Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου, 2025 - 07:36
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • LIFESTYLE
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ταξίδια Προορισμοί

Χρ. Μιχαλάκης: «Το brand name της Ρόδου είναι ανθεκτικό και ισχυρότατο»

Money & Life by Money & Life
17 Αυγούστου 2023
in Προορισμοί, Τουρισμός
0 0
0
Χρ. Μιχαλάκης: «Το brand name της Ρόδου είναι ανθεκτικό και ισχυρότατο»
Share on FacebookShare on Twitter

Παρά τις δυσκολίες και τα προβλήματα, ο τουρισμός για την Ρόδο κατάφερε να επανέλθει στην κανονικότητα, κάνοντας επανεκκίνηση με πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από όσο περίμεναν κάποιοι. Ωστόσο, οι απώλειες είναι τεράστιες αφού οι μέρες που έζησε το νησί με τις καταστροφικές πυρκαγιές, προκάλεσαν ζημίες σε όλη την Ρόδο.
Όπως δήλωσε στην ‘δημοκρατική’ ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου, κ. Χρήστος Μιχαλάκης, τα αντανακλαστικά ήταν πολύ γρήγορα και ισχυρά, ενώ έγινε πολύ καλή και συστηματική δουλειά σε ό,τι αφορά στην προβολή για την γρήγορη ανάκαμψη του τουρισμού –παρά την εικόνα μας, που επλήγη:
«Η Ρόδος ανέκαμψε πολύ γρήγορα μετά το πέρας της περιπέτειας που βίωσε με τις πυρκαγιές. Μετά το τέλος Ιουλίου, άρχισε η ανάκαμψη ενώ αυτή την περίοδο που διανύουμε, σημειώνεται μεγάλη άνοδος και μπορούμε να πούμε ότι ο προορισμός, επανήλθε στα πραγματικά του δεδομένα –όπως θα έπρεπε να ήταν. Αυτό αφορά κυρίως στις αφίξεις. Αυτό όμως, δε σημαίνει ότι όλες οι επιχειρήσεις, τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα έχουν τον αριθμό που περίμεναν. Είναι λογικό ότι το βόρειο τρίγωνο (από τα Κολύμπια κι έπειτα) δεν έχει συνέλθει στο 100%, η περιοχή της Λίνδου με τους Πεύκους βρήκε τον βηματισμό της ενώ το Κιοτάρι αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόβλημα από όλες τις περιοχές. Ευτυχώς, η ροή δεν σταμάτησε καθόλου –ακόμη και εν μέσω πυρκαγιών. Μάλιστα, από την 1η Αυγούστου οπότε άρχισαν όλοι οι τουρ οπερέιτορ να πουλάνε όλα τα προγράμματά τους, στο σύνολό τους (επειδή σημειώθηκε μια παύση) μπήκαμε σε μια ‘κανονική’ περίοδο. Ωστόσο, η ζημιά παραμένει μεγάλη. Δεν είναι για όλες τις επιχειρήσεις το ίδιο καταστροφικό αλλά νομίζω, και σύμφωνα με τα στοιχεία, καταφέραμε να περιορίσουμε την ζημιά –για όλη την Ρόδο- στο ελάχιστο…» -όπως υπογράμμισε.
