Σημαντική ενίσχυση καταγράφει η BMW στο μέτωπο της ηλεκτροκίνησης, επιβεβαιώνοντας ότι η στρατηγική της στροφής προς τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αποδίδει καρπούς. Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, Όλιβερ Ζίπσε, η εταιρεία διαθέτει πλέον «ελκυστικά μοντέλα με ευρεία γκάμα κίνησης για κάθε ανάγκη παγκοσμίως».
Στο πρώτο τρίμηνο του 2025, οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) των μαρκών BMW, MINI και Rolls-Royce έφτασαν τις 109.513 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 32,4% σε σχέση με πέρυσι. Πρωταγωνιστής ήταν το BMW iX1, ενώ η ηλεκτρική i4 αποτέλεσε τη δημοφιλέστερη εκδοχή της BMW Σειράς 4, κατακτώντας το 50% των παραδόσεων του συγκεκριμένου μοντέλου.
Η Ευρώπη οδήγησε την άνοδο, καταγράφοντας αύξηση 64,2% στις πωλήσεις BEV. Η MINI ξεχώρισε με 22.794 ηλεκτρικά οχήματα και 35,3% μερίδιο στο συνολικό της BEV στόλο.
Το BMW Group προσφέρει πλέον εξηλεκτρισμένες επιλογές (BEV και PHEV) σε κάθε κατηγορία και πέτυχε συνολικές παραδόσεις 157.487 ηλεκτροκίνητων μονάδων, αυξημένες κατά 28,5% σε ετήσια βάση. Η εταιρεία στοχεύει σύντομα σε 1,5 εκατ. πωλήσεις BEV και συνολικά 3 εκατ. ηλεκτροκίνητα οχήματα από το 2013 μέχρι σήμερα.
Ωστόσο, στο σύνολο των πωλήσεων του πρώτου τριμήνου, καταγράφηκε μικρή μείωση 1,4%, με 586.117 παραδόσεις παγκοσμίως. Το 26,9% των πωλήσεων αφορούσε ηλεκτροκίνητα, ενώ το περιθώριο EBIT στον Τομέα Αυτοκινήτου ανήλθε στο 6,9%.
Ανά περιοχή, η BMW σημείωσε αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη (+6,2%) και στις ΗΠΑ (+4%), αλλά υποχώρηση στην Κίνα. Η μάρκα BMW παρέδωσε 520.121 οχήματα, με ισχυρές επιδόσεις για τις Σειρές 5 (+35,8%), X1 και X2 (+31,8%).
Τέλος, η BMW M είχε αύξηση 5% με 50.000 οχήματα, η MINI κατέγραψε άνοδο 4,1% και η Rolls-Royce υποχώρησε κατά 9,4%.