Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου, 2025 - 18:55
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • LIFESTYLE
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ειδήσεις

Ποιά στρατηγική θα ακολουθήσουν οι Κινέζοι στην Ευρώπη;

Money & Life by Money & Life
4 Ιουνίου 2024
in Ειδήσεις, Τεχνολογία
0 0
0
Ποιά στρατηγική θα ακολουθήσουν οι Κινέζοι στην Ευρώπη;
Share on FacebookShare on Twitter

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται στην Ευρώπη. Αυτή είναι μια διαδικασία η οποία σίγουρα δεν είναι πρόσκαιρη, τυχαία και χωρίς μέλλον, όπως αποδεικνύεται.

Οι κινήσεις των κινεζικών εταιρειών για να αποκτήσουν ένα υποτυπώδες δίκτυο (αρχικά) στη Γηραιά Ήπειρο, να αρχίσουν να πωλούν τα μοντέλα τους και να αυξάνουν το μερίδιο αγοράς σε αυτή ίσως φαίνονται σπασμωδικές. Όμως, κάθε άλλο παρά τέτοιες είναι προκύπτει από τα δεδομένα.

Σε πολλούς, αυτές οι επιχειρηματικές κινήσεις των Κινέζων φαντάζουν ως μια ευκαιριακή προσπάθεια να αντιπροσωπεύονται στην Ευρώπη και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους εκτός της ασιατικής χώρας, ιδίως έπειτα από την αύξηση των δασμών που επέβαλαν οι ΗΠΑ στα αυτοκίνητά τους, κάνοντας απαγορευτική -ουσιαστικά- την όποια ανάπτυξή τους

Κατά συνέπεια, οι εταιρείες αυτές βρήκαν πιο πρόσφορο επιρρηματικό και εμπορικό έδαφος στην Ευρώπη, η οποία μοιάζει να είναι μπερδεμένη και να υπάρχουν αντικρουόμενες γνώμες για το πώς θα αντιμετωπίσει την κινεζική ανάπτυξη σε αυτή.

Οι Κινέζοι έχουν δεδομένο στόχο και δεν το κρύβουν: Θέλουν να εκτοπίσουν την Tesla από το να είναι πρώτη στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων επί ευρωπαϊκού εδάφους και να κερδίσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές.

Αυτό που βιώνουμε τώρα από τους Ασιάτες κατασκευαστές δεν είναι αποτέλεσμα μιας ευκαιριακής διαδικασίας αλλά πολύχρονης και μεθοδευμένης προσπάθειάς τους. Το μεγάλο πλεονέκτημά τους είναι ότι έχουν τον χρόνο και τα χρήματα για να αναπτύξουν μια επιχειρηματική στρατηγική η οποία θα τους αποφέρει τα όποια κέρδη στο μέλλον.

Με την οικονομική υποστήριξη του κινεζικού κράτους μπορούν να χάνουν χρήματα χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα για τις ίδιες, αλλά και να αλλάξουν τις αποφάσεις που έχουν λάβει εφόσον αυτές δεν ήταν αποτελεσματικές ως τώρα.

Το πρόσφατο παράδειγμα της Great Wall Motor είναι χαρακτηριστικό. Η εταιρεία είχε δημιουργήσει γραφεία της στη Γερμανία το 2021, όμως ανακοίνωσε ότι στο τέλος του προσεχούς Αυγούστου θα διακόψει τη λειτουργία τους επειδή η εμπορική πορεία της δεν είναι αυτή που επιθυμούσαν τα στελέχη της

Εκπρόσωπός της δήλωσε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να διαθέτει τα μοντέλα της στις χώρες στις οποίες αντιπροσωπεύεται ήδη, ενώ θα γίνει προσπάθεια να επεκταθεί και σε άλλες.

Η MG Motor έχει προβάδισμα στην Ευρώπη μεταξύ των εταιρειών από την Κίνα κάτι που είναι λογικό. Οι βρετανικές ρίζες της και η φήμη της ήταν το καλύτερο εισιτήριο για τα στελέχη της ώστε να βρουν πρόσφορο έδαφος, να ανοίγουν ευκολότερα οι πόρτες και να προτιμώνται τα μοντέλα της έναντι άλλων κινεζικών εταιρειών.

H BYD Auto και η Chery Automobile έχουν ανακοινώσει ότι θα δημιουργήσουν εργοστάσιά τους στην Ευρώπη για να μειώσουν το κόστος παραγωγής των αυτοκίνητων τους, άρα και την τιμή πώλησής τους.

Η πρώτη στη Ουγγαρία και η δεύτερη στην Ισπανία, αντίστοιχα. Με αυτόν τον τρόπο θα έχουν έναν ουσιαστικότερο ρόλο στην αγορά, θα δημιουργήσουν ισχυρότερους επιχειρηματικούς δεσμούς στις συγκεκριμένες χώρες και θα συμμετέχουν ενεργά στην παραγωγική διαδικασία εντός αυτών.

Γενικά, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες δουλεύουν μεθοδικά, όπως αποδεικνύεται έμπρακτα. Επενδύουν σε χρόνο για να μάθουν τη νοοτροπία και τις προτιμήσεις των Ευρωπαίων, χωρίς να υπολογίζουν ιδιαίτερα τα χρήματα που θα απαιτηθούν ή που θα χάσουν μέχρι να το καταφέρουν.

Ωστόσο, προσπαθούν να επιβάλλουν τους δικούς τους όρους όσο το δυνατόν και εφαρμόζουν πρακτικές οι οποίες κάποιες φορές είναι ξένες προς τα επιχειρηματικά ήθη και τις συνήθειες των Ευρωπαίων.

