Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου, 2025 - 12:06
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • LIFESTYLE
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ταξίδια Τουρισμός

ΕΟΤ: Νέα τουριστική καμπάνια 2023 – «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή»

Money & Life by Money & Life
13 Μαΐου 2023
in Τουρισμός
0 0
0
ΕΟΤ: Νέα τουριστική καμπάνια 2023 – «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή»
Share on FacebookShare on Twitter

Ο τετραετής απολογισμός του έργου τουριστικής προβολής της Ελλάδας στον κόσμο

Με το μήνυμα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή», ολοκληρώθηκε ο απολογισμός του πλούσιου έργου τουριστικής προβολής της Ελλάδας στον κόσμο, που- παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις- κατάφερε να αναδείξει την χώρα σε top of the mind τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.

Τα πεπραγμένα της τετραετία 2019-2023 και οι επίπονες όσο και εμπνευσμένες προσπάθειες να διατηρηθεί «ζωντανή» η εικόνα της Ελλάδας στη συνείδηση του κοινού κατά τη διάρκεια της πανδημίας, παρουσιάστηκαν σήμερα στον ΕΟΤ, παρουσία του Υπουργού Τουρισμού κ. Βασίλη Κικίλια, με τη συμμετοχή της Πρόεδρου κας Άντζελας Γκερέκου και του Γενικού Γραμματέα ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη.

ΕΟΤ: Στήριξη σε διεθνή συνέδρια για τουρισμό πολυτελείας και γαστρονομίας

Εντυπωσιακή ανάκαμψη του τουρισμού

Η πολύτιμη συμβολή του ΕΟΤ καταγράφεται στην εντυπωσιακή ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού τα δύο τελευταία χρόνια, την αύξηση των εσόδων και των αφίξεων, την προβολή των εμπειριών που προσφέρει η χώρα στον σύγχρονο ταξιδιώτη και τη διάχυση τουριστικού ρεύματος σε λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς ( Hidden Gems). Στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλλαν καθοριστικά:

• Επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα και πλατφόρμες επικοινωνίας, σε συνολικά 35 αγορές στόχους.

• Προγράμματα συνδιαφήμισης 30 εκ. ευρώ με 200 και πλέον συνεργάτες απ’ όλον τον κόσμο.

• Επενδύσεις:

1. 11 εκ. ευρώ σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρίες,

2. 2 εκ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και

3. 2 εκ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.

Εμβληματικές συνεργασίες

Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες, μεταξύ άλλων τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.α.

Όπως τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού κ Βασίλης Κικίλιας: «Η Ελλάδα στον τουρισμό πέτυχε ένα μικρό θαύμα. Είχε τη μεγαλύτερη τουριστική ανάκαμψη σε όλη την Ευρώπη και έφερε έσοδα που ενίσχυσαν την ελληνική οικονομία και την μέση ελληνική οικογένεια. Αυτό το μεγάλο επίτευγμα, δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς την άοκνη δουλειά του ΕΟΤ, της Πρόεδρου κας Άντζελας Γκερέκου, του Γενικού Γραμματέα κ. Δημήτρη Φραγκάκη των Διοικητικών Συμβουλίων και βέβαια πάνω απ’ όλα όλων των εργαζομένων του ΕΟΤ στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Πραγματοποιήσαμε καμπάνιες όλο το χρόνο, προβάλαμε τον χειμερινό τουρισμό και άλλες ειδικές μορφές τουρισμού, αναδείξαμε την Ελλάδα μέσα στα κορυφαία 5 brand στον κόσμο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και ιδιαίτερα στο ίδρυμα Ωνάση για την πολύπλευρη και συνεχή υποστήριξη του στον ελληνικό τουρισμό».

