Τετάρτη, 16 Ιουλίου, 2025 - 01:47
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • Gala
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ταξίδια Προορισμοί

Χρ. Μιχαλάκης: «Το brand name της Ρόδου είναι ανθεκτικό και ισχυρότατο»

Money & Life by Money & Life
17 Αυγούστου 2023
in Προορισμοί, Τουρισμός
0 0
0
Χρ. Μιχαλάκης: «Το brand name της Ρόδου είναι ανθεκτικό και ισχυρότατο»
Share on FacebookShare on Twitter

Παρά τις δυσκολίες και τα προβλήματα, ο τουρισμός για την Ρόδο κατάφερε να επανέλθει στην κανονικότητα, κάνοντας επανεκκίνηση με πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από όσο περίμεναν κάποιοι. Ωστόσο, οι απώλειες είναι τεράστιες αφού οι μέρες που έζησε το νησί με τις καταστροφικές πυρκαγιές, προκάλεσαν ζημίες σε όλη την Ρόδο.
Όπως δήλωσε στην ‘δημοκρατική’ ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου, κ. Χρήστος Μιχαλάκης, τα αντανακλαστικά ήταν πολύ γρήγορα και ισχυρά, ενώ έγινε πολύ καλή και συστηματική δουλειά σε ό,τι αφορά στην προβολή για την γρήγορη ανάκαμψη του τουρισμού –παρά την εικόνα μας, που επλήγη:
«Η Ρόδος ανέκαμψε πολύ γρήγορα μετά το πέρας της περιπέτειας που βίωσε με τις πυρκαγιές. Μετά το τέλος Ιουλίου, άρχισε η ανάκαμψη ενώ αυτή την περίοδο που διανύουμε, σημειώνεται μεγάλη άνοδος και μπορούμε να πούμε ότι ο προορισμός, επανήλθε στα πραγματικά του δεδομένα –όπως θα έπρεπε να ήταν. Αυτό αφορά κυρίως στις αφίξεις. Αυτό όμως, δε σημαίνει ότι όλες οι επιχειρήσεις, τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα έχουν τον αριθμό που περίμεναν. Είναι λογικό ότι το βόρειο τρίγωνο (από τα Κολύμπια κι έπειτα) δεν έχει συνέλθει στο 100%, η περιοχή της Λίνδου με τους Πεύκους βρήκε τον βηματισμό της ενώ το Κιοτάρι αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόβλημα από όλες τις περιοχές. Ευτυχώς, η ροή δεν σταμάτησε καθόλου –ακόμη και εν μέσω πυρκαγιών. Μάλιστα, από την 1η Αυγούστου οπότε άρχισαν όλοι οι τουρ οπερέιτορ να πουλάνε όλα τα προγράμματά τους, στο σύνολό τους (επειδή σημειώθηκε μια παύση) μπήκαμε σε μια ‘κανονική’ περίοδο. Ωστόσο, η ζημιά παραμένει μεγάλη. Δεν είναι για όλες τις επιχειρήσεις το ίδιο καταστροφικό αλλά νομίζω, και σύμφωνα με τα στοιχεία, καταφέραμε να περιορίσουμε την ζημιά –για όλη την Ρόδο- στο ελάχιστο…» -όπως υπογράμμισε.
