Τη δημιουργία μιας ενιαίας και σύγχρονης πλατφόρμας λιανικής που θα στηρίζει όλα τα brands του παρουσίασε ο Όμιλος Fourlis, στο πλαίσιο εορταστικής εκδήλωσης για τα 75 χρόνια λειτουργίας του. Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Γιάννης Βασιλάκος, εξήγησε ότι η νέα στρατηγική στοχεύει στη λειτουργία ενός ενιαίου συστήματος που θα ενοποιεί τις διαδικασίες, τα πληροφοριακά συστήματα και την εφοδιαστική αλυσίδα.
«Δεν είμαστε μόνο IKEA, ούτε μόνο Intersport ή Footlocker», τόνισε ο κ. Βασιλάκος. «Είμαστε ένας όμιλος που πρέπει να λειτουργεί ως μια ενιαία πλατφόρμα λιανικής, με κοινές διαδικασίες και δυνατότητα υποστήριξης πολλαπλών brands και αγορών».
Η στρατηγική προβλέπει ενιαίο CRM, κοινές αποθήκες, ενοποιημένα τεχνολογικά συστήματα και τη δυνατότητα ταχείας ενεργοποίησης νέων e-shops ή concepts. Το έργο θα υλοποιείται σταδιακά, με περίπου το ένα τρίτο του μετασχηματισμού να ολοκληρώνεται κάθε χρόνο για την επόμενη τριετία.
Παράλληλα, ο όμιλος αναπτύσσει δυναμικά τα ισχυρότερα brands του. Η Footlocker αποτελεί σημαντική ευκαιρία, με σχέδια ανάπτυξης σε οκτώ χώρες, ενώ η IKEA επεκτείνεται μέσω μικρότερων, ευέλικτων καταστημάτων. Ο κλάδος ακινήτων, μέσω της Trade Estates, λειτουργεί πλέον πλήρως ανεξάρτητα, με τον όμιλο να διατηρεί μερίδιο 47%.
Ο πρόεδρος του Δ.Σ., Βασίλης Φουρλής, ανέφερε ότι η χρονιά εξελίσσεται θετικά και ότι «ετοιμάζονται νέα πράγματα», χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
















