Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου, 2025 - 21:49
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • LIFESTYLE
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ειδήσεις

Νammos και Kensho έριξαν τα «σύνορα» στην Ψαρού: Το παρασκήνιο του mega deal της Μυκόνου

Οι διαπραγματεύσεις κράτησαν τρία χρόνια για να σφραγιστεί τελικά η συμφωνία στα 30 εκατ. ευρώ - Η παλιά κόντρα παραμερίστηκε στο όνομα της συνεργασίας, με την πρόβλεψη από του χρόνου το πολυβραβευμένο boutique hotel να λειτουργήσει ως «Νammos Hotel»

Money & Life by Money & Life
22 Απριλίου 2022
in Ειδήσεις
0 0
0
Νammos και Kensho έριξαν τα «σύνορα» στην Ψαρού: Το παρασκήνιο του mega deal της Μυκόνου
Share on FacebookShare on Twitter

Το καλοκαίρι του 2019, µια ζεστή µέρα του Ιουλίου ο Πέτρος Στάθης φέρεται να πέρασε για πρώτη φορά την είσοδο του ξενοδοχείου «Kensho Psarou», στην πιο διάσηµη και απάνεµη παραλία της Μυκόνου. Ηθελε να δει ιδίοις όµµασι το δηµιούργηµα του Γιώργου Νικητίδη που χτίστηκε εκεί όπου βρίσκονταν κάποτε τα µυθικά δωµάτια της Σούλας, εφαπτόµενα στο «Nammos» των Ζαννή Φραντζέσκου και Σάμι Ιμπραήμ.

Οταν την Πέµπτη 7 Απριλίου οριστικοποιήθηκε η πώληση του «Kensho», ο Στάθης που εκπροσωπεί τη Monterock µάλλον ανέπνευσε ανακουφισµένος.

Μπορεί να πέρασε από το µυαλό του κι εκείνη η πρώτη συνάντηση που είχε µε το δίδυµο του «Nammos» πριν από τρία χρόνια, όταν είχε ήδη δροµολογηθεί το project του Ντουµπάι. Τότε του είχαν πει ότι για να προχωρήσουν πιο δυναµικά σε ό,τι αφορά την επέκταση του brand Nammos, ήταν απαραίτητη προϋπόθεση η εξαγορά του 5άστερου ξενοδοχείου στην Ψαρού.

Μόνο που κανείς τους ίσως δεν ανέµενε ότι θα χρειαζόταν να περάσουν τρία χρόνια, δεκάδες ραντεβού, ενδελεχείς έλεγχος από την Deloitte και ουκ ολίγες αναβολές και πισωγυρίσµατα, µια ανάσα πριν από την υπογραφή της πολυπόθητης εξαγοράς, µιας εξαγοράς που πιστώνεται στην επιµονή του Πέτρου Στάθη και την καλή σχέση που είχε αναπτύξει µε τον διορατικό επιχειρηµατία Γιώργο Νικητίδη, ο οποίος αποδείχθηκε σκληρός και επίµονος διαπραγµατευτής.

Φλερτ και πρέσινγκ

Οι δύο άνδρες γνωρίστηκαν όταν ο πρώτος επισκέφθηκε το «Kensho» και συστήθηκε µε τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου, ενώ συζήτησαν αρκετή ώρα για τα τεκταινόµενα στον χώρο τους. Αµφότεροι θεωρούνται πολύ ικανοί παίκτες και το µόνο που ίσως τους διαφοροποιεί είναι ότι οι Αραβες επενδυτές στη Monterock που εκπροσωπεί ο Πέτρος Στάθης έχουν µια κάνουλα µετρητών που δεν στερεύει ποτέ µεν, αλλά ανοίγει µε σύνεση.

Μετά από εκείνη την πρώτη γνωριµία, ο τελευταίος άφησε να περάσει κάποιο διάστηµα προτού κάνει την πρώτη κρούση -περισσότερο φιλολογικού ενδιαφέροντος- για το ενδεχόµενο εξαγοράς του ξενοδοχείου.
Σύµφωνα µε το παρασκήνιο, ο Νικητίδης φέρεται να του ζήτησε ένα ποσό γύρω στα 45 εκατ. ευρώ, το οποίο ήχησε απαγορευτικό στα αυτιά του Στάθη που το εξέλαβε ως «δεν θέλω να πουλήσω».

Ηδη είχαν εµφανιστεί διάφοροι υποψήφιοι µνηστήρες που ήθελαν να χτυπήσουν κι αυτοί το ξενοδοχείο-φιλέτο, όπως ο Ισραηλινός Τέντι Σάγκι και ο Γιάννης Παπαλέκας, που όµως αποχωρεί σχεδόν άµεσα από αυτό το «παιχνίδι» ξαφνικού ενδιαφέροντος και προσφορών που ακούγονται.

Η πολυπόθητη εξαγορά του «Kensho» πιστώνεται στην επιμονή του Πέτρου Στάθη (αριστερά), που εκπροσωπεί τη Monterock, και την καλή σχέση που είχε αναπτύξει με τον διορατικό επιχειρηματία Γιώργο Νικητίδη, ο οποίος αποδείχθηκε σκληρός και επίμονος διαπραγματευτής.

Η υπογραφή και οι ελεγχοι

Τα δύο τελευταία καλοκαίρια οι σχέσεις ανάµεσα στις δύο επιχειρήσεις που βρίσκονταν κολλητά η µία στην άλλη έφτασαν στο ναδίρ, µε σκηνικά που αναµφίβολα µόνο λάµψη δεν χάρισαν στο… πριγκιπάτο της Ψαρούς. Οι µεν κατηγορούσαν τους δε, ο ένας «βάραγε» τις µουσικές του πάνω σε αυτές του άλλου, εσώρουχα απλώθηκαν, πλανόδιοι µουσικοί επιστρατεύτηκαν και ταµπέλες καλύφθηκαν ενώ τα ασφαλιστικά µέτρα έδιναν κι έπαιρναν.

Ζαννής Φραντζέσκος και Σάμι Ιμπραήμ είχαν δηλώσει κατηγορηματικά στον Πέτρο Στάθη, πριν από τρία χρόνια και εν όψει της συνεργασίας, ότι για να προχωρήσουν στην επέκταση του brand Nammos ήταν απαραίτητη προϋπόθεση η εξαγορά του 5άστερου ξενοδοχείου στην Ψαρού

Αυτές ήταν σίγουρα πρωτόγνωρες καταστάσεις για την πιο διάσηµη παραλία του νησιού ανάµεσα σε δύο γειτονικές επιχειρήσεις που θα µπορούσαν να συνυπάρξουν αρµονικά. ∆εν είναι, πάντως, λίγοι αυτοί που επιµένουν ακόµη και σήµερα ότι η κίνηση του Γιώργου Νικητίδη, να αγοράσει τα περίφηµα δωµάτια της Σούλας ακριβώς δίπλα από το seaside restaurant που άλλαξε τα δεδοµένα του beach hospitality στο νησί, ήταν λάθος.

Λάθος επειδή επέλεξε να εισέλθει στο βασίλειο του «Nammos», το οποίο έπαιζε µόνο του µέχρι εκείνη τη στιγµή στην Ψαρού έχοντας την αποκλειστική σχεδόν εκµετάλλευση της απάνεµης παραλίας.
Στην ελεύθερη αγορά, όµως, αυτός που πλειοδοτεί έχει το πάνω χέρι και η ιδιοκτήτρια των δωµατίων, παρότι είχε δεχθεί κρούση από το δίδυµο Ζαννή – Ιµπραήµ να πουλήσει σε αυτούς, επέλεξε τελικά τον Νικητίδη.

Το opening του «Kensho» άλλαξε τα δεδοµένα µε την παρουσία του στην πιο κοσµοπολίτικη παραλία της Μυκόνου και την πρώτη σεζόν οι δύο πλευρές συνεργάστηκαν αρµονικά: το «Nammos» µε τις ξαπλώστρες του εξυπηρετούσε και τους πελάτες του ξενοδοχείου στην παραλία, σερβίροντας σνακ, κοκτέιλ, ροζέ κρασιά και σαµπάνιες. Τα προβλήµατα άρχισαν όταν το ξενοδοχείο επέλεξε από την επόµενη σεζόν να σερβίρει τους πελάτες από τη δική του κουζίνα, ενώ όταν έβαλε και δικές του οµπρέλες άρχισαν τα όργανα.

 

Το ξενοδοχείο θα λειτουργήσει από τον επόμενο μήνα με το σύνολο σχεδόν του προσωπικού που είχε προσληφθεί. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, θα ονομάζεται πλέον «Ν Hotel Mykonos», ενώ από την ερχόμενη σεζόν και μετά τις απαραίτητες αλλαγές στη διακόσμηση, θα ονομαστεί «Nammos Hotel»

 

Το καλοκαίρι του 2021 ήταν ήδη «καυτό», όταν οι δύο πλευρές κατέληξαν σε οριστική συµφωνία, σύµφωνα µε τις διαρροές για τα όσα συζητιούνταν τότε στο περιθώριο των διαπραγµατεύσεων.

Η Deloitte είχε ελέγξει εξονυχιστικά την εταιρεία Notion, συµφερόντων Νικητίδη, που ήταν ιδιοκτήτρια του «Kensho», τα συµβόλαια ετοιµάστηκαν, ο Γιώργος Νικητίδης όµως φέρεται να έκανε πίσω, επιλέγοντας να κρατήσει το βραβευµένο ξενοδοχείο -είχε αποσπάσει πολλές φορές τον τίτλο του καλύτερου boutique hotel στον κόσµο- και να πει όχι στην προσφορά του εκπροσώπου της Monterock.

H νέα εποχή

Τους τελευταίους τρεις µήνες, ωστόσο, ήταν κοινό µυστικό στους παροικούντες τη Μύκονο και τα επιχειρηµατικά της ότι το deal είχε πλέον µπει στην τελική ευθεία, αφού είχε συµφωνηθεί το οριστικό τίµηµα. Οταν προσδιορίστηκαν και οι τελευταίες λεπτοµέρειες µετά από αλλεπάλληλες συναντήσεις των δύο πλευρών, ο Πέτρος Στάθης πέταξε στην Αθήνα την Τετάρτη 30 Μαρτίου.

Προσδοκούσε ότι θα υπογράψει την επόµενη µέρα, αλλά τελικά χρειάστηκε να κάνει υποµονή άλλη µία εβδοµάδα, ενώ, κατά πληροφορίες, κόντεψε να πέσει ξερός όταν πληροφορήθηκε ότι ο Νικητίδης σκεπτόταν το ενδεχόµενο να ανοίξει το ξενοδοχείο στις 17 Απριλίου! Τελικά την Πέµπτη 7 Απριλίου, τρία σχεδόν χρόνια µετά την αρχή του φλερτ, το «Kensho Psarou» άλλαξε χέρια περνώντας στη Monterock σε µια συνολική επένδυση 30 εκατ. ευρώ.

Σύµφωνα µε αποκλειστικές πληροφορίες, θα ονοµάζεται πλέον «Ν Hotel Mykonos», ενώ από την ερχόµενη σεζόν και µετά τις απαραίτητες αλλαγές στη διακόσµηση θα ονοµαστεί «Nammos Hotel» και θα το τρέχουν οι Ζαννής Φρνατζέσκος και Σάµι Ιµπραήµ, η συνεργασία των οποίων µε τον Πέτρο Στάθη αποδείχτηκε το ιδανικό εφαλτήριο για να επεκταθούν στο εξωτερικό, ξεκινώντας από το Ντουµπάι.

Ουσιαστικά αυτό θα είναι το πρώτο ξενοδοχείο µε το όνοµα του διάσηµου brand που άλλαξε για πάντα τη Μύκονο, αφού, σύµφωνα µε πληροφορίες, υπάρχει στρατηγική και για άλλα ξενοδοχεία «Nammos» τα επόµενα χρόνια.

Η επιχειρηµατική σύµπραξη του Στάθη για το «Nammos Dubai», έχοντας πίσω του Αραβες επενδυτές στο project του Εµιράτου, δείχνει ότι προχώρησε στην αγορά του «Kensho» έχοντας εκπονήσει συγκεκριµένη στρατηγική που έχει να κάνει µε το hospitality, η οποία επέβαλε την απόκτηση σηµαντικών µονάδων τη στιγµή που προχωράει άλλα δύο νέα ξενοδοχεία, το «One & Only» και το «Aman Resort», αµφότερα στη Μύκονο.

Εκεί όπου πλέον η πιο διάσηµη παραλία της θα ανήκει στο σύνολό της σχεδόν στην «επικράτεια» του ανεξάρτητου πριγκιπάτου του «Nammos», αφού εκτός από το µυθικό seaside restaurant θα υπάρχει πια και το οµώνυµο ξενοδοχείο.

 

ΠΗΓΗ:protothema.gr

Previous Post

Καταιγιστικές εξελίξεις με τη σπιτονοικοκυρά του ζεύγους Δασκαλάκη – Πισπιρίγκου – Οι καταθέσεις που «καίνε» τον Μάνο

Next Post

Πάσχα: Η μεγαλύτερη έξοδος της τελευταίας πενταετίας -Πάνω από 325.000 οχήματα έφυγαν από την Αθήνα

Related Posts

παλαιά ακίνητα
Ειδήσεις

Νέο Τέλος Τοπικής Ανάπτυξης: Πώς αλλάζει η δημοτική επιβάρυνση για ακίνητα

7 Δεκεμβρίου 2025
Κώστας Καραμανλής
Ειδήσεις

Καραμανλής: «Η ερήμωση της υπαίθρου αποτελεί εθνική απειλή – Στήριξη σε αγρότες και κτηνοτρόφους»

7 Δεκεμβρίου 2025
Κίμπερλι Γκίλφοϊλ
Ειδήσεις

Οι ΗΠΑ βλέπουν την Ελλάδα ως κομβικό ενεργειακό παίκτη: Τα μηνύματα της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ

7 Δεκεμβρίου 2025
Eurostat: Η Ελλάδα πρώτη στην ΕΕ σε βάρος στεγαστικού κόστους
Ειδήσεις

Eurostat: Η Ελλάδα πρώτη στην ΕΕ σε βάρος στεγαστικού κόστους

7 Δεκεμβρίου 2025
καιρός σήμερα
Ειδήσεις

Καιρός σήμερα: Πού επιμένουν οι βροχές και οι καταιγίδες

7 Δεκεμβρίου 2025
Η νέα στρατηγική ασφαλείας των ΗΠΑ επί Τραμπ αλλάζει την παγκόσμια ισορροπία
Ειδήσεις

Η νέα στρατηγική ασφαλείας των ΗΠΑ επί Τραμπ αλλάζει την παγκόσμια ισορροπία

6 Δεκεμβρίου 2025
Next Post
Πάσχα: Η μεγαλύτερη έξοδος της τελευταίας πενταετίας -Πάνω από 325.000 οχήματα έφυγαν από την Αθήνα

Πάσχα: Η μεγαλύτερη έξοδος της τελευταίας πενταετίας -Πάνω από 325.000 οχήματα έφυγαν από την Αθήνα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Η επενδυτική κούρσα της Τεχνητής Νοημοσύνης ξεπερνά κάθε ιστορικό προηγούμενο

Η επενδυτική κούρσα της Τεχνητής Νοημοσύνης ξεπερνά κάθε ιστορικό προηγούμενο

1 ημέρα ago
καιρός σήμερα

Καιρός σήμερα: Πού επιμένουν οι βροχές και οι καταιγίδες

12 ώρες ago
Eurostat: Η Ελλάδα πρώτη στην ΕΕ σε βάρος στεγαστικού κόστους

Eurostat: Η Ελλάδα πρώτη στην ΕΕ σε βάρος στεγαστικού κόστους

12 ώρες ago
Λουκουμάδες: Μια γλυκιά απόλαυση με πλούσια ιστορία

Λουκουμάδες: Μια γλυκιά απόλαυση με πλούσια ιστορία

2 έτη ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • LIFESTYLE
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ Ιταλία ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών ομογένεια τεχνητή νοημοσύνη

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χριστούγεννα στις παραδοσιακές «μονές» κινηματογραφικές αίθουσες στην Αθήνα

Χριστούγεννα στις παραδοσιακές «μονές» κινηματογραφικές αίθουσες στην Αθήνα

7 Δεκεμβρίου 2025
Χειμερινός τουρισμός: Πληρότητες 75% στις γιορτές – Ποιοι προορισμοί πρωταγωνιστούν

Χειμερινός τουρισμός: Πληρότητες 75% στις γιορτές – Ποιοι προορισμοί πρωταγωνιστούν

7 Δεκεμβρίου 2025
παλαιά ακίνητα

Νέο Τέλος Τοπικής Ανάπτυξης: Πώς αλλάζει η δημοτική επιβάρυνση για ακίνητα

7 Δεκεμβρίου 2025
Η τέλεια συνταγή για μελομακάρονα με ιδανικό σιρόπιασμα

Η τέλεια συνταγή για μελομακάρονα με ιδανικό σιρόπιασμα

7 Δεκεμβρίου 2025
Κώστας Καραμανλής

Καραμανλής: «Η ερήμωση της υπαίθρου αποτελεί εθνική απειλή – Στήριξη σε αγρότες και κτηνοτρόφους»

7 Δεκεμβρίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Χριστούγεννα στις παραδοσιακές «μονές» κινηματογραφικές αίθουσες στην Αθήνα
  • Χειμερινός τουρισμός: Πληρότητες 75% στις γιορτές – Ποιοι προορισμοί πρωταγωνιστούν
  • Νέο Τέλος Τοπικής Ανάπτυξης: Πώς αλλάζει η δημοτική επιβάρυνση για ακίνητα
  • Η τέλεια συνταγή για μελομακάρονα με ιδανικό σιρόπιασμα

Κατηγορίες

  • LIFESTYLE
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Επιχειρείν
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αυτοδιοίκηση
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Περιφέρεια
  • LIFESTYLE
  • Αρθρογραφία
  • Συνεντεύξεις
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.