Ερωτηθείς εάν θα καταφέρει η Ρόδος να επιτύχει να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος μέχρι και τον προσεχή Νοέμβριο, ο κ. Μιχαλάκης δήλωσε πως σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία «θα υπάρξει κίνηση τόσο από την γερμανική όσο και από την βρετανική αγορά. Αυτό βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν πάει να αντικαταστήσει ή να μειώσει τις ζημιές που καταγράφηκαν. Είναι διαφορετικά τα χαρακτηριστικά των πελατών ανά εποχή» -ανέφερε. Στα θετικά μηνύματα καταγράφεται το ενδιαφέρον για την Ρόδο, από τώρα για την σεζόν του 2024 η οποία, αφενός αναμένεται να ξεκινήσει και πάλι νωρίς τον Μάρτιο με προσδοκίες (κι εκτός συγκλονιστικού απροόπτου) να έχει μια ομαλή ροή μέχρι για τουλάχιστον εφτά μήνες. «Τα μηνύματα και τα δεδομένα που έχουμε από τώρα, για το 2024 (σύμφωνα με τα συμβόλαια και την καταγεγραμμένα ζήτηση) είναι πολύ θετικά και όλα δείχνουν ότι θα είναι μια πολύ καλή σεζόν. Ευχόμαστε κι αισιοδοξούμε ότι όλα θα πάνε καλά».
Αυτή την περίοδο ωστόσο, το ενδιαφέρον εστιάζεται στον Αύγουστο και στο επόμενο δίμηνο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου, καθώς υπάρχει αυξημένη κινητικότητα, με πολλές αφίξεις και καλές πληρότητες. «Το… ταμείο θα το κάνουμε στο τέλος της σεζόν για να δούμε πώς θα πάνε τα έσοδα. Μέχρι και τον Οκτώβριο –όπως δείχνουν οι κρατήσεις και τα στοιχεία- θα υπάρχει ομαλότητα. Τα δεδομένα δείχνουν ότι θα καταφέρουμε να φτάσουμε μέχρι και τα μέσα του Νοέμβρη…» -ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου. Παρά τις ζημίες από την καταστροφή που υπέστη το νησί αλλά και η εικόνα στο εξωτερικό, η Ρόδος ‘άντεξε’:
«Για μία ακόμη φορά αποδείχθηκε ότι το τουριστικό brand name είναι ανθεκτικό και ισχυρότατο. Είναι ενδεικτικό το πόσο άμεσα όλοι οι φορείς, η Περιφέρεια, ο Δήμος Ρόδου, ο ΕΟΤ, οι επαγγελματίες, οι επιχειρηματίες, οι πράκτορες και οι ξενοδόχοι εργαστήκαμε συντονισμένα κάνοντας όλα όσα έπρεπε να γίνουν προκειμένου να αντιστραφεί το κλίμα που είχε δημιουργηθεί και η εικόνα προς τα έξω. Έγινε πολύ συντονισμένη προσπάθεια αλλά είχαμε και ισχυρά αντανακλαστικά. Όχι μόνον η Ρόδος ανέκαμψε γρήγορα, αλλά και οι πελάτες μας, έδειξαν πόσο πολύ μάς εμπιστεύονται και πόσο πολύ θέλουν να έρθουν εδώ για διακοπές».
Καταλήγοντας, ο κ. Μιχαλάκης αναφέρθηκε στις αγορές που παραμένουν η Βρετανία, η Γερμανία, οι γερμανόφωνες χώρες της κεντρικής Ευρώπης, η Γαλλία, η Πολωνία και η Τσεχία.

