Καθώς ξεκινά η τουριστική σεζόν, η εστίαση και ο χώρος του κρασιού ετοιμάζονται για μια ακόμη απαιτητική χρονιά. Με τη ζήτηση από Έλληνες να κινείται σε χαμηλά επίπεδα, το ενδιαφέρον στρέφεται ξανά στους ξένους επισκέπτες. Πώς μπορούμε να τους κερδίσουμε με ένα ποτήρι κρασί;
Η απάντηση βρίσκεται στο ίδιο μας το προϊόν. Οι τουρίστες δεν έρχονται για να δοκιμάσουν γαλλικά ή ιταλικά κρασιά – αυτά τα βρίσκουν παντού. Έρχονται για την ελληνική εμπειρία. Και ευτυχώς, έχουμε να τους προσφέρουμε ποικιλίες που ξεχωρίζουν: Ασύρτικο, Ρομπόλα, Ξινόμαυρο – κρασιά με ταυτότητα και χαρακτήρα.
Όμως, η εμπειρία δεν σταματά στην ετικέτα. Η τιμή πρέπει να αντανακλά την ποιότητα της εξυπηρέτησης. Το κρασί πρέπει να σερβίρεται σωστά, με τον κατάλληλο εξοπλισμό και σε θερμοκρασία που του ταιριάζει. Αν προσφέρουμε λευκό κρασί ζεστό, σε λάθος ποτήρι και χωρίς πληροφορία, γιατί να ζητήσουμε premium τιμή;
Η εκπαίδευση του προσωπικού είναι κρίσιμη. Δεν χρειάζεται όλοι να είναι σομελιέ, όμως λίγες βασικές γνώσεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Όπως φροντίζουμε την κουζίνα, έτσι πρέπει να βλέπουμε και το κρασί: όχι σαν έξοδο, αλλά ως επένδυση.
Αν θέλουμε τουρίστες που θα επιστρέψουν και θα μας προτείνουν, πρέπει να τους προσφέρουμε κάτι περισσότερο από ένα καλό πιάτο. Μια ιστορία, μια εμπειρία, μια ανάμνηση μ σε ένα ποτήρι κρασί.