Γκερέκου: Τα ορόσημα στο έργο του ΕΟΤ

Η Πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου, τόνισε ότι «τα θεαματικά άλματα του ελληνικού τουρισμού, εν μέσω πρωτοφανών διεθνών κρίσεων, είναι αποτέλεσμα συνεργασίας, συντονισμού και συνέπειας μεταξύ όλων των εμπλεκομένων φορέων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΟΤ, που έχει ήδη δρομολογηθεί, καθώς και η οργανική ενσωμάτωση της γαστρονομίας και του πολιτισμού στην διαφημιστική προβολή της χώρας αποτελούν ορόσημα για το συνολικό έργο του ΕΟΤ». Και προανήγγειλε το Σχέδιο Δράσης, «Ανθισμένες Διαδρομές-Λευκάδιος Χερν», όπου στο πρότυπο των δρόμων της ανθισμένης κερασιάς της Ιαπωνίας, θα αναδεικνύονται όλες οι περιοχές και όλα τα είδη ανθοφορίας στην Ελλάδα, ενισχύοντας και προβάλλοντας ταυτόχρονα τόσο την πρωτογενή παραγωγή όσο και τον ιδιαίτερο τοπικό πολιτισμό κάθε περιοχής».

Ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης υπογράμμισε: «Οι Έλληνες όταν έχουμε στόχο κάνουμε θαύματα. Ένα τέτοιο μικρό θαύμα συντελέστηκε αυτά τα χρόνια , όταν καταφέραμε από το μηδέν του Μαρτίου του 2020 να φτάσουμε ξανά στα έσοδα του 2019 και να ετοιμαζόμαστε για νέα ρεκόρ φέτος.

Παραδίδουμε την φήμη της χώρας πολύ πιο ισχυρή από ότι την παραλάβαμε κι έναν ΕΟΤ πιο δυνατό, πιο παρεμβατικό. Δεν κρυφτήκαμε πίσω από την μεγαλύτερη κρίση της ιστορίας του τουρισμού που έτυχε στον δρόμο μας. Σπάσαμε στερεότυπα και ταμπού δεκαετιών και καινοτομήσαμε όπου χρειαζόταν. Τα καταφέραμε όλοι μαζί και είμαι υπερήφανος γι’ αυτό».

Τόσο η Πρόεδρος όσο και ο Γ.Γ. ΕΟΤ ευχαρίστησαν τον Υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, καθώς και όλο το ανθρώπινο δυναμικό του ΕΟΤ εντός κι εκτός Ελλάδας για την άριστη συνεργασία.

Greece. A life-changing experience

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ «Greece. A life-changing experience» (Ελλάδα – Εμπειρία που σου αλλάζει τη ζωή) έχει ως στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση για αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στην Ελλάδα, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση της χώρας, που μπορεί ακόμα να προσφέρει αυθεντικές, βιωματικές εμπειρίες που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους!

Πρόκειται για μια ζωηρή και ανατρεπτική ταινία που περιγράφει με εικόνες: «Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους;» και για τα οποία η Ελλάδα και ο ΕΟΤ έχουν όλες τις απαντήσεις.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, «οι διακοπές στην Ελλάδα δεν είναι και εύκολη υπόθεση…Σκαλιά να ανεβείς, άμμο να περπατήσεις, κόκορες να σε ξυπνούν, ήλιος καυτός, δρόμοι χωμάτινοι, χωριά στο πουθενά, γεύσεις ασυνήθιστες. Oι «δυσκολίες» που προκύπτουν από την ανέγγιχτη φύση, την απλότητα και αυθεντικότητα της χώρας, που όμως κάνουν τις διακοπές, μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής».

Η καμπάνια «Greece. A life-changing experience» θα προβληθεί σε διεθνή Μέσα Επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.
Δείτε το σχετικό βίντεο:

ΠΗΓΗ

Tags: ΕΟΤ
Previous Post

Ξενοδοχεία: «Εκτοξεύεται» το κόστος διαμονής στην Αθήνα – Παραμένει στις φθηνότερες πόλεις της Ευρώπης

Next Post

COSMOTE CHRONOS: Η εφαρμογή που μας ταξιδεύει στο χθες με τεχνολογίες του αύριο

Related Posts

Γιώργος Χρηστάκης
Συνεντεύξεις

Γιώργος Χρηστάκης: «Επενδύουμε σε τουρισμό τεσσάρων εποχών με στοχευμένες δράσεις»

14 Νοεμβρίου 2025
Paradise Resort Evia: νέο χαλαρό καταφύγιο στην Ερέτρια από το Radisson Hotel Group
Τουρισμός

Paradise Resort Evia: νέο χαλαρό καταφύγιο στην Ερέτρια από το Radisson Hotel Group

13 Νοεμβρίου 2025
ΕΟΤ: Η Ρόδος και η Σύμη στο επίκεντρο ταξιδιού Φινλανδών δημοσιογράφων
Προορισμοί