ΠΗΓΗ

Tags: Χρήστος Μιχαλάκης
Previous Post

«Κατασκοπεία» σε τράπεζες και ιδρύματα πληρωμών για προϊόντα και χρεώσεις στους καταναλωτές

Next Post

Το φανταστικό γκολ πρόκρισης του Αλεξανδρόπουλου στο 90+6′

Related Posts

Παραλία Φονέας
Προορισμοί

Παραλία Φονέας: Το μυστικό διαμάντι της Μάνης με σκοτεινό όνομα και θρύλους

12 Ιουλίου 2025
Χάλκη: Το ελληνικό νησί-πρότυπο βιώσιμου τουρισμού και ενεργειακής αυτάρκειας
Ταξίδια

Χάλκη: Το ελληνικό νησί-πρότυπο βιώσιμου τουρισμού και ενεργειακής αυτάρκειας

4 Ιουλίου 2025
Νέα στοιχεία για τη δραστηριότητα στη Σαντορίνη – Τα πρώτα ευρήματα του ΑΠΘ
Ταξίδια

ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της Σαντορίνης στην ιταλική αγορά

3 Ιουλίου 2025
Ανακάλυψη της Αρκαδικής Ριβιέρας: Ένας προορισμός υψηλής ποιότητας στον τουρισμό
Ταξίδια

Ανακάλυψη της Αρκαδικής Ριβιέρας: Ένας προορισμός υψηλής ποιότητας στον τουρισμό

29 Ιουνίου 2025
ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ταξίδια

Χάλκη: Πρότυπο βιώσιμου τουρισμού με 150.000 επισκέπτες και μηδενικούς λογαριασμούς ρεύματος

28 Ιουνίου 2025
ΕΟΤ: H Ελλάδα στην πρώτη θέση της προτίμησης των Κύπριων ταξιδιωτών
Ταξίδια

ΕΟΤ: H Ελλάδα στην πρώτη θέση της προτίμησης των Κύπριων ταξιδιωτών

24 Ιουνίου 2025
Next Post
Το φανταστικό γκολ πρόκρισης του Αλεξανδρόπουλου στο 90+6′

Το φανταστικό γκολ πρόκρισης του Αλεξανδρόπουλου στο 90+6'

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Βραβεύθηκαν τα κορυφαία success stories του ελληνικού επιχειρείν

Οι «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας 2025»: Οι επιχειρήσεις που ξεχώρισαν φέτος στο επιχειρείν

8 ώρες ago
δεκαετία του '80

Η Δεκαετία του 80′ : Μια Χρυσή Εποχή

1 έτος ago
πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ανέργων

ΔΥΠΑ: Πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ανέργων – Επιδότηση για νέες επιχειρήσεις σε 7 περιοχές

18 ώρες ago
Καταφύγια Πολέμου στην Ελλάδα -Φωτογραφία: Προσωπικό αρχείο Κωνσταντίνου Κυρίμη

Καταφύγια Πολέμου στην Ελλάδα: Πού βρίσκονται και ποια είναι η κατάστασή τους

12 μήνες ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • Gala
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League MONEY AND LIFE ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ Σαντορίνη ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών εορτολόγιο ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Βραβεύθηκαν τα κορυφαία success stories του ελληνικού επιχειρείν

Οι «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας 2025»: Οι επιχειρήσεις που ξεχώρισαν φέτος στο επιχειρείν

15 Ιουλίου 2025
Απειλή 30% δασμών από τις ΗΠΑ: Πιέσεις για ριζική αλλαγή στο ευρωπαϊκό εμπορικό μοντέλο

Απειλή 30% δασμών από τις ΗΠΑ: Πιέσεις για ριζική αλλαγή στο ευρωπαϊκό εμπορικό μοντέλο

15 Ιουλίου 2025
Ακίνητα στην Αττική

Ακίνητα στην Αττική: Αύξηση τιμών, μείωση προσφοράς και πίεση στα νοικοκυριά

15 Ιουλίου 2025
Ο Μάικλ Τζόρνταν στην Αθήνα

Ο Μάικλ Τζόρνταν στην Αθήνα: Δείπνησε στη Βουλιαγμένη και άφησε απίστευτο φιλοδώρημα

15 Ιουλίου 2025
Θερινές εκπτώσεις 2025

Θερινές εκπτώσεις 2025: Τι πρέπει να ξέρουν καταναλωτές και έμποροι για τις τιμές και τη διάρκεια

15 Ιουλίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Οι «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας 2025»: Οι επιχειρήσεις που ξεχώρισαν φέτος στο επιχειρείν
  • Απειλή 30% δασμών από τις ΗΠΑ: Πιέσεις για ριζική αλλαγή στο ευρωπαϊκό εμπορικό μοντέλο
  • Ακίνητα στην Αττική: Αύξηση τιμών, μείωση προσφοράς και πίεση στα νοικοκυριά
  • Ο Μάικλ Τζόρνταν στην Αθήνα: Δείπνησε στη Βουλιαγμένη και άφησε απίστευτο φιλοδώρημα

Κατηγορίες

  • Gala
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Gala
  • Χρήσιμα

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.