πό τις ανακαινίσεις των Village Cinemas μέχρι τα νέα γραφεία της Coca Cola HBC στην Ελβετία, η STIRIXIS Group συνεχίζει να χαράσσει πορεία στον χώρο του στρατηγικού σχεδιασμού και του project management. Με περισσότερα από 850 έργα σε 29 χώρες, η ελληνική εταιρεία καταφέρνει να ξεχωρίζει για την καινοτομία και τη μεθοδικότητά της.
Έργα στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Στη χώρα μας, η STIRIXIS ολοκλήρωσε τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια Saint-Paul De La Salle και την ανακαίνιση των Village Cinemas στο Athens Mall. Επόμενα βήματα αποτελούν οι αναβαθμίσεις αιθουσών στον Ρέντη και στο Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η κατασκευή πενταώροφου κτηρίου στην Αθήνα.
Στο εξωτερικό, η εταιρεία υπογράφει τον σχεδιασμό της επόμενης φάσης των γραφείων της Coca Cola HBC στην Ελβετία, ενισχύοντας την παγκόσμια παρουσία της.
Η φιλοσοφία της εταιρείας
Ο ιδρυτής και πρόεδρος, Αλέξανδρος Αθανασούλας, τονίζει ότι η επιτυχία της STIRIXIS βασίζεται στον συνδυασμό μελέτης και project management, κάτι που σπάνια συναντάται σε διεθνές επίπεδο. Ο ίδιος απορρίπτει τη συμμετοχή σε κρατικά έργα, επισημαίνοντας: «Δεν θα παίξω ποτέ το κρατικό παιχνίδι».
Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 1996, πέρασε κομβικό σημείο το 2008, όταν στράφηκε από την κατασκευαστική δραστηριότητα στη μελέτη και τη στρατηγική. Η πρώτη διεθνής επέκταση έγινε στη Ρουμανία και ακολούθησαν η Αγγλία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Σήμερα, με τζίρο περίπου 2 εκατ. ευρώ και 40 άτομα προσωπικό, η STIRIXIS επιμένει σε ένα μοντέλο ανάπτυξης χωρίς υπερβολική διόγκωση.
Η μεθοδολογία των τεσσάρων αξόνων
Κάθε έργο της εταιρείας βασίζεται σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο:
-
Strategy: ανάλυση και στρατηγικός σχεδιασμός του οικοσυστήματος του πελάτη
-
Design: αρχιτεκτονικός σχεδιασμός με ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα
-
Execution: υλοποίηση με πιστοποιημένα συστήματα διαχείρισης έργων
-
Evolution: συνεχής παρακολούθηση και προσαρμογή με βάση την αγορά
Όπως δήλωσε η Έλενα Κυρνασίου-Αθανασούλα, Αντιπρόεδρος και Γενική Διευθύντρια: «Κάθε έργο είναι επένδυση που στοχεύει να ενισχύσει την απόδοση, την κουλτούρα και την ανθεκτικότητα της επιχείρησης, όχι μόνο για το παρόν αλλά και για το μέλλον».