ΕΟΤ: Η Ρόδος και η Σύμη στο επίκεντρο ταξιδιού Φινλανδών δημοσιογράφων

13 Νοεμβρίου 2025
Η Ελλάδα στο top 10 των προορισμών για τους  Ευρωπαίους το χειμώνα
Ελλάδα

Η Ελλάδα στο top 10 των προορισμών για τους Ευρωπαίους το χειμώνα

11 Νοεμβρίου 2025
Τουρισμός: Ζωτικής σημασίας για την οικονομία σύμφωνα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών
Τουρισμός

Τουρισμός: Ζωτικής σημασίας για την οικονομία σύμφωνα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών

6 Νοεμβρίου 2025
Αρεόπολη
Προορισμοί

Μάνη τον Χειμώνα: Χειμερινό road trip με ορμητήριο την Αρεόπολη

6 Νοεμβρίου 2025
Next Post
COSMOTE CHRONOS: Η εφαρμογή που μας ταξιδεύει στο χθες με τεχνολογίες του αύριο

COSMOTE CHRONOS: Η εφαρμογή που μας ταξιδεύει στο χθες με τεχνολογίες του αύριο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Black Friday 2025: Πότε «απογειώνονται» οι προσφορές σε Aegean και Sky Express

Black Friday 2025: Πότε «απογειώνονται» οι προσφορές σε Aegean και Sky Express

17 ώρες ago
Video Club: “Το Τέλος της Συνοικιακής Ευδαιμονίας” – Του Χρήστου Θεοφιλάτου (Mέρος 3ο)

Video Club: “Το Τέλος της Συνοικιακής Ευδαιμονίας” – Του Χρήστου Θεοφιλάτου (Mέρος 3ο)

1 έτος ago
Χρηματιστήριο Αθηνών

Τέταρτη συνεχόμενη άνοδος στο Χρηματιστήριο Αθηνών με οδηγό τις τράπεζες και ράλι σε ΑΔΜΗΕ, ΔΕΗ

15 ώρες ago
ΘΕΟΦΙΛΑΤΟΣ

Video Club: “Το Τέλος της Συνοικιακής Ευδαιμονίας” – Του Χρήστου Θεοφιλάτου

1 έτος ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • LIFESTYLE
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΓΑΛΛΙΑ ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ Ιταλία ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ecofin

Η απόφαση του Ecofin αλλάζει το παιχνίδι για Temu, Shein και ευρωπαϊκό εμπόριο

14 Νοεμβρίου 2025
Σμαράγδα Καρύδη: «Δε μου αρέσει που περνάει ο χρόνος, όπως δεν αρέσει σε κανέναν»

Σμαράγδα Καρύδη: «Δε μου αρέσει που περνάει ο χρόνος, όπως δεν αρέσει σε κανέναν»

14 Νοεμβρίου 2025
ΕΡΤ

Νομοσχέδιο για την ΕΡΤ: Στόχος ο εκσυγχρονισμός της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης

14 Νοεμβρίου 2025
Καιρός: Ηλιόλουστος και με θερμοκρασίες έως 20 βαθμούς

Καιρός: Παρασκευή που θυμίζει άνοιξη με ήπιους ανέμους και έως 23°C σε Κρήτη και Δωδεκάνησα

14 Νοεμβρίου 2025
Γιώργος Χρηστάκης

Γιώργος Χρηστάκης: «Επενδύουμε σε τουρισμό τεσσάρων εποχών με στοχευμένες δράσεις»

14 Νοεμβρίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Η απόφαση του Ecofin αλλάζει το παιχνίδι για Temu, Shein και ευρωπαϊκό εμπόριο
  • Σμαράγδα Καρύδη: «Δε μου αρέσει που περνάει ο χρόνος, όπως δεν αρέσει σε κανέναν»
  • Νομοσχέδιο για την ΕΡΤ: Στόχος ο εκσυγχρονισμός της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης
  • Καιρός: Παρασκευή που θυμίζει άνοιξη με ήπιους ανέμους και έως 23°C σε Κρήτη και Δωδεκάνησα

Κατηγορίες

  • LIFESTYLE
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Επιχειρείν
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αυτοδιοίκηση
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Περιφέρεια
  • LIFESTYLE
  • Αρθρογραφία
  • Συνεντεύξεις
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.