Σε μια στρατηγική που παραπέμπει στο επιχειρησιακό μοντέλο της ισπανικής Inditex, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Intrafashion, Δημήτρης Ματεμτζής, παρουσίασε το πλάνο δημιουργίας ενός ελληνικού οικοσυστήματος μόδας με πλήρη έλεγχο εμπορικών σημάτων, ενισχυμένη παραγωγική αυτονομία και προοπτική διεθνούς εξάπλωσης. Η φιλοσοφία του ομίλου μετατοπίζεται από την απλή αντιπροσώπευση brands προς την απόκτηση και ανάπτυξη ολόκληρων εμπορικών ταυτοτήτων, με στόχο ένα ολοκληρωμένο portfolio που θα ανήκει αποκλειστικά στην Intrafashion.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας εποχής της Bodytalk, ο κ. Ματεμτζής ξεκαθάρισε ότι η εταιρεία του δεν επιδιώκει πλέον να λειτουργεί αποκλειστικά ως διανομέας, αλλά να χτίσει μόνιμη αξία με εμπορικά σήματα τα οποία θα κατέχει και θα εξελίσσει. Μετά τις εξαγορές της Pink Woman και της Bodytalk, η Intrafashion εξετάζει σοβαρά και το ενδεχόμενο εισόδου στην αγορά καλλυντικών. Όπως ανέφερε, αν αποφασιστεί εξαγορά ελληνικής εταιρείας, η Dust+Cream αποτελεί το πιο πιθανό υποψήφιο brand, καθώς διαθέτει πλήρως καθετοποιημένο μοντέλο. Παρ’ όλα αυτά, διευκρίνισε πως δεν υπάρχουν σήμερα ενεργές διαπραγματεύσεις.
Κομβικό σημείο στο νέο πλάνο αποτελεί η εξυγίανση της Bodytalk, η οποία το 2024 παρουσίασε ζημιές 2,2 εκατομμυρίων ευρώ. Στόχος για το 2025 είναι ισοσκελισμένο αποτέλεσμα και για το 2026 υψηλό μονοψήφιο ποσοστό κερδοφορίας. Για να επιτευχθεί αυτό, ο όμιλος προχωρά σε σημαντική αναδιάρθρωση του δικτύου της Bodytalk. Από περισσότερα από είκοσι καταστήματα, θα διατηρηθούν περίπου επτά, ενώ η ανάπτυξη θα στηριχθεί σε συνεργασίες με μεγάλους λιανεμπόρους της ελληνικής αγοράς, όπως Intersport, Zakcret και Cosmos.
Όσον αφορά τη διεθνή επέκταση, ο Δημήτρης Ματεμτζής σημείωσε ότι αποτελεί πιθανό μελλοντικό στάδιο, ωστόσο προτεραιότητα παραμένει η σταθεροποίηση του brand και η δημιουργία ενός εύρωστου ελληνικού ομίλου μόδας με επιθετικές αλλά στοχευμένες κινήσεις.
















