Τρίτη, 25 Νοεμβρίου, 2025 - 14:39
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • LIFESTYLE
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ειδήσεις

Σούπερ μάρκετ: Ποιες αλλαγές έρχονται στις προσφορές από τον Μάρτιο

Money & Life by Money & Life
29 Ιανουαρίου 2025
in Ειδήσεις, Οικονομία
0 0
0
Σούπερ μάρκετ: Ποιες αλλαγές έρχονται στις προσφορές από τον Μάρτιο
Share on FacebookShare on Twitter
Ριζικές αλλαγές αναμένεται να γίνουν από τον Μάρτιο στον τρόπο που υλοποιούν τις προωθητικές τους ενέργειες τα σούπερ μάρκετ, με στόχο αφενός να είναι πιο “ειλικρινείς” οι προσφορές και αφετέρου να μειωθούν οι τιμές σε βασικά αγαθά που προμηθεύονται καθημερινά τα νοικοκυριά.

Την ίδια στιγμή δημιουργείται μια «μυστική» ομάδα ελεγκτών, η οποία θα αναλάβει να ελέγχει τον τρόπο που υλοποιούνται οι προωθητικές ενέργειες από σούπερ μάρκετ και βιομηχανίες. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες στόχος είναι οι προσφορές και οι εκπτώσεις να είναι αληθινές, έτσι ώστε να έχουν σημαντικό όφελος οι καταναλωτές. Ουσιαστικά οι εκπτώσεις και οι προσφορές να περάσουν σε μόνιμη βάση στις τιμές των προϊόντων.

Με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες, ο οποίος βρίσκεται ήδη σε ισχύ αλλά ουσιαστικά θα εφαρμοσθεί τις επόμενες εβδομάδες θα ελέγχονται οι προωθητικές ενέργειες με στόχο την προστασία των καταναλωτών. Μάλιστα οι νέοι κανόνες για τις προωθητικές ενέργειες δεν θα ισχύουν μόνο για τα σούπερ μάρκετ αλλά για όλα τα καταστήματα που πωλούν τρόφιμα και άλλα βασικά αγαθά.

Στόχος είναι να υπάρξει μεγαλύτερη διαφάνεια στο καθεστώς των προσφορών, να γίνεται ευκολότερα η σύγκριση από τους καταναλωτές και κυρίως να μειωθούν οι τιμές σε τρόφιμα και άλλα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης σε μόνιμη βάση. Τα σούπερ μάρκετ θα έχουν την υποχρέωση να επικοινωνούν με σαφή και ξεκάθαρα μηνύματα τις προωθητικές ενέργειες στους καταναλωτές. Με τις νέες παρεμβάσεις του υπουργείου Ανάπτυξης επιδιώκεται να μπει φρένο σε κάποιες από τις προωθητικές ενέργειες που υπάρχουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ και οι οποίες μπερδεύουν τους καταναλωτές. Επίσης, να μπει ένα τέλος στις «μόνιμες» και «ύποπτες» προσφορές 2+1, 5+1 και άλλες οι οποίες κάποιες από αυτές δεν έχουν ιδιαίτερο όφελος για τους καταναλωτές. Αυτό που επιδιώκεται από το υπουργείο Ανάπτυξης, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι οι  προωθητικές ενέργειες να είναι «ειλικρινείς». Δηλαδή να είναι ξεκάθαρες και να μην παραπλανούν τους καταναλωτές. Σημειώνεται ότι περίπου 1 στα 4 προϊόντα που βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ, διατίθενται μέσα από κάποια προωθητική ενέργεια.

Ποια είναι τα νέα μέτρα

Σύμφωνα με πληροφορίες οι νέοι κανόνες που θα ισχύσουν για τις προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ αλλά και στα υπόλοιπα καταστήματα πώλησης τροφίμων και θα γίνουν αντιληπτοί από τους καταναλωτές το αργότερο μέχρι τον Μάρτιο είναι οι εξής:

  • Οι προσφορές 1+1 δώρο, 2+1 δώρο, 5+1 δώρο, και όσες προωθητικές ενέργειες περιλαμβάνουν δωρεάν προϊόν με την αγορά κάποιων άλλων θα συνεχίσουν να υφίστανται. Ωστόσο οι εταιρείες που θα πραγματοποιούν αυτές τις προσφορές θα πρέπει να διαθέτουν στα ράφια των καταστημάτων τα προϊόντα ως ξεχωριστή μονάδα. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούν οι καταναλωτές να συγκρίνουν εάν τους συμφέρει να αγοράσουν ένα προϊόν ή να «στοκάρουν» περισσότερα προϊόντα για πάρουν ένα δωρεάν. Μέσω της συγκεκριμένης αλλαγής οι καταναλωτές δεν θα μπερδεύονται με τις εκατοντάδες προσφορές που γίνονται καθημερινά στα σούπερ μάρκετ, θα μπορούν να συγκρίνουν καλύτερα τις τιμές σε ομοειδή προϊόντα και δεν θα αναγκάζονται να στοκάρουν. Είναι χαρακτηριστικό ότι καθημερινά οι καταναλωτές βρίσκονται αντιμέτωποι με εκατοντάδες προσφορές σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, όπως για παράδειγμα σε ζυμαρικά, καφέδες και απορρυπαντικά. Επίσης, δεν αποκλείεται σε αρκετές περιπτώσεις να μην υπάρχουν προωθητικές ενέργειες για παράδειγμα 2+1 δώρο αλλά να υπάρχει συσκευασία με 3 τεμάχια σε πιο ανταγωνιστική τιμή, έτσι ώστε να μπορεί να γίνεται και η σύγκριση των τιμών σε αυτές τις περιπτώσεις πιο εύκολα.
  • Αλλαγές θα υπάρξουν και στις προωθητικές ενέργειες που περιλαμβάνουν έκπτωση στην τιμή. Για παράδειγμα εάν ένα προϊόν πωλείται με έκπτωση 30 λεπτά, η έκπτωση αυτή θα πρέπει να είναι με βάση την προηγούμενη τιμή που ίσχυε τις τελευταίες 30 ημέρες. Ουσιαστικά η έκπτωση στην τιμή του προϊόντος δεν θα μπορεί να βρίσκεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ για πάρα πολλές ημέρες καθώς με αυτόν τον τρόπο χάνεται η ουσία της προωθητικής ενέργειας. Στόχος εξάλλου του υπουργείου Ανάπτυξης είναι οι επιχειρήσεις που θέλουν να διαθέτουν τα προϊόντα τους με έκπτωσή για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι να περνούν τις μειώσεις μόνιμα στις τιμές των προϊόντων.

«Μυστική» ομάδα για τους ελέγχους

Με τις αλλαγές στις προωθητικές ενέργειες να βρίσκονται στην τελική ευθεία το υπουργείο Ανάπτυξης «στήνει» τον ελεγκτικό μηχανισμό που θα αναλάβει τους ελέγχους στον τρόπο που θα υλοποιούνται το επόμενο διάστημα οι προωθητικές ενέργειες. Σύμφωνα με πληροφορίες οι ελεγκτές θα επισκέπτονται τα σούπερ μάρκετ και τα υπόλοιπα καταστήματα τροφίμων και παριστάνοντας τους πελάτες θα ελέγχουν ότι οι προωθητικές ενέργειες  ακολουθούν τους κανόνες του Κώδικα Δεοντολογίας.

Πηγή: Δημήτρης Χριστούλιας/enikonomia.gr

Tags: σούπερ μάρκετ
Previous Post

Καιρός: Αφρικανική σκόνη και λασποβροχές σήμερα

Next Post

Φόροι: Έρχονται νέες μειώσεις – Πότε «ξεκλειδώνει» το πακέτο

Related Posts

Ειδήσεις

Χρηματιστήριο Αθηνών: Πέμπτη συνεχόμενη άνοδος – Στις 2.073 μονάδες ο Γενικός Δείκτης, στο επίκεντρο η Metlen

25 Νοεμβρίου 2025
data centers
Ειδήσεις

Έντονες αντιδράσεις κατοίκων και φορέων στα Σπάτα για τα data centers

25 Νοεμβρίου 2025
Ζελένσκι, ΗΠΑ και ΕΕ διαμορφώνουν κοινό πλαίσιο 19 σημείων – Ανοιχτό το ζήτημα των εδαφικών παραχωρήσεων
Ειδήσεις

