Ο όμιλος Άβαξ, ηγέτης στον χώρο των premium επίπλων και του interior design, κινείται σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης, επιδιώκοντας να κατακτήσει νέο έδαφος στο πεδίο του επαγγελματικού εξοπλισμού. Στόχος για το 2025 είναι ο κύκλος εργασιών να ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 7,5 εκατ. που κατέγραψε το 2024. Η νέα στρατηγική της εταιρείας εκφράζεται μέσα από δύο βασικά πεδία: την επέκταση στην αγορά των γραφειακών χώρων και τις διαπραγματεύσεις με τη Lamda Development για συμμετοχή στο εμβληματικό project του Ελληνικού.
Η είσοδος της Άβαξ στην αγορά του επαγγελματικού interior design σηματοδοτείται από τη δημιουργία νέας επιχειρηματικής μονάδας, η οποία εστιάζει στον σχεδιασμό και εξοπλισμό επαγγελματικών χώρων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της συνεργασίας της με την MillerKnoll, παγκόσμιο ηγέτη στον σχεδιασμό χώρων εργασίας, η οποία εκπροσωπεί brands όπως οι Herman Miller και Knoll. Η συνεργασία υλοποιείται ήδη μέσω ενός αποκλειστικού showroom αφιερωμένου στον σχεδιασμό γραφείων στον Άλιμο, με τα εγκαίνια να έχουν προγραμματιστεί για τις 18 Ιουνίου, παρουσία της αντιπροέδρου της MillerKnoll, Sandrine Cardinale. Η Άβαξ φιλοδοξεί να μετασχηματιστεί σε έναν ολοκληρωμένο συνεργάτη για κάθε τύπο έργου interior design – από πολυτελείς κατοικίες μέχρι σύγχρονα γραφεία – με στόχο οι πωλήσεις από τον τομέα του επαγγελματικού εξοπλισμού να ξεπερνούν τα 2 εκατ. ευρώ μέσα στα επόμενα χρόνια (από 300.000 ευρώ σήμερα).
Παράλληλα, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες με τη Lamda Development και κατασκευαστικά γραφεία που συμμετέχουν στην ανάπτυξη του Ελληνικού. Εξετάζεται η ενδεχόμενη συμβολή της Άβαξ στον εξοπλισμό τόσο της γειτονιάς Little Athens, όσο και των πολυτελών παραθαλάσσιων βιλών στο παραλιακό μέτωπο, έργα που απευθύνονται σε αγοραστές υψηλών απαιτήσεων.
Το επιχειρηματικό μοντέλο της Άβαξ βασίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:
- Λιανική πώληση
- B2B πωλήσεις
- Συνεργασίες με αρχιτέκτονες και interior designers
- Bespoke παραγωγή
Το 60% του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από το οικιακό έπιπλο, ενώ το υπόλοιπο 40% από έργα contract. Η Άβαξ εξυπηρετεί ετησίως πάνω από 2.000 πελάτες και διαθέτει τρία καταστήματα σε Γλυφάδα, Κηφισιά και Άλιμο, καθώς και το αποκλειστικό flagship store της Roche Bobois στο Μαρούσι, απασχολώντας 65 άτομα προσωπικό. Η παραγωγική της βάση και τα κεντρικά γραφεία βρίσκονται στις Αφίδνες Αττικής, σε εγκαταστάσεις 6.000 τ.μ.
Η εταιρεία διατηρεί ρυθμούς ανάπτυξης 20-30% την τελευταία τετραετία και παρέμεινε κερδοφόρα την τελευταία χρονιά, χωρίς τραπεζικό δανεισμό. Έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ σε ανακαινίσεις και υποδομές. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται κορυφαία brands και developers όπως Grivalia, Aman, Mitsis, Temes, Four Seasons και Lamda. Παρά τις απώλειες κατά την οικονομική κρίση, η Άβαξ επανέρχεται με ισχυρή παρουσία, με πενταετή σχεδιασμό που περιλαμβάνει επέκταση σε Θεσσαλονίκη και διείσδυση σε αγορές της Κεντρικής Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.
Με ιστορία που ξεκινά από τη δεκαετία του 1980 και ιδρυτές τον Μιχάλη και την Ντίνα Κόμη, η Άβαξ παραμένει οικογενειακή επιχείρηση με ξεκάθαρη στρατηγική: διαρκής επένδυση στην ποιότητα, συνεργασία με κορυφαίους σχεδιαστές και εκπροσώπηση διεθνών οίκων που επαναπροσδιορίζουν το design και τη βιωσιμότητα. Η συνεργασία με την MillerKnoll δεν επηρεάζεται από γεωπολιτικές αναταράξεις και τους δασμούς Τραμπ, καθώς η αμερικανική εταιρεία διαθέτει παραγωγικές βάσεις και στην Ευρώπη και την Ασία. Στην πορεία προς τα 10 εκατομμύρια ευρώ το 2025, η Άβαξ διατηρεί τον χαρακτήρα boutique εταιρείας υψηλής αισθητικής, ενώ ετοιμάζεται να παίξει ρόλο-κλειδί σε μια μεταμορφούμενη αγορά που ζητά ολοκληρωμένες λύσεις στον χώρο του interior design – από την κατοικία μέχρι το γραφείο.