Δευτέρα, 16 Ιουνίου, 2025 - 04:02
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • Gala
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ελλάδα

Έρευνα: Οι νέες τάσεις που διαμορφώνουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025

Money & Life by Money & Life
27 Μαρτίου 2025
in Ελλάδα, Οικονομία
0 0
0
Έρευνα: Οι νέες τάσεις που διαμορφώνουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Share on FacebookShare on Twitter

Οι βασικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025 αναδεικνύονται στην μελέτη «2025 Consumer Products Industry Outlook» που δημοσίευσε η Deloitte ενώ παρουσιάζονται οι στρατηγικές που μπορούν να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία του.

Σύμφωνα με την έρευνα, από το 2021, οι αυξήσεις τιμών αποτέλεσαν τη βασική στρατηγική των εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων για να αντισταθμίσουν το αυξανόμενο κόστος, καθώς η πανδημία και οι διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού ενέτειναν τις πιέσεις. Παρά τις συνεχείς ανατιμήσεις, η ζήτηση παρέμεινε ανθεκτική, καθώς πολλά καταναλωτικά αγαθά – ιδιαίτερα τα βασικά – παρουσίασαν ανελαστική ζήτηση. Ωστόσο, οι αυξήσεις τιμών δεν αντανακλούσαν μόνο την κάλυψη του κόστους, αλλά στήριξαν τόσο την ανάπτυξη, όσο και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων στον κλάδο.

Το 2024, όμως, οι συνθήκες άρχισαν να αλλάζουν. Οι καταναλωτές, πιεσμένοι από τον υψηλό πληθωρισμό και την οικονομική αβεβαιότητα, έγιναν πιο επιφυλακτικοί απέναντι στις νέες ανατιμήσεις. Παρόλο που ο πληθωρισμός εμφάνισε τάσεις αποκλιμάκωσης, οι τιμές διατηρήθηκαν σε υψηλά επίπεδα, περιορίζοντας την αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών.

Η ζήτηση, που αρχικά έδειχνε ανθεκτικότητα, σταδιακά υποχώρησε, με τους καταναλωτές να αναζητούν πιο προσιτές εναλλακτικές ή να περιορίζουν τις αγορές τους σε απολύτως απαραίτητα προϊόντα.

Το 2025, η πίεση στις καταναλωτικές δαπάνες γίνεται πλέον αδιαμφισβήτητη, και τα στελέχη του κλάδου αναγνωρίζουν ότι η στρατηγική των συνεχών ανατιμήσεων δεν μπορεί πλέον να αποτελεί τη μοναδική λύση. Σε αυτό το νέο περιβάλλον, οι πιο επιτυχημένες εταιρείες δεν επενδύουν αποκλειστικά στις αυξήσεις τιμών, αλλά ακολουθούν μια πιο πολυδιάστατη προσέγγιση. Όπως καταγράφει η μελέτη της Deloitte, που βασίζεται σε δεδομένα που προέρχονται από 100 κορυφαίες εταιρείες (βάσει εσόδων) καταναλωτικών προϊόντων παγκοσμίως, καθώς και σε στελέχη του κλάδου, οι ισχυρότερες εταιρείες διαφοροποιούν τη στρατηγική τους, δίνοντας έμφαση στη βελτιστοποίηση του χαρτοφυλακίου προϊόντων, στην ενίσχυση της ζήτησης και σε στοχευμένες επενδύσεις, όπως η ψηφιοποίηση και η αυτοματοποίηση.

Αναλυτικά, οι νέες στρατηγικές για το 2025, βάσει της μελέτης, συνοψίζονται ως εξής:

1.Χαρτοφυλάκιο προϊόντων

Οι ηγέτες του κλάδου θεωρούν τη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου τους και τη στρατηγική διαχείριση των προϊόντων ως καθοριστικούς παράγοντες για την επιτυχία τους.

