Πιο κοντά στην ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών έρχεται η ΑΑΔΕ με τη νέα πιλοτική της εφαρμογή, που αξιοποιεί τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης για την υποστήριξη ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία, αλλά και ξενόγλωσσων χρηστών.
Η νέα πλατφόρμα λειτουργεί με ραντεβού μέσω του myAADElive και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ), και καλύπτει βασικά φορολογικά αιτήματα όπως θέματα εισοδήματος, μητρώου και έκδοση ΑΦΜ ή κλειδάριθμου. Οι παροχές για χρήστες με προβλήματα ακοής περιλαμβάνουν αυτόματο υποτιτλισμό σε πραγματικό χρόνο και διερμηνεία στη νοηματική. Για ξενόγλωσσους προσφέρεται real-time μετάφραση σε οκτώ γλώσσες, μεταξύ των οποίων αγγλικά, αραβικά και τουρκικά.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00 – 14:30, και εντάσσεται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου GR digiGOV-innoHUB. Συντονιστής είναι το ΕΔΥΤΕ (GRNET), ενώ την τεχνολογική λύση υλοποιεί η ελληνική εταιρεία Evenly.
Η πιλοτική φάση θα διαρκέσει έως τις 15 Ιουλίου, με στόχο τη μόνιμη ενσωμάτωσή της σε ευρύτερες ψηφιακές υπηρεσίες του Δημοσίου. Πληροφορίες και ραντεβού είναι διαθέσιμα μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ, στην ενότητα «Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση».