Ο Μάιος του 2025 αποδείχθηκε ιδιαίτερα θετικός για την αγορά καινούριων κινεζικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, με τις ταξινομήσεις να καταγράφουν άνοδο 14% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ωστόσο, η σημαντικότερη εξέλιξη ήταν η ισχυρή παρουσία των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες συνεχίζουν να εδραιώνονται στην ελληνική αγορά με εντυπωσιακό ρυθμό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Newsauto, οι συνολικές ταξινομήσεις κινεζικών μοντέλων τον Μάιο έφτασαν τις 865, αντιστοιχώντας στο 5,73% της συνολικής αγοράς (15.087 ταξινομήσεις). Η MG πρωτοστάτησε με 556 μονάδες, κατακτώντας μερίδιο πάνω από 64% των συνολικών κινεζικών πωλήσεων. Ακολούθησε η BYD με 198 μονάδες, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ειδικά στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Αξιοσημείωτη ήταν και η παρουσία των DFSK, Jaecoo, Smart, Leapmotor και Omoda, ενώ μικρότερες αλλά σταθερές κινήσεις καταγράφηκαν από τις Xpeng, Voyah και Lynk & Co. Συνολικά, οι κινεζικές εταιρείες κερδίζουν συνεχώς έδαφος, προσφέροντας ανταγωνιστικές τιμές, πλούσιο εξοπλισμό και τεχνολογικά χαρακτηριστικά που καλύπτουν το κενό μεταξύ premium και οικονομικών μοντέλων.
Η ελληνική αγορά δείχνει να στρέφεται όλο και περισσότερο προς τις value-for-money επιλογές, και οι κινεζικές εταιρείες ανταποκρίνονται δυναμικά. Με τη μέχρι τώρα πορεία, η διείσδυσή τους φαίνεται πως δεν αποτελεί απλώς τάση, αλλά μια νέα πραγματικότητα που αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού.