Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου, 2025 - 01:28
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • LIFESTYLE
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ειδήσεις

Καλάθι του Πάσχα: Πρεμιέρα στις 9 Απριλίου – Θα περιλαμβάνει αρνί, κατσίκι, τσουρέκι και σοκολατένια αυγά

Money & Life by Money & Life
30 Μαρτίου 2025
in Ειδήσεις, Ελλάδα
0 0
0
Καλάθι του Πάσχα: Πρεμιέρα στις 9 Απριλίου – Θα περιλαμβάνει αρνί, κατσίκι, τσουρέκι και σοκολατένια αυγά
Share on FacebookShare on Twitter

Η αγορά προετοιμάζεται για την εορταστική περίοδο του Πάσχα, με αυστηρούς ελέγχους και συνεργασία των αρμόδιων υπουργείων, για να διασφαλιστεί η επάρκεια προϊόντων και η συγκράτηση των τιμών. Οι έμποροι προσβλέπουν στην ενίσχυση της ζήτησης μέσω του Καλαθιού του Πάσχα και του Καλαθιού των Νονών, ενώ οι καταναλωτές ήδη πραγματοποιούν τις πρώτες τους έρευνες για τις επερχόμενες αγορές.

Παράλληλα, η αύξηση του κατώτατου μισθού αναμένεται να δώσει ώθηση στην αγοραστική δραστηριότητα, ενώ η καταβολή του δώρου του Πάσχα στον ιδιωτικό τομέα έως τη Μεγάλη Τετάρτη, 16 Απριλίου, θεωρείται ότι θα ενισχύσει την κατανάλωση. Τα σούπερ μάρκετ, από την άλλη, προετοιμάζονται για την αυξημένη ζήτηση και έχουν ήδη προβεί σε παραγγελίες, ενώ προετοιμάζονται για το Καλάθι του Πάσχα, με σκοπό να συγκρατήσουν τις ανατιμήσεις στα προϊόντα που απαιτούνται για το παραδοσιακό εορταστικό τραπέζι.

Στις 9 Απριλίου θα τεθεί σε ισχύ το Καλάθι του Πάσχα και θα διαρκέσει έως το Μεγάλο Σάββατο 19 Απριλίου. «Παραδοσιακά» θα περιλαμβάνει αρνί,  κατσίκι, τσουρέκι, πασχαλινά σοκολατένια αυγά και σοκολατοειδή προϊόντα.

Υπενθυμίζεται ότι το Καλάθι του Πάσχα θα τεθεί σε ισχύ για τρίτη διαδοχική χρονιά και πρόκειται για προσωρινή επέκταση της πρωτοβουλίας Καλάθι του Νοικοκυριού που βρίσκεται σε ισχύ.

Επιπλέον, αναμένεται η απόφαση και για το Καλάθι των Νονών που θα περιλαμβάνει κατηγορίες προϊόντων όπως: πασχαλινές λαμπάδες – παιχνίδια, επιτραπέζια – παζλ, παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ (παιχνίδια μίμησης), βρεφικά παιχνίδια, φιγούρες δράσης, παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας (π.χ. παιχνίδια με τουβλάκια), οχήματα/τηλεκατευθυνόμενα, ηλεκτρονικά παιχνίδια, αθλητικά παιχνίδια (π.χ. μπάλες, παιδικές μπασκέτες και τέρματα), λούτρινα, μουσικά παιχνίδια, σοκολατένια αυγά και αντίστοιχα προϊόντα (προαιρετικά).

Στο μεταξύ, οι έλεγχοι στην αγορά εντείνονται ενώ δρομολογείται σχέδιο δράσης για τη συγκράτηση των τιμών των αμνοεριφίων ενόψει Πάσχα. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατα πραγματοποιήθηκε σύσκεψη των υπουργών Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστα Τσιάρα, στο υπουργείο Ανάπτυξης.

Βασικός στόχος είναι η προστασία του καταναλωτή και η στήριξη της ελληνικής παραγωγής, μέσα από στοχευμένες ενέργειες που αποτρέπουν αδικαιολόγητες ανατιμήσεις και φαινόμενα αισχροκέρδειας. Στο τραπέζι τέθηκαν όλα τα δεδομένα της αγοράς, καθώς και οι επόμενες κινήσεις για τη διασφάλιση ομαλών συνθηκών ενόψει των εορτών.

Στο επόμενο διάστημα, μάλιστα, θα δρομολογηθούν ενισχυμένοι έλεγχοι από τις αρμόδιες αρχές των δύο υπουργείων, τόσο στο στάδιο της χονδρεμπορικής όσο και της λιανικής πώλησης, με στόχο την τήρηση του προβλεπόμενου ποσοστού κέρδους και την αποτροπή στρεβλώσεων στην αγορά. Οι δύο υπουργοί ξεκαθάρισαν ότι η κυβέρνηση θα συνεχίσει να παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις, με στόχο ένα πασχαλινό τραπέζι με προσιτές τιμές και χωρίς αιφνιδιασμούς για τους καταναλωτές.

Οι νέες αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών

Κρίσιμο ωστόσο παραμένει το ζήτημα της συμπεριφοράς του καταναλωτή ενόψει του Πάσχα καθώς έρευνες αποτυπώνουν αλλαγές τόσο στις καταναλωτικές όσο και στις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων.

Συγκεκριμένα, μεγάλες επιπτώσεις στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών έχουν οι ανατιμήσεις των προϊόντων καθημερινής χρήσης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ετήσιας έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που διεξήχθη στο Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών υπό την επιστημονική ευθύνη του διευθυντή του ερευνητικού εργαστηρίου καθηγητή Γεωργίου Μπάλτα.

Η ποσοτική έρευνα έγινε τηλεφωνικά τον Ιανουάριο 2025 σε δείγμα 1355 καταναλωτών με τυχαία δειγματοληψία και με χρήση δομημένου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και ειδικού λογισμικού.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 93% δηλώνει ότι δυσκολεύεται οικονομικά εξαιτίας των αυξημένων τιμών στο σούπερ μάρκετ. Επίσης, οι καταναλωτές κυρίως στρέφονται σε φθηνότερες και λιγότερες αγορές. Οι 4 στους 10 δηλώνουν ότι περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα προϊόντα. Σχεδόν ένας στους δέκα καταναλωτές δηλώνει ότι δεν μπορεί να αγοράσει ούτε τα στοιχειώδη.

Οι καταναλωτές δήλωσαν επίσης ποιος νομίζουν ότι ευθύνεται περισσότερο για υπερβολικές ανατιμήσεις στα καταναλωτικά προϊόντα ανάμεσα σε πολυεθνικές βιομηχανίες, ελληνικές βιομηχανίες, μεγάλες εμπορικές αλυσίδες και μικρά τοπικά καταστήματα. Οι περισσότεροι καταναλωτές επέλεξαν τις πολυεθνικές εταιρείες (68%) ενώ πολύ πιο κάτω και στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι μεγάλες αλυσίδες (25%). Πολύ μικρό ποσοστό (6%) επέλεξε τους εγχώριους κατασκευαστές και ελάχιστοι (1%) τα μικρά καταστήματα.

Από οικονομικής πλευράς, οι αποτιμήσεις του έτους 2024 και οι προσδοκίες των καταναλωτών για το έτος 2025 είναι κατά κύριο λόγο αρνητικές. Συγκεκριμένα για το 2024 ποσοστό 48% ανέφερε ότι η οικονομική του κατάσταση έγινε χειρότερη, 39% ανέφερε ότι παρέμεινε ίδια και 13% ανέφερε ότι έγινε καλύτερη. Για το 2025 ποσοστό 34% ανέφερε ότι θα είναι χειρότερη, 20% καλύτερη και 46% θα παραμείνει ίδια. Ποσοστό 24% προβλέπει ότι θα πραγματοποιήσει λιγότερες αγορές το 2025, 11% περισσότερες και 65% ίδιες.

Για το Καλάθι του Νοικοκυριού, το 35% πιστεύει ότι είναι ένα χρήσιμο μέτρο, το 43% ψωνίζει προϊόντα που βρίσκονται στο Καλάθι.

Οι ερωτηθέντες, στο πλαίσιο της έρευνας, δήλωσαν τι ποσοστό των προϊόντων που αγοράζουν εκπροσωπούν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η μέση τιμή υπολογίστηκε σε 35,5% και είναι πρακτικά ίδιο ποσοστό με πέρυσι, παραμένοντας για δεύτερο έτος στην κορυφή των ποσοστών της ιδιωτικής ετικέτας στα 20 έτη που διεξάγεται η έρευνα.

Επίσης, το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας στο καλάθι αγορών βρίσκεται πολύ άνω του 30% των κωδικών που μπαίνουν μέσα στο καλάθι του καταναλωτή, δηλαδή πάνω από τα 3 στα 10 προϊόντα που αγοράζονται είναι κωδικοί ιδιωτικής ετικέτας. Υψηλή είναι επίσης η ικανοποίηση από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η πλειονότητα των καταναλωτών (68%) δηλώνει πολύ ικανοποιημένη ή ικανοποιημένη από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και μόνο το 12% εκφράζει δυσαρέσκεια. Ουδέτερη στάση διατηρεί το 28% των ερωτηθέντων.

Οι ερωτηθέντες συνέκριναν την ιδιωτική ετικέτα με τις μάρκες των κατασκευαστών σε βασικά χαρακτηριστικά. Στο θέμα της τιμής, η συντριπτική πλειοψηφία του δείγματος 78% θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν καλύτερη τιμή. Στο θέμα της ποιότητας, το 24% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι είναι προϊόντα χειρότερης ποιότητας, το 62,4% ίδιας ποιότητας, ενώ το 13,6% τα θεωρεί ανώτερης ποιότητας από τις μάρκες των κατασκευαστών. Το 28,1% του δείγματος βρίσκει τις συσκευασίες των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας χειρότερες, το 8,5% καλύτερες και το 63,4% εφάμιλλες με εκείνες των άλλων μαρκών.

Σε ερώτηση σφαιρικής σύγκρισης, το 15% των ερωτηθέντων αξιολογούν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ως καλύτερα ή πολύ καλύτερα, το 21% ως χειρότερα ή πολύ χειρότερα σε σχέση με τις μάρκες των προμηθευτών. Όμως η μεγάλη πλειονότητα των καταναλωτών σε ποσοστό 64% τα θεωρεί ίδια.

Το γενικότερο συμπέρασμα είναι ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν ωριμάσει στην αγορά και θεωρούνται ισοδύναμες ή καλύτερες επιλογές από σχεδόν το 80% των καταναλωτών. Στο πλαίσιο της έρευνας, μετρήθηκε επίσης η πρόθεση αγοράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε 12 κατηγορίες προϊόντων. Για παράδειγμα, το 80,3% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να αγοράσει χαρτικά ιδιωτικής ετικέτας, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για κρασιά, μπύρες και οινοπνευματώδη είναι 13,5%.

Σχετικά με τον αριθμό των σούπερ μάρκετ που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές, μόνο το 30% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ψωνίζει σταθερά σε ένα σούπερ μάρκετ και το 70% μοιράζει τις αγορές σε περισσότερα. Το 90,6% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί μέχρι 3 διαφορετικά καταστήματα για τις αγορές του.

Η συχνότητα αγορών στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχει μέση τιμή 6,3 φορές τον μήνα. Οι περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν ότι ψωνίζουν 4 φορές μηνιαίως. Το 75% των ερωτηθέντων ψωνίζουν μέχρι 8 φορές μηνιαίως. Μετρήθηκε επίσης το ύψος της δαπάνης κάθε φορά που ψωνίζουν. Η μέση δαπάνη στο σούπερ μάρκετ εκτιμάται σε 64 ευρώ. Συγκεκριμένα, η μέση μηνιαία δαπάνη εκτιμάται στα 334  ευρώ. Το 75% των καταναλωτών δαπανά ως 400 ευρώ τον μήνα. Το 92,4% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουν προαποφασίσει τι είδη θα αγοράσουν πριν πάνε στο φυσικό ή ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ.

Στο θέμα της μάρκας του κάθε προϊόντος προαποφασισμένο εμφανίζεται μόνο το 43,5% των ερωτηθέντων, δηλαδή το 56,5% των καταναλωτών επιλέγει μάρκα μέσα στο κατάστημα την ώρα που ψωνίζει. Αναφορικά με τον τρόπο που επιλέγουν προϊόντα στο σούπερ μάρκετ, οι ερωτηθέντες δήλωσαν τη σημασία που αποδίδουν όταν ψωνίζουν σε βασικά κριτήρια επιλογής προϊόντων.

Εξετάζοντας τη σπουδαιότητα των κριτηρίων επιλογής προϊόντων, προκύπτει ότι σημαντικότερα κριτήρια επιλογής προϊόντων θεωρούνται η τιμή, η ποιότητα, οι προσφορές, και η ελληνική προέλευση. Όσον αφορά τη σημασία που δίνουν οι καταναλωτές σε συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής καταστημάτων σούπερ μάρκετ, η έρευνα έδειξε ότι οι τιμές, οι προσφορές, η ποιότητα και ποικιλία των εμπορευμάτων έχουν τη μεγαλύτερη σπουδαιότητα στην επιλογή καταστήματος από τον καταναλωτή.

ΠΗΓΗ

Tags: Καλάθι του Πάσχα
Previous Post

Σαν σήμερα 30 Μαρτίου: Τα σημαντικότερα γεγονότα – Εορτολόγιο

Next Post

Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν αντικαταστήσεις τον καφέ με πράσινο τσάι

Related Posts

Χατζηδάκης: Οι μεταρρυθμίσεις στο επίκεντρο της κυβερνητικής πολιτικής – «Ώρα διαλόγου με τους αγρότες»
Ειδήσεις

Χατζηδάκης: Οι μεταρρυθμίσεις στο επίκεντρο της κυβερνητικής πολιτικής – «Ώρα διαλόγου με τους αγρότες»

14 Δεκεμβρίου 2025
Ειδήσεις

Μακελειό στο Σίδνεϊ: Τουλάχιστον 12 νεκροί σε στοχευμένη τρομοκρατική επίθεση

14 Δεκεμβρίου 2025
Ανοιχτά τα καταστήματα την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου  – Αναλυτικά το ωράριο σε αγορές και σούπερ μάρκετ
Ειδήσεις

Ανοιχτά τα καταστήματα την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου – Αναλυτικά το ωράριο σε αγορές και σούπερ μάρκετ

14 Δεκεμβρίου 2025
Πρόγνωση Καιρού: Τοπικές βροχές και καταιγίδες με άνοδο της θερμοκρασίας
Ειδήσεις

Καιρός: Βροχές σε ανατολικά και νότια, υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες

14 Δεκεμβρίου 2025
Εργαλείο πολιτικής και όχι θεσμικό αξίωμα κύρους χαρακτηρίζει το Eurogroup ο Κυριάκος Πιερρακάκης
Ελλάδα

Εργαλείο πολιτικής και όχι θεσμικό αξίωμα κύρους χαρακτηρίζει το Eurogroup ο Κυριάκος Πιερρακάκης

13 Δεκεμβρίου 2025
Αγρότες: Απορρίπτουν τη συνάντηση με τον πρωθυπουργό και κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις
Ειδήσεις

Αγρότες: Απορρίπτουν τη συνάντηση με τον πρωθυπουργό και κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις

13 Δεκεμβρίου 2025
Next Post
Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν αντικαταστήσεις τον καφέ με πράσινο τσάι

Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν αντικαταστήσεις τον καφέ με πράσινο τσάι

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Πρόγνωση Καιρού: Τοπικές βροχές και καταιγίδες με άνοδο της θερμοκρασίας

Καιρός: Βροχές σε ανατολικά και νότια, υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες

17 ώρες ago
Ανοιχτά τα καταστήματα την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου  – Αναλυτικά το ωράριο σε αγορές και σούπερ μάρκετ

Ανοιχτά τα καταστήματα την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου – Αναλυτικά το ωράριο σε αγορές και σούπερ μάρκετ

14 ώρες ago
Φωτογραφία: Κλαίρη Μουσταφέλλου

Το Καφενείο επιστρέφει στο Κολωνάκι με σύγχρονη ελληνική κουζίνα και σεβασμό στην ιστορία του

8 ώρες ago
Χατζηδάκης: Οι μεταρρυθμίσεις στο επίκεντρο της κυβερνητικής πολιτικής – «Ώρα διαλόγου με τους αγρότες»

Χατζηδάκης: Οι μεταρρυθμίσεις στο επίκεντρο της κυβερνητικής πολιτικής – «Ώρα διαλόγου με τους αγρότες»

9 ώρες ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • LIFESTYLE
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ Ιταλία ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Χρηματιστήριο Αθηνών ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρεμιέρα Αργυρού – Βανδή: Η Κίμπερλι Γκιλφόιλ διασκέδασε με τη Μαριάννα Λάτση

Πρεμιέρα Αργυρού – Βανδή: Η Κίμπερλι Γκιλφόιλ διασκέδασε με τη Μαριάννα Λάτση

14 Δεκεμβρίου 2025
Φωτογραφία: Κλαίρη Μουσταφέλλου

Το Καφενείο επιστρέφει στο Κολωνάκι με σύγχρονη ελληνική κουζίνα και σεβασμό στην ιστορία του

14 Δεκεμβρίου 2025
Χατζηδάκης: Οι μεταρρυθμίσεις στο επίκεντρο της κυβερνητικής πολιτικής – «Ώρα διαλόγου με τους αγρότες»

Χατζηδάκης: Οι μεταρρυθμίσεις στο επίκεντρο της κυβερνητικής πολιτικής – «Ώρα διαλόγου με τους αγρότες»

14 Δεκεμβρίου 2025

Μακελειό στο Σίδνεϊ: Τουλάχιστον 12 νεκροί σε στοχευμένη τρομοκρατική επίθεση

14 Δεκεμβρίου 2025
Ανοιχτά τα καταστήματα την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου  – Αναλυτικά το ωράριο σε αγορές και σούπερ μάρκετ

Ανοιχτά τα καταστήματα την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου – Αναλυτικά το ωράριο σε αγορές και σούπερ μάρκετ

14 Δεκεμβρίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Πρεμιέρα Αργυρού – Βανδή: Η Κίμπερλι Γκιλφόιλ διασκέδασε με τη Μαριάννα Λάτση
  • Το Καφενείο επιστρέφει στο Κολωνάκι με σύγχρονη ελληνική κουζίνα και σεβασμό στην ιστορία του
  • Χατζηδάκης: Οι μεταρρυθμίσεις στο επίκεντρο της κυβερνητικής πολιτικής – «Ώρα διαλόγου με τους αγρότες»
  • Μακελειό στο Σίδνεϊ: Τουλάχιστον 12 νεκροί σε στοχευμένη τρομοκρατική επίθεση

Κατηγορίες

  • LIFESTYLE
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Επιχειρείν
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αυτοδιοίκηση
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Περιφέρεια
  • LIFESTYLE
  • Αρθρογραφία
  • Συνεντεύξεις
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.