκεμβρίου 2025
Formula 1: Στο Άμπου Ντάμπι κρίνεται ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής σε ένα από τα πιο δραματικά φινάλε της δεκαετίας
Αθλητικά

Formula 1: Στο Άμπου Ντάμπι κρίνεται ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής σε ένα από τα πιο δραματικά φινάλε της δεκαετίας

7 Δεκεμβρίου 2025
Παναθηναϊκός - ΑΕΚ
Αθλητικά

Παναθηναϊκός: Η αποστολή για το ντέρμπι με την ΑΕΚ – Επιστρέφει ο Ντέσερς μετά από δύο μήνες

30 Νοεμβρίου 2025
Βαθμολογία UEFA: Η Ελλάδα διατηρεί τη 10η θέση, ενώ η Πολωνία αυξάνει την πίεση
Αθλητικά

Βαθμολογία UEFA: Η Ελλάδα διατηρεί τη 10η θέση, ενώ η Πολωνία αυξάνει την πίεση

28 Νοεμβρίου 2025
Λίνα Σουλούκου
Αθλητικά

Λίνα Σουλούκου: Πώς η συνεργασία Ολυμπιακού – Νότιγχαμ Φόρεστ ενισχύει αγωνιστικά και εμπορικά τους δύο συλλόγους

20 Νοεμβρίου 2025
Μουντιάλ 2026
Αθλητικά

Μουντιάλ 2026: Οι 34 ομάδες που «σφράγισαν» εισιτήριο

18 Νοεμβρίου 2025
Next Post
Τέξας: Αυτός είναι ο 18χρονος που πυροβόλησε και σκότωσε 19 μαθητές και δύο δασκάλους σε σχολείο!!

Τέξας: Αυτός είναι ο 18χρονος που πυροβόλησε και σκότωσε 19 μαθητές και δύο δασκάλους σε σχολείο!!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Η Eurobank στο ReBrain Greece στη Νέα Υόρκη: Γέφυρα επανασύνδεσης με το ελληνικό ταλέντο της διασποράς

Η Eurobank στο ReBrain Greece στη Νέα Υόρκη: Γέφυρα επανασύνδεσης με το ελληνικό ταλέντο της διασποράς

23 ώρες ago
Οικογένεια Εμπειρικού: Μια Δυναστεία στην Ελληνική Ναυτιλία

Οικογένεια Εμπειρικού: Μια Δυναστεία στην Ελληνική Ναυτιλία

2 έτη ago
Ο Γιώργος Αναγνωστάκος στο Money & Life: «Θα ήθελα ο κόσμος να μάθει ότι η δράση των πολεμικών τεχνών είναι αμιγώς ανθρωποκεντρική»

Ο Γιώργος Αναγνωστάκος στο Money & Life: «Θα ήθελα ο κόσμος να μάθει ότι η δράση των πολεμικών τεχνών είναι αμιγώς ανθρωποκεντρική»

3 έτη ago
Παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ: Στο μικροσκόπιο 2.000 ΑΦΜ και δεκάδες υποθέσεις πριν τις διώξεις

Παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ: Στο μικροσκόπιο 2.000 ΑΦΜ και δεκάδες υποθέσεις πριν τις διώξεις

4 ώρες ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • LIFESTYLE
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ Ιταλία ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Χρηματιστήριο Αθηνών ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επιδόματα: Αλλαγή στην ημερομηνία πληρωμών λόγω εορτών

Πληρωμές άνω των 1,21 δισ. ευρώ σε 1,75 εκατ. δικαιούχους έως τις 24 Δεκεμβρίου από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ

22 Δεκεμβρίου 2025
Κτηματολόγιο: Κίνδυνος οριστικής απώλειας περιουσιών υπέρ του Δημοσίου

Κτηματολόγιο: Κίνδυνος οριστικής απώλειας περιουσιών υπέρ του Δημοσίου

22 Δεκεμβρίου 2025
Μητσοτάκης σε  Ιεροσόλυμα και Δυτική Όχθη: Τριμερής με Νετανιάχου και Χριστοδουλίδη και συνάντηση με Αμπάς

Μητσοτάκης σε Ιεροσόλυμα και Δυτική Όχθη: Τριμερής με Νετανιάχου και Χριστοδουλίδη και συνάντηση με Αμπάς

22 Δεκεμβρίου 2025
Παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ: Στο μικροσκόπιο 2.000 ΑΦΜ και δεκάδες υποθέσεις πριν τις διώξεις

Παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ: Στο μικροσκόπιο 2.000 ΑΦΜ και δεκάδες υποθέσεις πριν τις διώξεις

22 Δεκεμβρίου 2025
Μαδρίτη: Η πρωτεύουσα της Ισπανίας που συνδυάζει τέχνη, ιστορία και αστική ενέργεια

Μαδρίτη: Η πρωτεύουσα της Ισπανίας που συνδυάζει τέχνη, ιστορία και αστική ενέργεια

21 Δεκεμβρίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Πληρωμές άνω των 1,21 δισ. ευρώ σε 1,75 εκατ. δικαιούχους έως τις 24 Δεκεμβρίου από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ
  • Κτηματολόγιο: Κίνδυνος οριστικής απώλειας περιουσιών υπέρ του Δημοσίου
  • Μητσοτάκης σε Ιεροσόλυμα και Δυτική Όχθη: Τριμερής με Νετανιάχου και Χριστοδουλίδη και συνάντηση με Αμπάς
  • Παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ: Στο μικροσκόπιο 2.000 ΑΦΜ και δεκάδες υποθέσεις πριν τις διώξεις

Κατηγορίες

  • LIFESTYLE
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Επιχειρείν
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αυτοδιοίκηση
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Περιφέρεια
  • LIFESTYLE
  • Αρθρογραφία
  • Συνεντεύξεις
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.