Ζελένσκι, ΗΠΑ και ΕΕ διαμορφώνουν κοινό πλαίσιο 19 σημείων – Ανοιχτό το ζήτημα των εδαφικών παραχωρήσεων

25 Νοεμβρίου 2025
Green Academy: Μια πρωτοβουλία με έντονο κοινωνικό αποτύπωμα
Γαστρονομία

Green Academy: Μια πρωτοβουλία με έντονο κοινωνικό αποτύπωμα

25 Νοεμβρίου 2025
Καιρός
Ειδήσεις

Καιρός: Κακοκαιρία «χτυπά» ξανά σήμερα το Ιόνιο και την Ήπειρο

25 Νοεμβρίου 2025
Χρηματιστήριο
Ειδήσεις

Χρηματιστήριο Αθηνών: Ήπιες ανοδικές κινήσεις και συναλλαγές–ρεκόρ λόγω αναδιάρθρωσης των δεικτών MSCI

24 Νοεμβρίου 2025
Next Post
Φόροι: Έρχονται νέες μειώσεις – Πότε «ξεκλειδώνει» το πακέτο

Φόροι: Έρχονται νέες μειώσεις – Πότε «ξεκλειδώνει» το πακέτο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Χρηματιστήριο

Χρηματιστήριο Αθηνών: Ήπιες ανοδικές κινήσεις και συναλλαγές–ρεκόρ λόγω αναδιάρθρωσης των δεικτών MSCI

18 ώρες ago
Μανώλης Κοττάκης: «Η δικαίωση του Καραμανλή»

Μανώλης Κοττάκης: «Η δικαίωση του Καραμανλή»

23 ώρες ago
Καιρός

Καιρός: Κακοκαιρία «χτυπά» ξανά σήμερα το Ιόνιο και την Ήπειρο

8 ώρες ago
Ανοικτό πάρτι για τη γιορτή του Διεθνολόγου Αλέξανδρου Δεσποτόπουλου στο Monk

Ανοικτό πάρτι για τη γιορτή του Διεθνολόγου Αλέξανδρου Δεσποτόπουλου στο Monk

2 έτη ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • LIFESTYLE
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΓΑΛΛΙΑ ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ Ιταλία ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χρηματιστήριο Αθηνών: Πέμπτη συνεχόμενη άνοδος – Στις 2.073 μονάδες ο Γενικός Δείκτης, στο επίκεντρο η Metlen

25 Νοεμβρίου 2025
data centers

Έντονες αντιδράσεις κατοίκων και φορέων στα Σπάτα για τα data centers

25 Νοεμβρίου 2025
Ζελένσκι, ΗΠΑ και ΕΕ διαμορφώνουν κοινό πλαίσιο 19 σημείων – Ανοιχτό το ζήτημα των εδαφικών παραχωρήσεων

Ζελένσκι, ΗΠΑ και ΕΕ διαμορφώνουν κοινό πλαίσιο 19 σημείων – Ανοιχτό το ζήτημα των εδαφικών παραχωρήσεων

25 Νοεμβρίου 2025
Green Academy: Μια πρωτοβουλία με έντονο κοινωνικό αποτύπωμα

Green Academy: Μια πρωτοβουλία με έντονο κοινωνικό αποτύπωμα

25 Νοεμβρίου 2025
Καιρός

Καιρός: Κακοκαιρία «χτυπά» ξανά σήμερα το Ιόνιο και την Ήπειρο

25 Νοεμβρίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Χρηματιστήριο Αθηνών: Πέμπτη συνεχόμενη άνοδος – Στις 2.073 μονάδες ο Γενικός Δείκτης, στο επίκεντρο η Metlen
  • Έντονες αντιδράσεις κατοίκων και φορέων στα Σπάτα για τα data centers
  • Ζελένσκι, ΗΠΑ και ΕΕ διαμορφώνουν κοινό πλαίσιο 19 σημείων – Ανοιχτό το ζήτημα των εδαφικών παραχωρήσεων
  • Green Academy: Μια πρωτοβουλία με έντονο κοινωνικό αποτύπωμα

Κατηγορίες

  • LIFESTYLE
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Επιχειρείν
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αυτοδιοίκηση
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Περιφέρεια
  • LIFESTYLE
  • Αρθρογραφία
  • Συνεντεύξεις
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.