Ερωτηθείς εάν θα καταφέρει η Ρόδος να επιτύχει να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος μέχρι και τον προσεχή Νοέμβριο, ο κ. Μιχαλάκης δήλωσε πως σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία «θα υπάρξει κίνηση τόσο από την γερμανική όσο και από την βρετανική αγορά. Αυτό βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν πάει να αντικαταστήσει ή να μειώσει τις ζημιές που καταγράφηκαν. Είναι διαφορετικά τα χαρακτηριστικά των πελατών ανά εποχή» -ανέφερε. Στα θετικά μηνύματα καταγράφεται το ενδιαφέρον για την Ρόδο, από τώρα για την σεζόν του 2024 η οποία, αφενός αναμένεται να ξεκινήσει και πάλι νωρίς τον Μάρτιο με προσδοκίες (κι εκτός συγκλονιστικού απροόπτου) να έχει μια ομαλή ροή μέχρι για τουλάχιστον εφτά μήνες. «Τα μηνύματα και τα δεδομένα που έχουμε από τώρα, για το 2024 (σύμφωνα με τα συμβόλαια και την καταγεγραμμένα ζήτηση) είναι πολύ θετικά και όλα δείχνουν ότι θα είναι μια πολύ καλή σεζόν. Ευχόμαστε κι αισιοδοξούμε ότι όλα θα πάνε καλά».
Αυτή την περίοδο ωστόσο, το ενδιαφέρον εστιάζεται στον Αύγουστο και στο επόμενο δίμηνο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου, καθώς υπάρχει αυξημένη κινητικότητα, με πολλές αφίξεις και καλές πληρότητες. «Το… ταμείο θα το κάνουμε στο τέλος της σεζόν για να δούμε πώς θα πάνε τα έσοδα. Μέχρι και τον Οκτώβριο –όπως δείχνουν οι κρατήσεις και τα στοιχεία- θα υπάρχει ομαλότητα. Τα δεδομένα δείχνουν ότι θα καταφέρουμε να φτάσουμε μέχρι και τα μέσα του Νοέμβρη…» -ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου. Παρά τις ζημίες από την καταστροφή που υπέστη το νησί αλλά και η εικόνα στο εξωτερικό, η Ρόδος ‘άντεξε’:
«Για μία ακόμη φορά αποδείχθηκε ότι το τουριστικό brand name είναι ανθεκτικό και ισχυρότατο. Είναι ενδεικτικό το πόσο άμεσα όλοι οι φορείς, η Περιφέρεια, ο Δήμος Ρόδου, ο ΕΟΤ, οι επαγγελματίες, οι επιχειρηματίες, οι πράκτορες και οι ξενοδόχοι εργαστήκαμε συντονισμένα κάνοντας όλα όσα έπρεπε να γίνουν προκειμένου να αντιστραφεί το κλίμα που είχε δημιουργηθεί και η εικόνα προς τα έξω. Έγινε πολύ συντονισμένη προσπάθεια αλλά είχαμε και ισχυρά αντανακλαστικά. Όχι μόνον η Ρόδος ανέκαμψε γρήγορα, αλλά και οι πελάτες μας, έδειξαν πόσο πολύ μάς εμπιστεύονται και πόσο πολύ θέλουν να έρθουν εδώ για διακοπές».
Καταλήγοντας, ο κ. Μιχαλάκης αναφέρθηκε στις αγορές που παραμένουν η Βρετανία, η Γερμανία, οι γερμανόφωνες χώρες της κεντρικής Ευρώπης, η Γαλλία, η Πολωνία και η Τσεχία.

