Πέμπτη, 21 Αυγούστου, 2025 - 08:53
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • Gala
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Γαστρονομία

Οινοποιία: Μειώνεται η πίτα των ηλεκτρονικών πωλήσεων οίνου στην παγκόσμια αγορά

Μείωση στις διαδικτυακές πωλήσεις οίνου από 37% το 2021 σε 31% έως το 2026 προβλέπει ανάλυση αγοράς της IWSR, σε αντίθεση με μπύρα από μηλίτη και άλλα αλκοολούχα που είναι έτοιμα για ισχυρά κέρδη στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Money & Life by Money & Life
5 Αυγούστου 2023
in Γαστρονομία
0 0
0
Οινοποιία: Μειώνεται η πίτα των ηλεκτρονικών πωλήσεων οίνου στην παγκόσμια αγορά
Share on FacebookShare on Twitter

Το μερίδιο του κρασιού στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αλκοολούχων ποτών αναμένεται να συρρικνωθεί τα επόμενα χρόνια, αλλά παραμένουν ευκαιρίες για τους ιδιοκτήτες επώνυμων προϊόντων σε αναξιοποίητες αγορές και νέους καταναλωτές.

Την ίδια ώρα, μπύρα/μηλίτης/RTD και οινοπνευματώδη ποτά είναι έτοιμη να σημειώσουν τα ισχυρότερα κέρδη στο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην μετά Covid εποχή, διαβρώνοντας σταδιακά το μερίδιο αγοράς του κρασιού, σύμφωνα με τις προβλέψεις της IWSR.

«Το ηλεκτρονικό εμπόριο παραμένει ένα σημαντικό κανάλι για το κρασί, παρά το οροπέδιο μετά την πανδημία και τις προκλήσεις από άλλες κατηγορίες. Ακόμη και με αυτές τις προκλήσεις, υπάρχει ακόμα η ευκαιρία να απορροφήσουμε νέους αγοραστές στο κανάλι», λέει ο Guy Wolfe, Επικεφαλής του Ecommerce Insights, IWSR.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο σύνολο του παγκόσμιου οινοπνεύματος ποτών αυξήθηκε έντονα κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, με τις πωλήσεις ανά αξία στις 16 μεγαλύτερες παγκόσμιες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου να αυξάνονται με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) +30% μεταξύ 2019 και 2021. Αυτή η αύξηση αναμένεται να μέτρια τα επόμενα χρόνια, με την αξία να αυξάνεται με CAGR +6% μεταξύ 2021 και 2026.

Ο ανταγωνισμός εντείνεται από τους παίκτες μπύρας και οινοπνευματωδών ποτών

Το κρασί θα δει το μερίδιό του στην αγορά να μειώνεται σταδιακά τα επόμενα χρόνια ενόψει των ισχυρών κερδών αξίας από μπύρα/μηλίτη/RTD και οινοπνευματώδη: οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπύρας/μηλίτη/RTD προβλέπεται να αυξηθούν με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR)+10% μεταξύ 2021 και 2026 στις κορυφαίες 16 αγορές, ενώ η μεγαλύτερη κατηγορία αλκοολούχων ποτών θα προσθέσει τα περισσότερα σε όρους απόλυτης αξίας, ενώ θα αυξηθεί με CAGR +7% την ίδια περίοδο.

Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο του κρασιού στις διαδικτυακές πωλήσεις θα μειωθεί από 37% το 2021 σε 31% έως το 2026, την ίδια χρονική περίοδο, το μερίδιο των οινοπνευματωδών ποτών θα αυξηθεί από 44% σε 46%, ενώ η μπύρα/μηλίτης/ΕΤΑ θα αυξηθεί από 19% σε 23%.

«Mε εξαίρεση το baijiu στην Κίνα, που κυριαρχεί στην ανάπτυξη των οινοπνευματωδών ποτών, το ουίσκι και η αγαύη στις ΗΠΑ θα έχουν την καλύτερη απόδοση», εξηγεί ο Wolfe. «Η άνοδος της μπύρας/μηλίτη/του RTD θα οδηγηθεί από τις ΗΠΑ και την Κίνα, με ταχεία επέκταση επίσης στη Βραζιλία και το Μεξικό.

«Έχοντας αρχικά σχετικά αργή αντίδραση στην άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι μεγάλες ζυθοποιίες αφυπνίζονται τώρα για τις δυνατότητες του καναλιού και επενδύουν πολλά στις διαδικτυακές τους δυνατότητες, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της μπύρας».

Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν σαφείς ευκαιρίες ανάπτυξης για το κρασί στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με την IWSR να προβλέπει ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν με CAGR +2% μεταξύ 2021 και 2026, προσθέτοντας περισσότερα από 1 δισ. δολάρια στη διαδικασία.

Ευκαιρίες για την πρόσληψη νέων καταναλωτών κρασιού στο διαδίκτυο

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 31% των οινοποτών δεν αγοράζει κρασί από το διαδίκτυο, αλλά θα σκεφτόταν να το κάνει στο μέλλον.

«Η σκέψη για αγορά κρασιού μέσω διαδικτύου τείνει να είναι μεγαλύτερη σε αγορές με χαμηλότερη διείσδυση, όπως οι αγορές των ΗΠΑ και ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές. Στην Πορτογαλία, για παράδειγμα, μόνο το 20% των τακτικών οινοπότες αγοράζουν κρασί από το Διαδίκτυο, αλλά το 49% θα σκεφτόταν να το κάνει στο μέλλον. Στις ΗΠΑ, τα ποσοστά είναι 30% και 35% αντίστοιχα», λέει ο Richard Halstead, COO Consumer Insights, IWSR.

«Ωστόσο, οι αγορές με υψηλότερη διείσδυση είναι πιο κοντά στο σημείο κορεσμού», προειδοποιεί ο Halstead. «Στην Κίνα, το 78% των οινοχόων αγοράζουν κρασί από το διαδίκτυο, ενώ μόνο το 11% είναι μη διαδικτυακοί αγοραστές που θα σκέφτηκαν να το κάνουν στο μέλλον». Η συμμετοχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο κρασιού είναι επίσης ισχυρή στη Βραζιλία και επομένως αναμένεται να αυξηθεί στο εγγύς μέλλον καθώς ο αριθμός των διαδικτυακών «θεωρητών» είναι σχετικά μικρός.

Οι καταναλωτές επιλέγουν διαδικτυακούς λιανοπωλητές με βάση διάφορους παράγοντες, οι πιο σημαντικοί είναι το ευρύ φάσμα διαθέσιμων προϊόντων και η παρουσία προωθήσεων ή ειδικών προσφορών. Όπου η χρήση εφαρμογών είναι πιο εμφανής, όπως στη Βραζιλία και την Κίνα, η ταχύτητα παράδοσης εκτιμάται περισσότερο από αλλού.

«Η γκάμα προϊόντων και οι προσφορές εξακολουθούν να οδηγούν τις επιλογές των διαδικτυακών λιανοπωλητών, υποδηλώνοντας ότι αυτοί οι παράγοντες, μαζί με την ευκολία, θα αποτελέσουν ισχυρά εργαλεία για στρατολόγηση και διατήρηση τα επόμενα χρόνια», λέει ο Halstead.

«Υπάρχει ακόμη ένα χάσμα μεταξύ αγορών που βασίζονται σε εφαρμογές και αγορών που εστιάζονται σε ιστότοπους. Οι περισσότερες αγορές στη Βραζιλία και την Κίνα γίνονται μέσω εφαρμογών και η χρήση εφαρμογών αυξάνεται στις ΗΠΑ. Οι αγορές εφαρμογών έχουν χαρακτηριστικές αγοραστικές συμπεριφορές, με τους ανθρώπους να τείνουν να αγοράζουν μικρότερες ποσότητες κρασιού πιο συχνά. Με τη συνολική επιβράδυνση της συχνότητας αγορών στο διαδίκτυο, η μετατροπή των καταναλωτών σε αγοραστές εφαρμογών θα μπορούσε να είναι μια στρατηγική για την αύξηση των πωλήσεων».

Έμφαση στο μέγεθος συσκευασίας και στα κλαμπ κρασιού.

Υπάρχουν επίσης ευκαιρίες για αυξημένες διαδικτυακές δαπάνες στις ΗΠΑ καθώς εξελίσσεται η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου εκεί. «Οι ΗΠΑ είναι η αγορά στην οποία οι αγοραστές αλκοόλ στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πιο πιθανό να ξοδέψουν περισσότερα στο διαδίκτυο παρά στα καταστήματα», λέει ο Halstead. «Αυτό μπορεί εν μέρει να εξηγηθεί με τις μαζικές παραγγελίες, με το 39% των ανθρώπων να αγοράζουν επτά ή περισσότερα μπουκάλια με μια τυπική παραγγελία.

«Ωστόσο, το ποσοστό των μεγάλων παραγγελιών χύδην έχει μειωθεί από το 2022, υποδηλώνοντας ότι υπάρχει η δυνατότητα premium αγορών, με τους αγοραστές κρασιού να αγοράζουν πιο ακριβά προϊόντα στο διαδίκτυο».

Εν τω μεταξύ, κάποια αβεβαιότητα περιβάλλει τον μελλοντικό ρόλο και τις επιδόσεις των κλαμπ κρασιού, τα οποία αυξήθηκαν σε δημοτικότητα κατά τη διάρκεια των lockdown Covid-19 καθώς οι καταναλωτές βρήκαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον κόσμο του κρασιού από τα σπίτια τους.

Σε ορισμένες αγορές, καθώς μειώθηκαν οι περιορισμοί, πολλοί ακύρωσαν τις συνδρομές τους, οδηγώντας ορισμένες λέσχες κρασιού να προσφέρουν μεγάλες εκπτώσεις σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν νέους χρήστες, γεγονός που με τη σειρά του διάβρωσε την κερδοφορία τους, οδηγώντας σε περικοπές θέσεων εργασίας και μειώσεις στις δαπάνες μάρκετινγκ.

