Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σχεδιάζει να αυξήσει τις δημόσιες εμφανίσεις του εκτός Μεγάρου Μαξίμου, ακολουθώντας μια στρατηγική αποκατάστασης της επαφής της Νέας Δημοκρατίας με τους πολίτες, ιδίως μετά τις έντονες αναταράξεις που προκάλεσε η υπόθεση των Τεμπών. Η κυβέρνηση εκτιμά πως καταγράφει ήδη θετικά στοιχεία στις μετρήσεις κοινής γνώμης, ενώ επενδύει σε μια σειρά πρωτοβουλιών που εντάσσονται σε μια «θετική ατζέντα» για τον Μάιο.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, ο κ. Μητσοτάκης επισκέφθηκε σήμερα την Παιανία, όπου συνομίλησε με πολίτες και επισκέφθηκε τοπικό Αθλητικό Κέντρο. Είναι επίσης ανοιχτό το ενδεχόμενο για εξόρμηση εκτός Αττικής την επόμενη εβδομάδα. Ιδιαίτερη βαρύτητα αποδίδεται σε επικείμενες πρωτοβουλίες, όπως η παρουσίαση την ερχόμενη Τρίτη μιας ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr για την αξιολόγηση του Δημοσίου από τους πολίτες, από τους αρμόδιους Υπουργούς, Θεόδωρο Λιβάνιο και Δημήτρη Παπαστεργίου.
Η κυβερνητική επικοινωνία περιλαμβάνει και τη χρήση νέων μέσων. Χθες, ανήμερα Πρωτομαγιάς, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε μέσω βίντεο στο TikTok τις πρωτοβουλίες που έχει λάβει η κυβέρνηση για τα εργασιακά (αύξηση κατώτατου, μείωση ανεργίας, ψηφιακή κάρτα, άδεια μητρότητας), ενώ προανήγγειλε και μελλοντικές δράσεις όπως η αύξηση κατώτατου και μέσου μισθού έως το 2027, νέες μειώσεις ασφαλιστικών εισφορών και επέκταση της ψηφιακής κάρτας εργασίας.
Στο κυβερνητικό επιτελείο εμφανίζονται ικανοποιημένοι από την ανάκαμψη της ΝΔ στις μετρήσεις, που την φέρνουν στο «κατώφλι» του 30% με μεγάλη διαφορά από την αντιπολίτευση, εκτιμώντας ότι οι πολίτες ακούν τον πολιτικό τους λόγο και περιμένουν αποτελέσματα. Ταυτόχρονα, ασκούν δριμεία κριτική στην αντιπολίτευση (ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ), κατηγορώντας τους ότι, ενώ έκαναν λόγο για «απονομιμοποιημένη» κυβέρνηση, αποδεικνύονται οι ίδιοι «απονομιμοποιημένοι» με αδυναμία προγραμματικού λόγου και πτώση στις μετρήσεις. Δηλώνουν ωστόσο ότι η δική τους δουλειά είναι να διορθώσουν τα λάθη και να εργαστούν για την καθημερινότητα των πολιτών.
Η κυβέρνηση γνωρίζει ότι τα ποσοστά απέχουν από τον στόχο της αυτοδυναμίας και συνεχίζει να επενδύει σε κρίσιμα κοινά, όπως η μεσαία τάξη, οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι συνταξιούχοι, ενώ στόχος είναι και η βελτίωση της απήχησης στους νεότερους ψηφοφόρους.
Η στρατηγική του Πρωθυπουργού επικεντρώνεται στην αυξημένη δημόσια παρουσία, την προώθηση της θετικής ατζέντας μέσω πρωτοβουλιών και επικοινωνίας, και τη στοχευμένη προσέγγιση συγκεκριμένων δημογραφικών ομάδων, σε συνδυασμό με την κριτική προς την αντιπολίτευση, ως απάντηση στις αναταράξεις μετά την υπόθεση των Τεμπών.