Τρίτη, 21 Οκτωβρίου, 2025 - 12:45
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • LIFESTYLE
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ελλάδα

ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ ΣΤΗ ΦΩΚΙΔΑ”

Money & Life by Money & Life
30 Ιουνίου 2024
in Ελλάδα
0 0
0
ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ ΣΤΗ ΦΩΚΙΔΑ”
Share on FacebookShare on Twitter

Πώς και γιατί η εταιρεία άλλαξε ρότα και από τα υδατοδρόμια περνά κατ αρχάς στην αδειοδότηση δικτύου υδάτινων πεδίων. Ο γενικότερος σχεδιασμός και ο ειδικότερος για τη Φωκίδα. Η χρηματοδότηση των μελετών και οι ευκαιρίες για την τοπική κοινωνία και τους επαγγελματίες.

“Ο επισκέπτης θέλει να δει περισσότερη Ελλαδα! Εμείς επιχειρούμε αυτό να του το προσφέρουμε. Και για το στόχο αυτό θα χρειαστούμε τη συνδρομή της εκάστοτε τοπικής κοινωνίας. Ανοίγουμε ένα “παράθυρο”, το πώς θα το αξιοποιήσει η κάθε περιοχή, αυτό εναπόκειται σε εκείνη”, τονίζει μιλώντας αποκλειστικά στην Εν Δελφοίς ο Πρόεδρος της Hellenic Seaplanes, Νικόλας Χαραλάμπους, για το σχεδιασμό της εταιρείας αναφορικά με το δίκτυο των υδάτινων πεδίων που στήνει στην Ελλάδα και στο οποίο, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η εταιρεία, περιλαμβάνεται και το παραλιακό μέτωπο της Φωκίδας.

Πιο συγκεκριμένα, στο νομό το project αφορά, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Hellenic Seaplanes, στη δημιουργία ενός τοπικού συμπλέγματος υδάτινων πεδίων, με έξι νέα σημεία. Πρόκειται για τα λιμάνια των προορισμών Γαλαξίδι, Μόλο Αγίων Πάντων, Ερατεινή, Άγιο Νικόλαο, Τριζόνια, και φυσικά την Ιτέα.

Στη στόχευση αυτή η εταιρεία έχει ήδη καταθέσει τους φακέλους για την αδειοδότηση των σταθμών σε Ιτέα, Αγίους Πάντες και Ερατεινή, ενώ τις επόμενες ημέρες θα προχωρήσει τη διαδικασία εξίσου και για την έγκριση των υδάτινων πεδίων σε Τριζόνια, Γαλαξίδι και Άγιο Νικόλαο. Υπενθυμίζεται ότι το πλάνο στη Φωκίδα περιλαμβάνει και δημιουργία υδατοδρομίου, με τη Hellenic Seaplanes να έχει αναλάβει το έργο της ίδρυσης υδατοδρομίου στην Ιτέα.

“Με την υλοποίησή του, η Στερεά Ελλάδα θα γίνει από τις πρώτες περιφέρειες που θα φέρει τα υδατοδρόμια ως μέσο μετακίνησης, έχοντας στο χαρτοφυλάκιό της δεκάδες υδάτινα πεδία καθώς και υδατοδρόμια σε περιοχές-κλειδιά, υποστηρίζοντας αποτελεσματικά τη λειτουργία των υδροπλάνων”, υπογραμμίζει χαρακτηριστικά η Hellenic Seaplanes στην ανακοίνωσή της.

Για τα σχέδια αυτά, λοιπόν, της Hellenic Seaplanes, ο Πρόεδρός της, Ν. Χαραλάμπους τοποθετείται κατατοπιστικά στην Εν Δελφοίς, αναπτύσσοντας το σχεδιασμό της εταιρείας και επισημαίνοντας τις ευκαιρίες που καλείται να αξιοποιήσει η τοπική κοινωνία στην κατεύθυνση της ανάπτυξής της.

Το γενικό πλαίσιο…
Στην αρχή της συζήτησής μας ο Ν. Χαραλάμπους εξηγεί στους αναγνώστες της Εν Δελφοίς τον ευρύτερο σχεδιασμό της Hellenic Seaplanes για όλη την επικράτεια. “Επειδή έχουμε φέρει τα αεροσκάφη, πρέπει να προχωρήσουμε το γενικότερο σχεδιασμό μας. Έτσι, προωθούμε την αδειοδότηση ενός δικτύου, ώστε να μπορούν να προσεγγίζουν τα υδροπλάνα ανά πάσα στιγμή”, αναφέρει αρχικά και συμπληρώνει:

“Μιλάμε για 150 υδάτινα πεδία, ώστε το δίκτυο να μπορεί να συνδυαστεί με τα λίγα υφιστάμενα υδατοδρόμια και με τα υπάρχοντα αεροδρόμια”.

…και η Φωκίδα
“Μέσω του δικτύου που ανέφερα, θα έχει τη δυνατότητα κανείς να πάει πχ από τη Σκόπελο στο Γαλαξίδι ή από την Καλαμάτα στα Τριζόνια. Θέλω να πω ότι θα υπάρχει η ελευθερία μετακίνησης μεταξύ των υδάτινων σημείων”, αναλύει περαιτέρω το σχεδιασμό της εταιρείας ο ιθύνων νους της, ερχόμενος ειδικότερα σε ό,τι αφορά στη Φωκίδα, για να γίνει στη συνέχεια περισσότερο επεξηγηματικός:

“Θα ξέρει, επομένως, ένας τουριστικός πράκτορας ή ένας ξενοδόχος ή κάποιος φορέας που θέλει να αναπτύξει ένα προϊόν τουριστικό ή κοινωνικό ότι έχει πρόσβαση και συγκοινωνία μέσω των υδάτινων πεδίων. Αυτό αντιλαμβάνεστε πως είναι σε θέση να αναβαθμίσει την περιοχή, καθώς ενδεικτικά η απόσταση ανάμεσα σε Αθήνα και Ερατεινή θα είναι ένα τέταρτο της ώρας”.

“Εφόσον υπάρξει ζήτηση για αρκετές πτήσεις, τότε θα προχωρήσουμε στην αδειοδότηση υδατοδρομίου, κάτι που θα σημαίνει σταθερό δρομολόγιο πτήσεων”, τονίζει και καταλήγει λέγοντας πως “εκείνη η περιοχή που θα δώσει προϊόντα, πτήσεις δηλαδή, εκείνη θα αναπτυχθεί μέσω υδατοδρομίου. Επομένως, αν γίνει υδατοδρόμιο σε μια περιοχή, που αυτό θα ισοδυναμεί με καθιέρωση σταθερών δρομολογίων, είναι κάτι που θα το δείξει η πράξη σε κάθε περιοχή”.

Η αλλαγή πλεύσης της Hellenic Seaplanes
Ο αρχικός σχεδιασμός της εταιρείας περιελάμβανε την προσπάθεια για κατά ένα τρόπο μαζική αδειοδότηση και ίδρυση υδατοδρομίων ανά την επικράτεια. Ανάμεσα σε αυτά και στη Φωκίδα, θέμα στο οποίο είχε εστιάσει πριν δύο-τρία χρόνια και η Εν Δελφοίς με αναλυτικά της ρεπορτάζ. Ωστόσο, η Hellenic Seaplanes έχει εν τω μεταξύ αναπροσαρμόσει τις προτεραιότητές της, δίνοντας έμφαση πρωταρχικά στη δημιουργία των υδάτινων πεδίων και εν συνεχεία στην ίδρυση των απαραίτητων -και όχι των ευκταίων από κάθε περιοχή- υδατοδρομίων.

Τον ανακαθορισμό αυτό του σχεδιασμού της εταιρείας εξηγεί στην Εν Δελφοίς ο Ν. Χαραλάμπους. “Έχουμε καταθέσει αιτήματα για 85 υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα (σ.σ: μεταξύ αυτών και στη Φωκίδα). Όμως τα προβλήματα είναι πολλά και η διαδικασία εξαιρετικά χρονοβόρα. Είτε λόγω γραφειοκρατίας είτε λόγω αρχαιολογίας είτε λόγω αντιδράσεων συλλόγων και πολλά άλλα. Η πραγματικότητα αυτή, σε συνδυασμό με την έλευση των υδροπλάνων, μας έστρεψε να επιλέξουμε μια πιο απλή προσέγγιση, μιας και ο νόμος μας παρέχει αυτή τη δυνατότητα, να αναπτύξουμε δηλαδή υδάτινα πεδία, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα έως και 6 ημερήσιων πτήσεων από ένα υδάτινο πεδίο”

“Αυτό μας δίνει την ευκαιρία να δούμε τις δυνατότητες κάθε περιοχής, αλλά και στην κάθε περιοχή να αξιοποιήσει προς όφελος δικό της και των κατοίκων της αυτή την ευκαιρία. Αυτή η διαδικασία θα αναδείξει κάποιες περιοχές και κάποιες άλλες όχι”, προσθέτει, για να επανέλθει αμέσως μετά στην περίπτωση της Φωκίδας επισημαίνοντας:

“Η Φωκίδα παρουσιάζει υστέρηση στην έλξη επισκεπτών από το εξωτερικό. Δεν έχει προωθηθεί όπως άλλες περιοχές. Σε εμάς δίνεται η δυνατότητα μέσω των υδάτινων πεδίων να βάλουμε σημεία του νομού στο δίκτυό μας, με έμφαση στις εναλλακτικές επιλογές, καθώς πλέον οι τουρίστες επιθυμούν κάτι διαφορετικό από τους συνήθεις και υπερκορεσμένους τουριστικούς προορισμούς. Εμείς δίνουμε επιλογές στον τουρίστα και δυνατότητες και ευκαιρία στον επαγγελματία κάθε περιοχής”.

Οι μελέτες και η χρηματοδότησή τους
Η επόμενη ερώτησή μας αφορά στην ύπαρξη, αλλά και τη χρηματοδότηση, των αναγκαίων μελετών για τη δημιουργία του δικτύου των υδάτινων πεδίων. Ο Πρόεδρος της Hellenic Seaplanes είναι σαφής: “Όλες οι απαραίτητες μελέτες έχουν χρηματοδοτηθεί από δικούς μας πόρους και έχουν κατατεθεί από εμάς. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο στάδιο της έγκρισής τους από τα υπουργεία”.

Ο ρόλος και η συνδρομή των ΟΤΑ
Στα δελτία Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία πριν από λίγες μέρες, τόσο σε εκείνο που αφορά στη Φωκίδα όσο και στο αντίστοιχο της Φθιώτιδας, απορία δεν μπορεί παρά να προκαλεί το ότι απουσιάζουν οι τοποθετήσεις των οικείων χωρικά δημάρχων και εν γένει της πρωτοβάθμιας αυτοδιοίκησης. “Φυσικά και θα έχουν ρόλο οι δήμαρχοι. Και θα έχουν και κατατοπιστική ενημέρωση για το τι σχεδιάζουμε. Μόλις εγκριθεί η διαδικασία αδειοδότησης των υδάτινων πεδίων, θα τούς δώσουμε όλη την πληροφόρηση, καθώς συν τοις άλλοις η αρωγή τους είναι αναγκαία σε πολλά επίπεδα”, τονίζει ο Ν. Χαραλάμπους και προσθέτει όλο νόημα:

“Να σας πω κάτι, κ. Τσίγκα; Ο κόσμος έχει κουραστεί. Τα τελευταία τρία χρόνια όλο για υδατοδρόμια ακούει και υδατοδρόμια δεν βλέπει! Εμείς διαθέσαμε τα απαραίτητα κονδύλια για μελέτες σε περιοχές που έχουν να δώσουν προορισμούς. Και η Φωκίδα έχει ενδιαφέρον, όπως ιδιαίτερα τα Τριζόνια, για να σας δώσω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Ο επισκέπτης θέλει να δει περισσότερη Ελλαδα! Εμείς επιχειρούμε αυτό να του το προσφέρουμε. Και για το στόχο αυτό θα χρειαστούμε τη συνδρομή της εκάστοτε τοπικής κοινωνίας. Ανοίγουμε ένα “παράθυρο”, το πώς θα το αξιοποιήσει αυτό η κάθε περιοχή εναπόκειται σε αυτή”.

