Δευτέρα, 16 Ιουνίου, 2025 - 12:58
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • Gala
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Συνεντεύξεις

Η καταξιωμένη πιανίστρια Γιούλα Γιαννάκη στο Money & Life: «Η μουσική είναι μία. Οι διαχωρισμοί απομακρύνουν τον ακροατή από την ουσία»

Money & Life by Money & Life
18 Μαρτίου 2023
in Συνεντεύξεις
0 0
0
Γιουλα Γιαννάκη
Share on FacebookShare on Twitter

Η Γιούλα Γιαννάκη είναι μια ταξιδεύτρια μεγάλων μουσικών έργων του 21ου αιώνα, προσφέροντας λαϊκά χάδια μέσω της αμεσότητας της, χωρίς να της λείπει η καλλιτεχνική μυητική  περιπλάνηση σε ανατολίτικες – περσικές μελωδίες. Η καταξιωμένη πιανίστρια και ερμηνεύτρια μιλάει για πρώτη φορά στο Μoney & Life.

Η Γιούλα Γιαννάκη έχει συνεργαστεί με τους διεθνώς καταξιωμένους καλλιτέχνες όπως με τον συνθέτη και ερμηνευτή Kudsi Erguner, με τον τραγουδιστή Nezih Uzel, με τον κλαρινετίστα και μαέστρο Fatos Qerimaj και με την τραγουδίστρια Touria Hadraoui. Έχει συνθέσει μουσική για μια ταινία μικρού μήκους σε σκηνοθεσία του Piero Bordin, που γυρίστηκε στο Saint Tropez και παρουσιάστηκε με επιτυχία σε Ευρωπαϊκά Φεστιβάλ Κινηματογράφου.

Έχει στο ενεργητικό της 6 προσωπικά cd και ένα βινύλιο : δύο με προσωπικές της συνθέσεις και τέσσερα σόλο πιάνο (συμπεριλαμβανομένων των έργων “Alban Berg Sonata Op.1” και “Robert Schumann Op.82”). Το 2014 συνεργάστηκε με το «Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος» στο «Lyssistrata Project» στην Αυστρία και έλαβε εξαιρετικές κριτικές. Τον Μάρτιο του 2017 πραγματοποίησε συναυλία στην “Force Technology” στην Κοπεγχάγη. Το Album “Six T.S. Elliot Songs του Γιάννη Χρήστου κυκλοφορεί στις πλατφόρμες I-Tunes, Amazon & Spotify

Το 2014 συνεργάστηκε με το «Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος» στο «Lyssistrata Project» στην Αυστρία και έλαβε εξαιρετικές κριτικές. Τον Μάρτιο του 2017 πραγματοποίησε συναυλία στην “Force Technology” στην Κοπεγχάγη. Το Album “Six T.S. Elliot Songs του Γιάννη Χρήστου κυκλοφορεί στις πλατφόρμες I-Tunes, Amazon & Spotify.

Μoney & Life: Γιούλα, σε ποια δημιουργική στιγμή σε βρίσκουμε αυτό τον καιρό;

Γιούλα Γιαννάκη: Με βρίσκετε σε μία πολύ καλή δημιουργική φάση. Ετοιμάζω κάποια ρεσιτάλ με έργα σημαντικών σύγχρονων Ελλήνων συνθετών για την Αυστρία. Το “project” αυτό ξεκίνησε από την συνεργασία μου με τον πολύ αξιόλογο συνθέτη Χρήστο Ευστ. Δημάκη, με τον οποίο συνεργάστηκα με αφορμή ένα ρεσιτάλ στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Σερρών.

Πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό να παίζονται έργα, που γράφονται “τώρα”. Οι προηγούμενοι ο,τι είχαν να πουν , το είπαν . Αν η μουσική δεν εκφράζει το παρόν είναι για τα μουσεία και τα ιδρύματα.
Τα έργα αυτά θα ηχογραφηθούν επίσης.

