Το φετινό Πάσχα επιβεβαίωσε μια τάση που είχε φανεί από πέρυσι: η Πάρος και η Σίφνος αναδεικνύονται ως οι νέες ανερχόμενες δυνάμεις στον ελληνικό τουρισμό. Ενώ πολλοί αρχικά θεώρησαν την περσινή επιτυχία συγκυριακή, η φετινή εικόνα πείθει και τους πιο δύσπιστους. Τα δύο νησιά κατέκλυσαν τα social media κατά τη διάρκεια του τετραημέρου του Πάσχα, με την Πάρο να φαίνεται να διεκδικεί πλέον τα πρωτεία.
Η Πάρος φαίνεται να έχει ξεπεράσει σε δημοτικότητα παραδοσιακούς προορισμούς όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος, όπως δείχνουν τα περσινά νούμερα κίνησης, οι φετινές εκτιμήσεις και η επιλογή του νησιού από ξένες παραγωγές (όπως η σειρά “One Day”). Η Νάουσα, το επίκεντρο της διασκέδασης στο νησί, κατεγράφη στα social media με εικόνες ενός αδιαχώρητου πλήθους, συγκρίσιμου με αυτόν μιας γεμάτης Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Το γλέντι στο λιμανάκι της Νάουσας, ιδίως στο Barbarossa και τα γύρω μπαρ, ξεκινούσε από το πρωί και διαρκούσε μέχρι το βράδυ, καλύπτοντας ένα ευρύ μουσικό ρεπερτόριο. Η συγκέντρωση του κόσμου στη Νάουσα έδινε την αίσθηση ότι όλο το νησί βρισκόταν εκεί.
Η Σίφνος, από την άλλη πλευρά, σημειώνει κατακόρυφη άνοδο τα τελευταία τρία χρόνια, εντασσόμενη στην “τετράδα” των Κυκλάδων που αλλάζουν το τουριστικό τους προφίλ (μαζί με τη Μήλο και τη Νάξο). Από ένα νησί πιο οικογενειακό και ήρεμο, η Σίφνος έχει μπει σε νέα τροχιά από το καλοκαίρι του 2022, με φετινή “εκτόξευση”. Η πρόσφατη συμπερίληψή της σε αφιερώματα του National Geographic και του Conde Nast Traveler, με έμφαση στη γαστρονομική της υπεροχή, έχει ενισχύσει τη φήμη της. Το φετινό Πάσχα θεωρείται από πολλούς ως μια από τις τελευταίες ευκαιρίες για όσους επισκέπτονται τη Σίφνο να απολαύσουν το νησί με σχετικά χαμηλά επίπεδα πληρότητας. Η ευκολία πρόσβασης από τον Πειραιά έχει επίσης προσελκύσει επενδύσεις στον ξενοδοχειακό τομέα.