  • Καινοτομία προϊόντων

Επένδυση στην καινοτομία, αναπτύσσοντας νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών.

  • Διαχείριση Χαρτοφυλακίου

Αναδιάρθρωση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων ή απόσυρση προϊόντων χαμηλής απόδοσης προϊόντα χαμηλής απόδοσης.

Εξέταση στρατηγικών εξαγορών και συγχωνεύσεων, επενδύοντας σε επιχειρήσεις που προσθέτουν αξία στο χαρτοφυλάκιό τους.

2.Ενίσχυση της Ζήτησης

Η αύξηση της ζήτησης δεν θα προκύψει αποκλειστικά από την άνοδο των διαφημιστικών δαπανών, αλλά απαιτεί μια πιο στοχευμένη και στρατηγική προσέγγιση.

  • Αύξηση και ανακατεύθυνση των δαπανών Μάρκετινγκ

Επαναπροσδιορίζουν τις στρατηγικές τους στον τομέα του μάρκετινγκ και των εμπορικών επενδύσεων.

  • Ακριβής ανάλυση δεδομένων

Αναπτύσσουν πιο εξατομικευμένες ψηφιακές καμπάνιες, προσαρμόζοντας τα προωθητικά μηνύματά τους σε συγκεκριμένο κοινό.

  • Στρατηγική συσκευασίας και τιμολόγησης (Price-PackArchitecture)

Βελτιώνουν τη μέθοδο τιμολόγησης ώστε να προσελκύσουν νέους καταναλωτές και να διατηρήσουν τους ήδη υπάρχοντες.

3.Επένδυση στην ψηφιοποίηση και στην αυτοματοποίηση

Οι εταιρείες επενδύουν στην παραγωγικότητα και τη μείωση κόστους μέσω απλοποίησης, ψηφιοποίησης και αυτοματοποίησης.

  • Απλοποίηση

Απλοποιούν τις εσωτερικές τους διαδικασίες για να μειώσουν τα λειτουργικά κόστη και να βελτιώσουν την επιχειρησιακή τους ευελιξία.

  • Ψηφιοποίηση

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι κρίσιμος για την ανταγωνιστικότητα, με επενδύσεις σε έξυπνες τεχνολογίες και νέες δεξιότητες.

  • Αυτοματοποίηση και Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ)

Οι εταιρείες αυξάνουν τις επενδύσεις τους στην ΤΝ, με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας, καθώς αναμένουν υψηλότερη απόδοση στους τομείς του μάρκετινγκ και των πωλήσεων.

  • Το GenAI αποτελεί βασικό πεδίο επενδύσεων, με τις επιχειρήσεις να αναμένουν σημαντική απόδοση, ιδιαίτερα σε λειτουργίες του backoffice.

ΠΗΓΗ

Tags: 2025 Consumer Products Industry Outlook
Previous Post

5+1 ιστορίες για τη Μηλιά Μετσόβου, βλαχοχώρι στα 1.200 μέτρα

Next Post

Προπληρωμένη Κάρτα: Πώς Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για πληρωμές και λογαριασμούς;

Related Posts

Πώς η Ελλάδα μετατρέπει το brain drain σε brain gain: Τρεις δράσεις που φέρνουν νέους επιστήμονες πίσω
Ειδήσεις

Πώς η Ελλάδα μετατρέπει το brain drain σε brain gain: Τρεις δράσεις που φέρνουν νέους επιστήμονες πίσω

15 Ιουνίου 2025
Φορολογικές δηλώσεις
Ειδήσεις

Φορολογικές δηλώσεις: Σήμερα εκπνέει η προθεσμία

15 Ιουνίου 2025
Βασίλης Κορκίδης
Οικονομία

Βασίλης Κορκίδης: Ο Τουρισμός, το εμπόριο και η ενέργεια στο στόχαστρο λόγω της γεωπολιτικής αστάθειας

15 Ιουνίου 2025
συντάξεις
Ειδήσεις

Συντάξεις Ιουνίου: Αναλυτικά οι ημερομηνίες για κύριες και επικουρικές

15 Ιουνίου 2025
DCC: Η υπηρεσία που κάνει τις διεθνείς πληρωμές πιο εύκολες για τουρίστες και επιχειρήσεις
Επιχειρείν

DCC: Η υπηρεσία που κάνει τις διεθνείς πληρωμές πιο εύκολες για τουρίστες και επιχειρήσεις

15 Ιουνίου 2025
ο καιρός σήμερα
Ελλάδα

Ο καιρός της Κυριακής 15 Ιουνίου: Ζέστη, ήλιος και ισχυροί άνεμοι στο Αιγαίο

15 Ιουνίου 2025
Next Post
Προπληρωμένη Κάρτα: Πώς Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για πληρωμές και λογαριασμούς;

Προπληρωμένη Κάρτα: Πώς Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για πληρωμές και λογαριασμούς;

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Καταφύγια Πολέμου στην Ελλάδα -Φωτογραφία: Προσωπικό αρχείο Κωνσταντίνου Κυρίμη

Καταφύγια Πολέμου στην Ελλάδα: Πού βρίσκονται και ποια είναι η κατάστασή τους

11 μήνες ago
Φορολογικές δηλώσεις

Φορολογικές δηλώσεις: Σήμερα εκπνέει η προθεσμία

14 ώρες ago
συντάξεις

Συντάξεις Ιουνίου: Αναλυτικά οι ημερομηνίες για κύριες και επικουρικές

21 ώρες ago
Φορολογικές δηλώσεις 2025

Φορολογικές δηλώσεις 2025: Ποιοι προλαβαίνουν την έκπτωση 3% και ποιοι πέφτουν στο 2%

2 ημέρες ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • Gala
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

Champions League COVID 19 MONEY AND LIFE ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ Ιταλία ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών εορτολόγιο ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Ανδρος στα 24 μέρη με τους πιο εντυπωσιακούς φάρους του πλανήτη

Η Ανδρος στα 24 μέρη με τους πιο εντυπωσιακούς φάρους του πλανήτη

15 Ιουνίου 2025
Πώς η Ελλάδα μετατρέπει το brain drain σε brain gain: Τρεις δράσεις που φέρνουν νέους επιστήμονες πίσω

Πώς η Ελλάδα μετατρέπει το brain drain σε brain gain: Τρεις δράσεις που φέρνουν νέους επιστήμονες πίσω

15 Ιουνίου 2025
Φορολογικές δηλώσεις

Φορολογικές δηλώσεις: Σήμερα εκπνέει η προθεσμία

15 Ιουνίου 2025
Βασίλης Κορκίδης

Βασίλης Κορκίδης: Ο Τουρισμός, το εμπόριο και η ενέργεια στο στόχαστρο λόγω της γεωπολιτικής αστάθειας

15 Ιουνίου 2025
Παλαιά Φώκαια και Θυμάρι: Η αλμύρα της Ιστορίας στις νοτιότερες ανάσες της Αττικής

Παλαιά Φώκαια και Θυμάρι: Η αλμύρα της Ιστορίας στις νοτιότερες ανάσες της Αττικής

15 Ιουνίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Η Ανδρος στα 24 μέρη με τους πιο εντυπωσιακούς φάρους του πλανήτη
  • Πώς η Ελλάδα μετατρέπει το brain drain σε brain gain: Τρεις δράσεις που φέρνουν νέους επιστήμονες πίσω
  • Φορολογικές δηλώσεις: Σήμερα εκπνέει η προθεσμία
  • Βασίλης Κορκίδης: Ο Τουρισμός, το εμπόριο και η ενέργεια στο στόχαστρο λόγω της γεωπολιτικής αστάθειας

Κατηγορίες

  • Gala
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Gala
  • Χρήσιμα

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.