Με την παραγωγό καλλιτεχνικών εκδηλώσεων Βίκυ Παρασκευοπούλου ετοιμάζουμε κάποιες συναυλίες και εμφανίσεις με την σημαντική ερμηνεύτρια Ρηνιώ Κουρδάκη, η οποία επιλέχθηκε από τον Μάνο Χατζιδάκι για να κάνει την πρώτη ζωντανή εκτέλεση , υπό την διεύθυνση του ίδιου, των πέντε τραγουδιων από το έργο “Οι Μπαλάντες της οδού Αθηνάς” στη Κέρκυρα το 1982. Στις συναυλίες αυτές συμπράττει μαζί μας ένας πολύ αξιόλογος σαξοφωνίστας, ο Δημήτρης Χουντής. Με τον Θέμη Ροδαμίτη συνεργαζόμαστε πάνω σε ένα πρόγραμμα δικής του επιμέλειας προορισμένο για εκδηλώσεις με θεματικές.

Παράλληλα ηχογραφώ σταδιακά τα τραγούδια μου, τα οποία μπορούν να ακούσουν οι ενδιαφερόμενοι στο κανάλι μου στο “You Tube”. Τέλος με τον Βαγγέλη Φίλιππα έχουμε ξεκινήσει ένα project Spoken Word ως “Bohemian Hasmody”. Πρόκειται για μία νέα σκηνή, η οποία εκτός από ενδιαφέρον έχει και έντονη δυναμική με συμμετοχή νέων, αξιόλογων ανθρώπων.

Γιούλα Γιαννάκη:
Μoney & Life: Κλασσική μουσική και λαϊκή μουσική. Εξήγησέ μας τα στερεότυπα, τους διαχωρισμούς , αλλά και τις κοινές “μουσικές οδούς”.

Γιούλα Γιαννάκη: Η μουσική είναι μία. Οι διαχωρισμοί απομακρύνουν τον ακροατή από την ουσία. Τι θα πει λαϊκή και κλασσική μουσική ; Προσωπικά αυτοπροσδιορίζομαι ως “λαϊκή” μουσικός. Με την έννοια της αμεσότητας στην έκφραση. Οι διαχωρισμοί έγιναν από θεωρητικούς και μεσάζοντες οι οποίοι ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για τον στερεοτυπικό τρόπο αντιμετώπισης της μουσικής. Όταν ο Μπαχ σημείωνε το ποίκιλμα δεν είχε στο μυαλό του τους τυπολάτρεις του μέλλοντος. Μία ιδέα έδινε. Ο μουσικός τη μία φορά έπαιζε την τρίλια έτσι και την άλλη αλλιώς και σε άλλο σημείο του έργου. Μπήκαν στη μέση κάποιοι θεωρητικοί – αποτυχημένοι μουσικοί που το έριξαν στην έρευνα και έφτιαξαν κάποια θεωρητικά “Ευαγγέλια” για ανθρώπους που δεν ξεφεύγουν ποτέ από την “Μαθητεία”. Δεν χρειάζεται άλλη ναφθαλίνη. Ας αφήσουμε τα έργα να αναπνεύσουν.

Μoney & Life: Θα μπορούσε ο Τσιτσάνης να ακουστεί στη Βιέννη; Να συντεθεί παραδείγματος χάρη μία σουίτα με ενορχηστρωμένα τραγούδια του, όπως επεξεργάστηκαν ο Σκαλκώτας ή ο Χατζιδάκις παραδοσιακούς χορούς;

Γιούλα Γιαννάκη: Ο Τσιτσάνης θα μπορούσε να ακουστεί στη Βιέννη, έχει γίνει άλλωστε αυτό. Υπάρχουν πολλοί αυστριακοί με ωραίες καλοκαιρινές αναμνήσεις απο τα ελληνικά νησιά. Και η προερχόμενη από την Ανατολή μελωδία πάντα συγκινεί. Δεν θα μπορούσε όμως να ξεφύγει από το φολκλορ.

Ο Σκαλκώτας ενσωμάτωσε στο έργο “Κοντσέρτο για δύο βιολιά” το θέμα από το τραγούδι του Τσιτσάνη “Η μάγισσα της Αραπιάς” με τέτοιο τρόπο, που απέφυγε συνειδητά κάθε φολκλορική επίφαση. Στο “Arnold Schoenberg Zentrum” στη Βιέννη βρίσκεται ανάμεσα στους μεγαλύτερους συνθέτες παγκοσμίως και στην Ελλάδα του είχαν δώσει το τελευταίο αναλόγιο στην ορχήστρα.

Ο σπουδαίος συνθέτης κάνει τον ακροατή να σκεφτεί, όχι απλώς να συγκινηθεί. Το συναίσθημα κινητοποιείται εύκολα. Το μυαλό όμως όχι. Αυτός είναι και λόγος που αυτή την στιγμή σπουδαίοι συνθέτες σύγχρονης μουσικής βρίσκονται στο περιθώριο και αποκλεισμένοι από τα φεστιβάλ. Τα τραγούδια ή τα τραγουδάκια “συμφέρουν” το σύστημα.

Τα κοινωνικά και τα πολιτικά προβλήματα είναι τεράστια. Δεν θέλει το σύστημα έργα, που να κάνουν τον ακροατή να σκέφτεται. Είναι επικίνδυνο. Ενώ με τους συναισθηματισμούς εκτονώνεται προσωρινά η κατάσταση και συνεχίζουμε ακάθεκτοι στον όλεθρο.

Θα προτιμούσα να μην συγκρίνουμε τον Σκαλκώτα με τον Χατζιδάκι και τον Τσιτσάνη. Είναι διαφορετικά τα συνθετικά τους μεγέθη. Δεν είναι το ίδιο να γράφεις ατονική μουσική και να κάνεις το θέμα “μπίλιες” με το να γράφεις μία ωραία μελωδία. Είναι άλλος ο βαθμός δυσκολίας. Στις μεγάλες φόρμες φαίνεται η ένδεια ή η ικανότητα του συνθέτη.

Γιούλα Γιαννάκη:

Μoney & Life: Για να ερμηνεύσει κανείς έναν δημιουργό, οφείλει να εξαφανίσει ή να ξανακερδίσει τον εαυτό του; Ή μήπως και τα δύο;

Γιούλα Γιαννάκη: Οφείλει απλά να ακούσει τον εαυτό του. Προσωπικά απεχθάνομαι τον όρο ερμηνευτής.
Ο ερμηνευτής είναι ένας μεσολαβητής ανάμεσα στο συνθέτη και το κοινό.

Το “star system” έχει δώσει στον “ερμηνευτή ” ένα ρόλο περισσότερο σημαντικό από ό,τι έχει στη πραγματικότητα. Ο ρόλος του είναι να μεταφέρει το έργο στον ακροατή και όχι να δείξει πόσο σπουδαίος είναι. Η βιομηχανία της κλασσικής μουσικής έχει ξεπέσει εντελώς. Βγαίνει, ας πούμε, γνωστή σοπράνο διεθνούς φήμης σε “video clip” σε πισίνα με μαγιώ και τραγουδάει άρια του Verdi. Είναι δυνατόν; Τι σχέση έχει ο Verdi με αυτό το σκηνικό;

Ο συνθέτης “στο βάθος κήπος” και ο μεσολαβητής στο επίκεντρο; Κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει είναι, ότι οι μουσικοί, αντί να παίξουν το έργο, το περιγράφουν. Με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες μεν, το περιγράφουν δε. Σα να γράφουν έκθεση ιδεών. Το έργο θέλουμε να ακούσουμε, όχι την άποψή του κάθε ..”ερμηνευτή”.
Αυτό φυσικά συνέβη, γιατί οι συνθέτες ήταν και είναι πολύ δύσκολα διαχειρίσιμοι από τη μουσική βιομηχανία, ενώ οι περισσότεροι “ερμηνευτές”- ευτυχώς όχι όλοι, πολύ πιο συνεργάσιμοι για προφανείς λόγους.

Μoney & Life: Πώς κατορθώνει ένας ερμηνευτής να προσεγγίζει διαφορετικές εποχές και είδη μουσικής αποδίδοντας το πνεύμα τους και τα κοινωνικά τους συμφραζόμενα;

Γιούλα Γιαννάκη: Δεν κατορθώνει ο ερμηνευτής να αποδώσει τίποτα. Αν καταφέρει να εκφράσει τον εαυτό του, να είναι κι ευχαριστημένος. Πώς να ερμηνεύσει κανείς ένα έργο που έχει γραφτεί το 1.800, ας πούμε, όταν ο συνθέτης ταξίδευε με άμαξα, ενώ αυτός μποτιλιαρισμένος ακούει κόρνες και γκάζια δίκυκλων;

Γιούλα Γιαννάκη:
Μoney & Life: Μουσικός, ερμηνευτής, καλλιτέχνης σημαίνει αρμονία , βασικό συστατικό κοινωνικής υγείας, μέσα από την έκφραση των συναισθημάτων. Προσδιόρισέ μας το κοινωνικό στίγμα ενός καλλιτέχνη στις μέρες μας σύμφωνα με όσα συμβαίνουν γύρω μας. ( Κοινωνικές αλλαγές, ανισότητες, αναταραχές και καλλιτέχνες).

Γιούλα Γιαννάκη: Ο καλλιτέχνης είναι ένα “φύσει – θέση «ναρκισσιστικό» ον. Ασχολείται κυρίως με τον εαυτό του, τον συναισθηματικό του κόσμο κλπ. Σε ένα βαθμό είναι και φυσικό αυτό και απαραίτητο. Άλλωστε στην εποχή μας έχει καλλιεργηθεί ο ατομισμός σε τέτοιο βαθμό σε όλους τους τομείς και ο άνθρωπος σκέφτεται και δρα ως μονάδα.

Αυτό καλλιεργήθηκε επιμελώς μέσα από τα Μέσα Μαζικής Αποβλάκωσης και των προτύπων που αυτά προωθούν και μέσα από τις πολιτικές που εστιάζουν στα ατομικά δικαιώματα εναντίον των κοινωνικών (Α. Μπαντιού “Περί ηθικής”). Η ανέχεια και η πλήρης απαξίωση των κοινωνικών δικαιωμάτων από το ίδιο το κράτος έχουν οδηγήσει τον άνθρωπο σε έναν αγώνα δρόμου και επιβίωσης και δεν προλαβαίνει να σκεφτεί πόσω μάλλον να δράσει ως κοινωνικό ον. Και ο καλλιτέχνης μία τέτοια περίπτωση είναι.

Εξαιτίας των δυσμενέστατων συνθηκών επιβίωσης συνειδητοποίησαν οι καλλιτέχνες τον κοινωνικό τους ρόλο ξανά και αυτό είναι θετικό. Για να επέλθει αρμονία θα πρέπει να προϋπάρξει ισονομία, σύστημα δημόσιας υγείας, δημόσιας παιδείας -καί μουσικής παιδείας παρεχόμενης από το κράτος και όχι από επιχειρήσεις (ωδεία), που λειτουργούν ως κερδοσκοπικές εταιρείες. Να σταματήσουν οι κατασχέσεις πρώτης κατοικίας. Να μην υπάρχουν άστεγοι στους δρόμους… Τότε ίσως θα μπορέσουμε να μιλήσουμε για αρμονία.

Μoney & Life: Αν καλλιτέχνης σημαίνει κατάθεση ψυχής και ζωή μέσα από την δημιουργία , τι απουσιάζει σήμερα;

Γιούλα Γιαννάκη: Απουσιάζει η ζωή. Γιατί η ζωή έχει καταντήσει «επιβίωση».
Αλλά και η ψυχή. Αφού ζούμε σε έναν εικονικό κόσμο, όπου το “φαίνεσθαι” έχει αντικαταστήσει το “είναι” και η εικόνα τον ψυχικό κόσμο.

Συνέντευξη – Επιμέλεια: Δημήτρης Βουρλιωτάκης – Νεκτάριος Ντ. Χορμοβίτης

Tags: Γιούλα ΓιαννάκηΜΟΥΣΙΚΗΠολιτισμός
Previous Post

Σαν σήμερα – Γεγονότα που συνέβησαν στις 18 Μαρτίου

Next Post

Ρέμος σε Βανδή: «Ζεις δεύτερη εφηβεία» – Η απάντηση της τραγουδίστριας για τη «δεύτερη ευκαιρία»

Related Posts

Χρήστος Θεοφιλάτος: «Η γραφή δεν είναι θεραπεία, είναι τρόπος να πεις την αλήθεια και να κλείσεις τον δαίμονα στο μπουκάλι»
Συνεντεύξεις

Χρήστος Θεοφιλάτος: «Η γραφή δεν είναι θεραπεία, είναι τρόπος να πεις την αλήθεια και να κλείσεις τον δαίμονα στο μπουκάλι»

25 Μαΐου 2025
Debate House – Φίλιππος Πετρόπουλος: Καλλιεργώντας τον διάλογο στην Ελλάδα
Συνεντεύξεις

Debate House – Φίλιππος Πετρόπουλος: Καλλιεργώντας τον διάλογο στην Ελλάδα

28 Μαρτίου 2025
Ο Όμιλος Απογόνων Αγωνιστών του 1821 στο M&L: «Η ελευθερία είναι μια ευθύνη που ανανεώνεται με κόστος και με πίστη»
Συνεντεύξεις

Ο Όμιλος Απογόνων Αγωνιστών του 1821 στο M&L: «Η ελευθερία είναι μια ευθύνη που ανανεώνεται με κόστος και με πίστη»

25 Μαρτίου 2025
Ο Χρίστος Κούγιας / KLODIAN LATO/EUROKINISSI
Ελλάδα

Χρίστος Κούγιας για Εύη Βατίδου: «Αντέδρασε έτσι γιατί “έφυγε” ο πατέρας των παιδιών της, όχι γιατί έχασε τον πρώτο της έρωτα»

8 Μαρτίου 2025
Γρηγόρης: Το μυστικό πίσω από τη διαχρονική επιτυχία του Brand
Επιχειρείν

Γρηγόρης: Το μυστικό πίσω από τη διαχρονική επιτυχία του Brand

12 Δεκεμβρίου 2024
Κέλλυ Μαρινάκη, στην πρώτη γραμμή του επιχειρείν και του πολιτισμού
Συνεντεύξεις

Κέλλυ Μαρινάκη, στην πρώτη γραμμή του επιχειρείν και του πολιτισμού

23 Νοεμβρίου 2024
Next Post
Βανδή

Ρέμος σε Βανδή: «Ζεις δεύτερη εφηβεία» - Η απάντηση της τραγουδίστριας για τη «δεύτερη ευκαιρία»

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Καταφύγια Πολέμου στην Ελλάδα -Φωτογραφία: Προσωπικό αρχείο Κωνσταντίνου Κυρίμη

Καταφύγια Πολέμου στην Ελλάδα: Πού βρίσκονται και ποια είναι η κατάστασή τους

11 μήνες ago
Φορολογικές δηλώσεις

Φορολογικές δηλώσεις: Σήμερα εκπνέει η προθεσμία

23 ώρες ago
ΑΑΔΕ

Στην ΑΑΔΕ περνούν οι έλεγχοι του ΣΔΟΕ – Τι αλλάζει στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής

6 ώρες ago
φορολογικές δηλώσεις

Φορολογικές δηλώσεις: Όλα τα «SOS» και οι «παγίδες» για τους ιδιοκτήτες

6 ώρες ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • Gala
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

Champions League COVID 19 MONEY AND LIFE ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ Ιταλία ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών εορτολόγιο ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρωτοφανείς παραιτήσεις εργαζομένων στην Ισπανία

Πρωτοφανείς παραιτήσεις εργαζομένων στην Ισπανία

16 Ιουνίου 2025
Ευρωπαϊκή επέκταση ΦΑΓΕ: Καθυστερήσεις και προκλήσεις

Ευρωπαϊκή επέκταση ΦΑΓΕ: Καθυστερήσεις και προκλήσεις

16 Ιουνίου 2025
Αθήνα: Νέοι κανόνες για Airbnb το 2026

Αθήνα: Νέοι κανόνες για Airbnb το 2026

16 Ιουνίου 2025
Τρεις συλληφθέντες για κλοπή τσάντας στο αεροδρόμιο

Τρεις συλληφθέντες για κλοπή τσάντας στο αεροδρόμιο

16 Ιουνίου 2025
Επενδύσεις στις Κυκλάδες: Πού προχωρούν, πού «παγώνουν» και τι ανησυχεί τις τοπικές κοινωνίες

Επενδύσεις στις Κυκλάδες: Πού προχωρούν, πού «παγώνουν» και τι ανησυχεί τις τοπικές κοινωνίες

16 Ιουνίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Πρωτοφανείς παραιτήσεις εργαζομένων στην Ισπανία
  • Ευρωπαϊκή επέκταση ΦΑΓΕ: Καθυστερήσεις και προκλήσεις
  • Αθήνα: Νέοι κανόνες για Airbnb το 2026
  • Τρεις συλληφθέντες για κλοπή τσάντας στο αεροδρόμιο

Κατηγορίες

  • Gala
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Gala
  • Χρήσιμα

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.