ΠΗΓΗ

Tags: κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Previous Post

Δήμος Χαλανδρίου: “Ψευδείς και συκοφαντικοί οι ισχυρισμοί του κ. Ρώμα για τον καταυλισμό στο Νομισματοκοπείο”

Next Post

Δήμος Αθηναίων: Ολοκληρώνεται αύριο η α’ φάση των εργασιών άρσης επικινδυνότητας στα μάρμαρα της πλ. Συντάγματος

Related Posts

Lamda Development
Ειδήσεις

Νέο ομόλογο της Lamda Development 500 εκατ. στο Χρηματιστήριο Αθηνών με ρεκόρ ζήτησης

19 Νοεμβρίου 2025
Δικαστικός Χάρτης
Ειδήσεις

Δικαστικός Χάρτης: Ένας χρόνος από την εφαρμογή του – Οι επιδόσεις των Πρωτοδικείων

19 Νοεμβρίου 2025
EUROKINISSI
Ειδήσεις

Ανακατατάξεις στο Eurogroup μετά την αποχώρηση Ντόναχιου – Στο προσκήνιο ο Κυριάκος Πιερρακάκης για τη διαδοχή

19 Νοεμβρίου 2025
Τουρισμός για όλους
Ειδήσεις

Τουρισμός για όλους: Ανακοινώθηκε ο οριστικός πίνακας δικαιούχων χαμηλής περιόδου

19 Νοεμβρίου 2025
Αθήνα: Αγορές κατά το εορταστικό ωράριο Χριστουγέννων
Ειδήσεις

Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών: Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα στην Αθήνα κατά την περίοδο των Χριστουγέννων 

19 Νοεμβρίου 2025
Τα επίπεδα του 2019 πλησιάζει η επιβατική κίνηση στο «Ελευθέριος Βενιζέλος»
Ειδήσεις

Πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2025»: Πως θα αναδειχθούν οι δικαιούχοι

19 Νοεμβρίου 2025
Next Post
Δήμος Αθηναίων: Ολοκληρώνεται αύριο η α’ φάση των εργασιών άρσης επικινδυνότητας στα μάρμαρα της πλ. Συντάγματος

Δήμος Αθηναίων: Ολοκληρώνεται αύριο η α' φάση των εργασιών άρσης επικινδυνότητας στα μάρμαρα της πλ. Συντάγματος

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Χρηματιστήριο

Βουτιά 2% στο Χρηματιστήριο Αθηνών – Στο «κόκκινο» όλες οι τραπεζικές μετοχές

22 ώρες ago
Hilton: Η Ελλάδα γίνεται στρατηγικός κόμβος για τον παγκόσμιο όμιλο

Hilton: Η Ελλάδα γίνεται στρατηγικός κόμβος για τον παγκόσμιο όμιλο

1 ημέρα ago
Video Club: “Το Τέλος της Συνοικιακής Ευδαιμονίας” – Του Χρήστου Θεοφιλάτου (Mέρος 2ο)

Video Club: “Το Τέλος της Συνοικιακής Ευδαιμονίας” – Του Χρήστου Θεοφιλάτου (Mέρος 2ο)

1 έτος ago
Black Friday 2025: Πότε «απογειώνονται» οι προσφορές σε Aegean και Sky Express

Black Friday 2025: Πότε «απογειώνονται» οι προσφορές σε Aegean και Sky Express

6 ημέρες ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • LIFESTYLE
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΓΑΛΛΙΑ ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ Ιταλία ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Lamda Development

Νέο ομόλογο της Lamda Development 500 εκατ. στο Χρηματιστήριο Αθηνών με ρεκόρ ζήτησης

19 Νοεμβρίου 2025
Δικαστικός Χάρτης

Δικαστικός Χάρτης: Ένας χρόνος από την εφαρμογή του – Οι επιδόσεις των Πρωτοδικείων

19 Νοεμβρίου 2025
EUROKINISSI

Ανακατατάξεις στο Eurogroup μετά την αποχώρηση Ντόναχιου – Στο προσκήνιο ο Κυριάκος Πιερρακάκης για τη διαδοχή

19 Νοεμβρίου 2025
Τουρισμός για όλους

Τουρισμός για όλους: Ανακοινώθηκε ο οριστικός πίνακας δικαιούχων χαμηλής περιόδου

19 Νοεμβρίου 2025
Έλλη Κοκκίνου: «Θέλω να έχω την ελευθερία μου και τον χώρο μου»

Έλλη Κοκκίνου: «Θέλω να έχω την ελευθερία μου και τον χώρο μου»

19 Νοεμβρίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Νέο ομόλογο της Lamda Development 500 εκατ. στο Χρηματιστήριο Αθηνών με ρεκόρ ζήτησης
  • Δικαστικός Χάρτης: Ένας χρόνος από την εφαρμογή του – Οι επιδόσεις των Πρωτοδικείων
  • Ανακατατάξεις στο Eurogroup μετά την αποχώρηση Ντόναχιου – Στο προσκήνιο ο Κυριάκος Πιερρακάκης για τη διαδοχή
  • Τουρισμός για όλους: Ανακοινώθηκε ο οριστικός πίνακας δικαιούχων χαμηλής περιόδου

Κατηγορίες

  • LIFESTYLE
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Επιχειρείν
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αυτοδιοίκηση
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Περιφέρεια
  • LIFESTYLE
  • Αρθρογραφία
  • Συνεντεύξεις
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.