Σάββατο, 12 Ιουλίου, 2025 - 06:09
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • Gala
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ταξίδια Τουρισμός

ΕΟΤ: Νέα τουριστική καμπάνια 2023 – «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή»

Money & Life by Money & Life
13 Μαΐου 2023
in Τουρισμός
0 0
0
ΕΟΤ: Νέα τουριστική καμπάνια 2023 – «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή»
Share on FacebookShare on Twitter

Ο τετραετής απολογισμός του έργου τουριστικής προβολής της Ελλάδας στον κόσμο

Με το μήνυμα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή», ολοκληρώθηκε ο απολογισμός του πλούσιου έργου τουριστικής προβολής της Ελλάδας στον κόσμο, που- παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις- κατάφερε να αναδείξει την χώρα σε top of the mind τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.

Τα πεπραγμένα της τετραετία 2019-2023 και οι επίπονες όσο και εμπνευσμένες προσπάθειες να διατηρηθεί «ζωντανή» η εικόνα της Ελλάδας στη συνείδηση του κοινού κατά τη διάρκεια της πανδημίας, παρουσιάστηκαν σήμερα στον ΕΟΤ, παρουσία του Υπουργού Τουρισμού κ. Βασίλη Κικίλια, με τη συμμετοχή της Πρόεδρου κας Άντζελας Γκερέκου και του Γενικού Γραμματέα ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη.

ΕΟΤ: Στήριξη σε διεθνή συνέδρια για τουρισμό πολυτελείας και γαστρονομίας

Εντυπωσιακή ανάκαμψη του τουρισμού

Η πολύτιμη συμβολή του ΕΟΤ καταγράφεται στην εντυπωσιακή ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού τα δύο τελευταία χρόνια, την αύξηση των εσόδων και των αφίξεων, την προβολή των εμπειριών που προσφέρει η χώρα στον σύγχρονο ταξιδιώτη και τη διάχυση τουριστικού ρεύματος σε λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς ( Hidden Gems). Στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλλαν καθοριστικά:

• Επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα και πλατφόρμες επικοινωνίας, σε συνολικά 35 αγορές στόχους.

• Προγράμματα συνδιαφήμισης 30 εκ. ευρώ με 200 και πλέον συνεργάτες απ’ όλον τον κόσμο.

• Επενδύσεις:

1. 11 εκ. ευρώ σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρίες,

2. 2 εκ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και

3. 2 εκ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.

Εμβληματικές συνεργασίες

Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες, μεταξύ άλλων τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.α.

Όπως τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού κ Βασίλης Κικίλιας: «Η Ελλάδα στον τουρισμό πέτυχε ένα μικρό θαύμα. Είχε τη μεγαλύτερη τουριστική ανάκαμψη σε όλη την Ευρώπη και έφερε έσοδα που ενίσχυσαν την ελληνική οικονομία και την μέση ελληνική οικογένεια. Αυτό το μεγάλο επίτευγμα, δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς την άοκνη δουλειά του ΕΟΤ, της Πρόεδρου κας Άντζελας Γκερέκου, του Γενικού Γραμματέα κ. Δημήτρη Φραγκάκη των Διοικητικών Συμβουλίων και βέβαια πάνω απ’ όλα όλων των εργαζομένων του ΕΟΤ στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Πραγματοποιήσαμε καμπάνιες όλο το χρόνο, προβάλαμε τον χειμερινό τουρισμό και άλλες ειδικές μορφές τουρισμού, αναδείξαμε την Ελλάδα μέσα στα κορυφαία 5 brand στον κόσμο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και ιδιαίτερα στο ίδρυμα Ωνάση για την πολύπλευρη και συνεχή υποστήριξη του στον ελληνικό τουρισμό».

Γκερέκου: Τα ορόσημα στο έργο του ΕΟΤ

Η Πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου, τόνισε ότι «τα θεαματικά άλματα του ελληνικού τουρισμού, εν μέσω πρωτοφανών διεθνών κρίσεων, είναι αποτέλεσμα συνεργασίας, συντονισμού και συνέπειας μεταξύ όλων των εμπλεκομένων φορέων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΟΤ, που έχει ήδη δρομολογηθεί, καθώς και η οργανική ενσωμάτωση της γαστρονομίας και του πολιτισμού στην διαφημιστική προβολή της χώρας αποτελούν ορόσημα για το συνολικό έργο του ΕΟΤ». Και προανήγγειλε το Σχέδιο Δράσης, «Ανθισμένες Διαδρομές-Λευκάδιος Χερν», όπου στο πρότυπο των δρόμων της ανθισμένης κερασιάς της Ιαπωνίας, θα αναδεικνύονται όλες οι περιοχές και όλα τα είδη ανθοφορίας στην Ελλάδα, ενισχύοντας και προβάλλοντας ταυτόχρονα τόσο την πρωτογενή παραγωγή όσο και τον ιδιαίτερο τοπικό πολιτισμό κάθε περιοχής».

Ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης υπογράμμισε: «Οι Έλληνες όταν έχουμε στόχο κάνουμε θαύματα. Ένα τέτοιο μικρό θαύμα συντελέστηκε αυτά τα χρόνια , όταν καταφέραμε από το μηδέν του Μαρτίου του 2020 να φτάσουμε ξανά στα έσοδα του 2019 και να ετοιμαζόμαστε για νέα ρεκόρ φέτος.

Παραδίδουμε την φήμη της χώρας πολύ πιο ισχυρή από ότι την παραλάβαμε κι έναν ΕΟΤ πιο δυνατό, πιο παρεμβατικό. Δεν κρυφτήκαμε πίσω από την μεγαλύτερη κρίση της ιστορίας του τουρισμού που έτυχε στον δρόμο μας. Σπάσαμε στερεότυπα και ταμπού δεκαετιών και καινοτομήσαμε όπου χρειαζόταν. Τα καταφέραμε όλοι μαζί και είμαι υπερήφανος γι’ αυτό».

Τόσο η Πρόεδρος όσο και ο Γ.Γ. ΕΟΤ ευχαρίστησαν τον Υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, καθώς και όλο το ανθρώπινο δυναμικό του ΕΟΤ εντός κι εκτός Ελλάδας για την άριστη συνεργασία.

Greece. A life-changing experience

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ «Greece. A life-changing experience» (Ελλάδα – Εμπειρία που σου αλλάζει τη ζωή) έχει ως στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση για αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στην Ελλάδα, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση της χώρας, που μπορεί ακόμα να προσφέρει αυθεντικές, βιωματικές εμπειρίες που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους!

Πρόκειται για μια ζωηρή και ανατρεπτική ταινία που περιγράφει με εικόνες: «Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους;» και για τα οποία η Ελλάδα και ο ΕΟΤ έχουν όλες τις απαντήσεις.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, «οι διακοπές στην Ελλάδα δεν είναι και εύκολη υπόθεση…Σκαλιά να ανεβείς, άμμο να περπατήσεις, κόκορες να σε ξυπνούν, ήλιος καυτός, δρόμοι χωμάτινοι, χωριά στο πουθενά, γεύσεις ασυνήθιστες. Oι «δυσκολίες» που προκύπτουν από την ανέγγιχτη φύση, την απλότητα και αυθεντικότητα της χώρας, που όμως κάνουν τις διακοπές, μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής».

Η καμπάνια «Greece. A life-changing experience» θα προβληθεί σε διεθνή Μέσα Επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.
Δείτε το σχετικό βίντεο:

ΠΗΓΗ

Tags: ΕΟΤ
Previous Post

Ξενοδοχεία: «Εκτοξεύεται» το κόστος διαμονής στην Αθήνα – Παραμένει στις φθηνότερες πόλεις της Ευρώπης

Next Post

COSMOTE CHRONOS: Η εφαρμογή που μας ταξιδεύει στο χθες με τεχνολογίες του αύριο

Related Posts

Χάλκη: Το ελληνικό νησί-πρότυπο βιώσιμου τουρισμού και ενεργειακής αυτάρκειας
Ταξίδια

Χάλκη: Το ελληνικό νησί-πρότυπο βιώσιμου τουρισμού και ενεργειακής αυτάρκειας

4 Ιουλίου 2025
Νέα στοιχεία για τη δραστηριότητα στη Σαντορίνη – Τα πρώτα ευρήματα του ΑΠΘ
Ταξίδια

ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της Σαντορίνης στην ιταλική αγορά

3 Ιουλίου 2025
Ανακάλυψη της Αρκαδικής Ριβιέρας: Ένας προορισμός υψηλής ποιότητας στον τουρισμό
Ταξίδια