«Η εστίαση είναι τώρα στη διατήρηση και μεγαλύτερη πειθαρχία σχετικά με το κόστος των νέων συνδρομητών», εξηγεί ο Wolfe. «Καθώς τα μπουκάλια που πωλούνται από τα κλαμπ κρασιού συνήθως στρέφονται προς την κατηγορία premium, μένει να δούμε πώς θα τα πάνε στο μέλλον. Οι καταναλωτές μπορεί να τα θεωρούν ως προσιτή πολυτέλεια σε δύσκολες οικονομικές στιγμές ή ίσως ως περιττή δαπάνη».

Πηγή

Tags: οινοποιία
Previous Post

Κλιματική αλλαγή: Η ξηρασία απειλεί την Ελλάδα – Δυσοίωνες προβλέψεις για δύο περιοχές

Next Post

Νικόλ Σέρζινγκερ: Viral στα διεθνή μέσα ο χορός της στην Ελλάδα

Related Posts

Αναγέννηση του κυπριακού κρασιού
Γαστρονομία

Αναγέννηση του κυπριακού κρασιού με νέους οινοποιούς

21 Ιουλίου 2025
Τις φωγραφίες παραχώρησε η «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος»
Gala

Γευστικό ταξίδι στα «χρυσά» του διαγωνισμού «Thessaloniki Wine & Spirits Trophy»

12 Ιουλίου 2025
Πώς να κάνουμε το ελληνικό κρασί εμπειρία που δεν ξεχνιέται
Γαστρονομία

Πώς να κάνουμε το ελληνικό κρασί εμπειρία που δεν ξεχνιέται

9 Ιουνίου 2025
Great Greek Wines 2025: Βραβεύτηκαν τα κορυφαία ελληνικά κρασιά – Δείτε όλη τη λίστα
Gala

Great Greek Wines 2025: Βραβεύτηκαν τα κορυφαία ελληνικά κρασιά – Δείτε όλη τη λίστα

1 Ιουνίου 2025
Ιωάννινα: Το Street Food Truck Festival με γεύσεις από όλο τον κόσμο στην πλατεία Μαβίλη
Γαστρονομία

Ιωάννινα: Το Street Food Truck Festival με γεύσεις από όλο τον κόσμο στην πλατεία Μαβίλη

31 Μαΐου 2025
Τρόφιμα-σύμμαχοι στη μάχη κατά της γήρανσης: Τι δείχνει νέα μελέτη
Γαστρονομία

Τρόφιμα-σύμμαχοι στη μάχη κατά της γήρανσης: Τι δείχνει νέα μελέτη

27 Μαΐου 2025
Next Post
Νικόλ Σέρζινγκερ: Viral στα διεθνή μέσα ο χορός της στην Ελλάδα

Νικόλ Σέρζινγκερ: Viral στα διεθνή μέσα ο χορός της στην Ελλάδα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

στεγαστικά δάνεια

Σχέδιο επιδότησης για ενήμερα στεγαστικά δάνεια

1 ημέρα ago
Παράταση για τα προγράμματα κοινωφελούς χαρακτήρα σε υπηρεσίες υπουργείων

Νέο πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας με 614 ευρώ καθαρά από τη ΔΥΠΑ – Ποιους αφορά, πότε ξεκινούν οι αιτήσεις

4 μήνες ago
Οικογένεια Εμπειρικού: Μια Δυναστεία στην Ελληνική Ναυτιλία

Οικογένεια Εμπειρικού: Μια Δυναστεία στην Ελληνική Ναυτιλία

1 έτος ago
Ανακαλύφθηκε τεράστιος “ωκεανός” κάτω από την επιφάνεια της Γης

Ανακαλύφθηκε τεράστιος “ωκεανός” κάτω από την επιφάνεια της Γης

1 έτος ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • Gala
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League MONEY AND LIFE ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ Σαντορίνη ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών εορτολόγιο ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πότε η εφορία στέλνει εκκαθαριστικά χωρίς υποβολή φορολογικής δήλωσης

Ψηφιακό «λουκέτο» σε επιχειρήσεις χωρίς επίσκεψη στη ΔΟΥ

21 Αυγούστου 2025
φεστιβάλ Strong Me

4ο φεστιβάλ Strong Me: “We stand strong for equality”

21 Αυγούστου 2025
στεγαστικά δάνεια

Σχέδιο επιδότησης για ενήμερα στεγαστικά δάνεια

20 Αυγούστου 2025
Τραμπ: «Εφικτή η λύση στον πόλεμο της Ουκρανίας»

Τραμπ: «Εφικτή η λύση στον πόλεμο της Ουκρανίας»

19 Αυγούστου 2025
Φωτογραφία: Zagori Mountain Running

Zagori Mountain Running: Ενας αγώνας ορεινής εξερεύνησης

30 Ιουλίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Ψηφιακό «λουκέτο» σε επιχειρήσεις χωρίς επίσκεψη στη ΔΟΥ
  • 4ο φεστιβάλ Strong Me: “We stand strong for equality”
  • Σχέδιο επιδότησης για ενήμερα στεγαστικά δάνεια
  • Τραμπ: «Εφικτή η λύση στον πόλεμο της Ουκρανίας»

Κατηγορίες

  • Gala
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Gala
  • Χρήσιμα

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.