ΠΗΓΗ

Tags: Χρήστος Μιχαλάκης
Previous Post

Απλούστευση διαδικασιών για αποζημιώσεις από φυσικές καταστροφές

Next Post

Το φανταστικό γκολ πρόκρισης του Αλεξανδρόπουλου στο 90+6′

Related Posts

λίμνη Μπελέτσι
Ελλάδα

Αναζητώντας κοντινό προορισμό: Κυριακάτικη απόδραση στη λίμνη Μπελέτσι

30 Νοεμβρίου 2025
Άννα Καραμανλή
Ελλάδα

Άννα Καραμανλή: Περιφέρεια – «ναυαρχίδα» για τον τουρισμό

25 Νοεμβρίου 2025
Χριστουγεννιάτικοι προορισμοί στην Ελλάδα που δεν χάνουν ποτέ τη μαγεία τους
Προορισμοί

Χριστουγεννιάτικοι προορισμοί στην Ελλάδα που δεν χάνουν ποτέ τη μαγεία τους

23 Νοεμβρίου 2025
, ο Πρόεδρος του ΞΕΕ, Αλέξανδρος Βασιλικός
Ελλάδα

Metropolitan Expo: Η 13η Γενική Συνέλευση του ΞΕΕ ανέδειξε το μέλλον της ελληνικής φιλοξενίας

23 Νοεμβρίου 2025
Τουρισμός 2026: Αισιόδοξα τα πρώτα συμπεράσματα για τη χειμερινή περίοδο
Ταξίδια

Τουρισμός 2026: Αισιόδοξα τα πρώτα συμπεράσματα για τη χειμερινή περίοδο

22 Νοεμβρίου 2025
Φθινοπωρινή βόλτα στη Χάρμαινα, την ιστορική συνοικία της Aμφισσας (Φωτογραφίες)
Προορισμοί

Φθινοπωρινή βόλτα στη Χάρμαινα, την ιστορική συνοικία της Aμφισσας (Φωτογραφίες)

21 Νοεμβρίου 2025
Next Post
Το φανταστικό γκολ πρόκρισης του Αλεξανδρόπουλου στο 90+6′

Το φανταστικό γκολ πρόκρισης του Αλεξανδρόπουλου στο 90+6'

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Χρηματιστήριο Αθηνών

Χρηματιστήριο Αθηνών: Πτώση 1,01% και επιστροφή κάτω από τις 2.100 μονάδες

10 ώρες ago
Νέα τουριστική επένδυση με την υπογραφή Καράτζη

Νέα τουριστική επένδυση με την υπογραφή Καράτζη

16 ώρες ago
ΦΠΑ για νεόδμητα ακίνητα

Γιατί δεν βρίσκουν αγοραστή τα ακίνητα που βγαίνουν σε πλειστηριασμό

18 ώρες ago
«Οδηγός» για τους Έλληνες του εξωτερικού – Πώς θα τακτοποιήσουν τα φορολογικά τους

«Οδηγός» για τους Έλληνες του εξωτερικού – Πώς θα τακτοποιήσουν τα φορολογικά τους

14 ώρες ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • LIFESTYLE
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League e-ΕΦΚΑ ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ Ιταλία ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μουσείο Ακρόπολης

Χριστούγεννα στο Μουσείο Ακρόπολης – Εορταστικό πρόγραμμα

3 Δεκεμβρίου 2025
Γιάννης Βούρος,

Γιάννης Βούρος: «Ο Στέφανος είναι δάσκαλος ζωής – Η διαφορετικότητα είναι πλασματική»

3 Δεκεμβρίου 2025
Χρηματιστήριο Αθηνών

Χρηματιστήριο Αθηνών: Πτώση 1,01% και επιστροφή κάτω από τις 2.100 μονάδες

3 Δεκεμβρίου 2025
«Οδηγός» για τους Έλληνες του εξωτερικού – Πώς θα τακτοποιήσουν τα φορολογικά τους

«Οδηγός» για τους Έλληνες του εξωτερικού – Πώς θα τακτοποιήσουν τα φορολογικά τους

3 Δεκεμβρίου 2025
Νέα τουριστική επένδυση με την υπογραφή Καράτζη

Νέα τουριστική επένδυση με την υπογραφή Καράτζη

3 Δεκεμβρίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Χριστούγεννα στο Μουσείο Ακρόπολης – Εορταστικό πρόγραμμα
  • Γιάννης Βούρος: «Ο Στέφανος είναι δάσκαλος ζωής – Η διαφορετικότητα είναι πλασματική»
  • Χρηματιστήριο Αθηνών: Πτώση 1,01% και επιστροφή κάτω από τις 2.100 μονάδες
  • «Οδηγός» για τους Έλληνες του εξωτερικού – Πώς θα τακτοποιήσουν τα φορολογικά τους

Κατηγορίες

  • LIFESTYLE
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Επιχειρείν
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αυτοδιοίκηση
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Περιφέρεια
  • LIFESTYLE
  • Αρθρογραφία
  • Συνεντεύξεις
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.