Ανακάλυψη της Αρκαδικής Ριβιέρας: Ένας προορισμός υψηλής ποιότητας στον τουρισμό

29 Ιουνίου 2025
ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ταξίδια

Χάλκη: Πρότυπο βιώσιμου τουρισμού με 150.000 επισκέπτες και μηδενικούς λογαριασμούς ρεύματος

28 Ιουνίου 2025
ΕΟΤ: H Ελλάδα στην πρώτη θέση της προτίμησης των Κύπριων ταξιδιωτών
Ταξίδια

ΕΟΤ: H Ελλάδα στην πρώτη θέση της προτίμησης των Κύπριων ταξιδιωτών

24 Ιουνίου 2025
Ελλάδα - Τουρισμός
Ειδήσεις

Τουρισμός: Η Ελλάδα στις πρώτες θέσεις των ευρωπαϊκών κρατήσεων

22 Ιουνίου 2025
Next Post
COSMOTE CHRONOS: Η εφαρμογή που μας ταξιδεύει στο χθες με τεχνολογίες του αύριο

COSMOTE CHRONOS: Η εφαρμογή που μας ταξιδεύει στο χθες με τεχνολογίες του αύριο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Δημήτρης Βουρλιωτάκης: «Θεομπαῖχτες καί χαμαίζηλοι»

Δημήτρης Βουρλιωτάκης: «Θεομπαῖχτες καί χαμαίζηλοι»

1 ημέρα ago
Θεοδωρικάκος

Υπουργείο Ανάπτυξης:Τέλος για 1.400 ανενεργά επενδυτικά σχέδια με τροπολογία Θεοδωρικάκου

22 ώρες ago
Vodafone: Επενδύσεις 1 δισ. ευρώ έως το 2029 και καμία σκέψη αποχώρησης από την Ελλάδα

Vodafone: Επενδύσεις 1 δισ. ευρώ έως το 2029 και καμία σκέψη αποχώρησης από την Ελλάδα

22 ώρες ago
Παράταση για τα προγράμματα κοινωφελούς χαρακτήρα σε υπηρεσίες υπουργείων

Νέο πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας με 614 ευρώ καθαρά από τη ΔΥΠΑ – Ποιους αφορά, πότε ξεκινούν οι αιτήσεις

2 μήνες ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • Gala
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League MONEY AND LIFE ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ Σαντορίνη ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών εορτολόγιο ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πλαίσιο: Από 14 τ.μ. σε κορυφαίο retailer και εργοδότη – Η πορεία ενός ελληνικού success story

Πλαίσιο: Από 14 τ.μ. σε κορυφαίο retailer και εργοδότη – Η πορεία ενός ελληνικού success story

11 Ιουλίου 2025
Θεοδωρικάκος

Υπουργείο Ανάπτυξης:Τέλος για 1.400 ανενεργά επενδυτικά σχέδια με τροπολογία Θεοδωρικάκου

11 Ιουλίου 2025
Vodafone: Επενδύσεις 1 δισ. ευρώ έως το 2029 και καμία σκέψη αποχώρησης από την Ελλάδα

Vodafone: Επενδύσεις 1 δισ. ευρώ έως το 2029 και καμία σκέψη αποχώρησης από την Ελλάδα

11 Ιουλίου 2025
Χρηματοδότηση σε επιχειρήσεις

Χρηματοδότηση έως 80.000€ σε επιχειρήσεις μέσω ΕΣΠΑ για εξωστρέφεια

11 Ιουλίου 2025
Wall Street: Επιστρέφουν στο κόκκινο οι δείκτες στη, παρά το χθεσινό ράλι

Wall Street: Νέα ιστορικά ρεκόρ για S&P 500 και Nasdaq παρά το κύμα δασμών

11 Ιουλίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Πλαίσιο: Από 14 τ.μ. σε κορυφαίο retailer και εργοδότη – Η πορεία ενός ελληνικού success story
  • Υπουργείο Ανάπτυξης:Τέλος για 1.400 ανενεργά επενδυτικά σχέδια με τροπολογία Θεοδωρικάκου
  • Vodafone: Επενδύσεις 1 δισ. ευρώ έως το 2029 και καμία σκέψη αποχώρησης από την Ελλάδα
  • Χρηματοδότηση έως 80.000€ σε επιχειρήσεις μέσω ΕΣΠΑ για εξωστρέφεια

Κατηγορίες

  • Gala
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Gala
  • Χρήσιμα

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.