Πηγή
Tags: Υδροπλάνα
Previous Post

Εκλογές στη Γαλλία: Τέσσερα σενάρια για τις κάλπες σήμερα και τι σημαίνουν για τις αγορές

Next Post

Η Βόρεια Μακεδονία ανακαλεί τον πρέσβη της στα Τίρανα – Δεν χαρακτηρίζει την μειονότητα «μακεδονική»

Related Posts

Δημοσκόπηση Interview
Ελλάδα

ΚΕΠΕ: Ουραγός της Ευρώπης στους μισθούς η Ελλάδα

20 Οκτωβρίου 2025
Καιρός σήμερα
Ειδήσεις

Καιρός σήμερα: Βροχές και καταιγίδες στις περισσότερες περιοχές της χώρας

19 Οκτωβρίου 2025
καιρός
Ειδήσεις

Ο Καιρός σήμερα: Nεφώσεις με τοπικές βροχές και καταιγίδες σε όλη τη χώρα

18 Οκτωβρίου 2025
Politico: Το σχέδιο της ΕΕ να αξιοποιήσει το πάγωμα των δασμών Τραμπ για να προμηθευτεί LNG
Ελλάδα

ΙΜΟ: αναβολή ενός έτους στη συζήτηση για το Net Zero στη ναυτιλία

18 Οκτωβρίου 2025
Πιερρακάκης στο Reuters: Η Ελλάδα αναμένει μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης το 2026
Ελλάδα

Πιερρακάκης στο Reuters: Η Ελλάδα αναμένει μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης το 2026

18 Οκτωβρίου 2025
καιρός σήμερα
Ειδήσεις

Ο καιρός σήμερα: Βροχές και καταιγίδες ατο μεγαλύτερο μέρος της χώρας

17 Οκτωβρίου 2025
Next Post
Η Βόρεια Μακεδονία ανακαλεί τον πρέσβη της στα Τίρανα – Δεν χαρακτηρίζει την μειονότητα «μακεδονική»

Η Βόρεια Μακεδονία ανακαλεί τον πρέσβη της στα Τίρανα – Δεν χαρακτηρίζει την μειονότητα «μακεδονική»

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Το σπίτι ενός Μεξικανού ζωγράφου στη Φολέγανδρο είναι ένα από τα ωραιότερα εξοχικά -Πώς κατέληξε στο νησί

Το σπίτι ενός Μεξικανού ζωγράφου στη Φολέγανδρο είναι ένα από τα ωραιότερα εξοχικά -Πώς κατέληξε στο νησί

3 έτη ago
δεκαετία του '80

Η Δεκαετία του 80′: «Μια Χρυσή Εποχή»

2 έτη ago
Ορεινές διαδρομές – Paths of Peace – Στα Μονοπάτια της Ειρήνης

Ορεινές διαδρομές – Paths of Peace – Στα Μονοπάτια της Ειρήνης

1 έτος ago
O John Taramas  στο Money & Life

O John Taramas στο Money & Life

2 έτη ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • LIFESTYLE
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League e-ΕΦΚΑ ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΓΑΛΛΙΑ ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

 Euronext 

Euronext: Το όφελος από την ένταξη της ΕΧΑΕ στο πανευρωπαϊκό χρηματιστηριακό δίκτυο

21 Οκτωβρίου 2025
Η ΕΕ προχωρά σε σταδιακή απαγόρευση των εισαγωγών ρωσικού φυσικού αερίου

Η ΕΕ προχωρά σε σταδιακή απαγόρευση των εισαγωγών ρωσικού φυσικού αερίου

21 Οκτωβρίου 2025
αύξηση εισφορών των ελεύθερων επαγγελματιών

Παγώνει η αύξηση εισφορών των ελεύθερων επαγγελματιών από το 2026;

20 Οκτωβρίου 2025
Ντόναλντ Τραμπ, Βολοντίμιρ Ζελένσκι -AP Photo/Alex Brandon

Financial Times: Ο Τραμπ καλεί τον Ζελένσκι να «αποδεχτεί τους όρους της Ρωσίας

20 Οκτωβρίου 2025
Λούβρο

Γαλλία: Tα 8 πολύτιμα αντικείμενα που εκλάπησαν απο το Λούβρο

20 Οκτωβρίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Euronext: Το όφελος από την ένταξη της ΕΧΑΕ στο πανευρωπαϊκό χρηματιστηριακό δίκτυο
  • Η ΕΕ προχωρά σε σταδιακή απαγόρευση των εισαγωγών ρωσικού φυσικού αερίου
  • Παγώνει η αύξηση εισφορών των ελεύθερων επαγγελματιών από το 2026;
  • Financial Times: Ο Τραμπ καλεί τον Ζελένσκι να «αποδεχτεί τους όρους της Ρωσίας

Κατηγορίες

  • LIFESTYLE
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Επιχειρείν
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αυτοδιοίκηση
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Περιφέρεια
  • LIFESTYLE
  • Αρθρογραφία
  • Συνεντεύξεις
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.