Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου, 2025 - 02:39
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • LIFESTYLE
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ελλάδα

Έρευνα: Οι νέες τάσεις που διαμορφώνουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025

Money & Life by Money & Life
27 Μαρτίου 2025
in Ελλάδα, Οικονομία
0 0
0
Έρευνα: Οι νέες τάσεις που διαμορφώνουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Share on FacebookShare on Twitter

Οι βασικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025 αναδεικνύονται στην μελέτη «2025 Consumer Products Industry Outlook» που δημοσίευσε η Deloitte ενώ παρουσιάζονται οι στρατηγικές που μπορούν να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία του.

Σύμφωνα με την έρευνα, από το 2021, οι αυξήσεις τιμών αποτέλεσαν τη βασική στρατηγική των εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων για να αντισταθμίσουν το αυξανόμενο κόστος, καθώς η πανδημία και οι διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού ενέτειναν τις πιέσεις. Παρά τις συνεχείς ανατιμήσεις, η ζήτηση παρέμεινε ανθεκτική, καθώς πολλά καταναλωτικά αγαθά – ιδιαίτερα τα βασικά – παρουσίασαν ανελαστική ζήτηση. Ωστόσο, οι αυξήσεις τιμών δεν αντανακλούσαν μόνο την κάλυψη του κόστους, αλλά στήριξαν τόσο την ανάπτυξη, όσο και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων στον κλάδο.

Το 2024, όμως, οι συνθήκες άρχισαν να αλλάζουν. Οι καταναλωτές, πιεσμένοι από τον υψηλό πληθωρισμό και την οικονομική αβεβαιότητα, έγιναν πιο επιφυλακτικοί απέναντι στις νέες ανατιμήσεις. Παρόλο που ο πληθωρισμός εμφάνισε τάσεις αποκλιμάκωσης, οι τιμές διατηρήθηκαν σε υψηλά επίπεδα, περιορίζοντας την αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών.

Η ζήτηση, που αρχικά έδειχνε ανθεκτικότητα, σταδιακά υποχώρησε, με τους καταναλωτές να αναζητούν πιο προσιτές εναλλακτικές ή να περιορίζουν τις αγορές τους σε απολύτως απαραίτητα προϊόντα.

Το 2025, η πίεση στις καταναλωτικές δαπάνες γίνεται πλέον αδιαμφισβήτητη, και τα στελέχη του κλάδου αναγνωρίζουν ότι η στρατηγική των συνεχών ανατιμήσεων δεν μπορεί πλέον να αποτελεί τη μοναδική λύση. Σε αυτό το νέο περιβάλλον, οι πιο επιτυχημένες εταιρείες δεν επενδύουν αποκλειστικά στις αυξήσεις τιμών, αλλά ακολουθούν μια πιο πολυδιάστατη προσέγγιση. Όπως καταγράφει η μελέτη της Deloitte, που βασίζεται σε δεδομένα που προέρχονται από 100 κορυφαίες εταιρείες (βάσει εσόδων) καταναλωτικών προϊόντων παγκοσμίως, καθώς και σε στελέχη του κλάδου, οι ισχυρότερες εταιρείες διαφοροποιούν τη στρατηγική τους, δίνοντας έμφαση στη βελτιστοποίηση του χαρτοφυλακίου προϊόντων, στην ενίσχυση της ζήτησης και σε στοχευμένες επενδύσεις, όπως η ψηφιοποίηση και η αυτοματοποίηση.

Αναλυτικά, οι νέες στρατηγικές για το 2025, βάσει της μελέτης, συνοψίζονται ως εξής:

1.Χαρτοφυλάκιο προϊόντων

Οι ηγέτες του κλάδου θεωρούν τη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου τους και τη στρατηγική διαχείριση των προϊόντων ως καθοριστικούς παράγοντες για την επιτυχία τους.

  • Καινοτομία προϊόντων

Επένδυση στην καινοτομία, αναπτύσσοντας νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών.

  • Διαχείριση Χαρτοφυλακίου

Αναδιάρθρωση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων ή απόσυρση προϊόντων χαμηλής απόδοσης προϊόντα χαμηλής απόδοσης.

Εξέταση στρατηγικών εξαγορών και συγχωνεύσεων, επενδύοντας σε επιχειρήσεις που προσθέτουν αξία στο χαρτοφυλάκιό τους.

2.Ενίσχυση της Ζήτησης

Η αύξηση της ζήτησης δεν θα προκύψει αποκλειστικά από την άνοδο των διαφημιστικών δαπανών, αλλά απαιτεί μια πιο στοχευμένη και στρατηγική προσέγγιση.

  • Αύξηση και ανακατεύθυνση των δαπανών Μάρκετινγκ

Επαναπροσδιορίζουν τις στρατηγικές τους στον τομέα του μάρκετινγκ και των εμπορικών επενδύσεων.

  • Ακριβής ανάλυση δεδομένων

Αναπτύσσουν πιο εξατομικευμένες ψηφιακές καμπάνιες, προσαρμόζοντας τα προωθητικά μηνύματά τους σε συγκεκριμένο κοινό.

  • Στρατηγική συσκευασίας και τιμολόγησης (Price-PackArchitecture)

Βελτιώνουν τη μέθοδο τιμολόγησης ώστε να προσελκύσουν νέους καταναλωτές και να διατηρήσουν τους ήδη υπάρχοντες.

3.Επένδυση στην ψηφιοποίηση και στην αυτοματοποίηση

Οι εταιρείες επενδύουν στην παραγωγικότητα και τη μείωση κόστους μέσω απλοποίησης, ψηφιοποίησης και αυτοματοποίησης.

  • Απλοποίηση

Απλοποιούν τις εσωτερικές τους διαδικασίες για να μειώσουν τα λειτουργικά κόστη και να βελτιώσουν την επιχειρησιακή τους ευελιξία.

  • Ψηφιοποίηση

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι κρίσιμος για την ανταγωνιστικότητα, με επενδύσεις σε έξυπνες τεχνολογίες και νέες δεξιότητες.

  • Αυτοματοποίηση και Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ)

Οι εταιρείες αυξάνουν τις επενδύσεις τους στην ΤΝ, με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας, καθώς αναμένουν υψηλότερη απόδοση στους τομείς του μάρκετινγκ και των πωλήσεων.

  • Το GenAI αποτελεί βασικό πεδίο επενδύσεων, με τις επιχειρήσεις να αναμένουν σημαντική απόδοση, ιδιαίτερα σε λειτουργίες του backoffice.

ΠΗΓΗ

Tags: 2025 Consumer Products Industry Outlook
Previous Post

5+1 ιστορίες για τη Μηλιά Μετσόβου, βλαχοχώρι στα 1.200 μέτρα

Next Post

Προπληρωμένη Κάρτα: Πώς Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για πληρωμές και λογαριασμούς;

Related Posts

Πόπη Σεμερτζίδου
Ειδήσεις

Πόπη Σεμερτζίδου: Δέσμευση περιουσιακών στοιχείων άνω του 1,5 εκατ. ευρώ για ξέπλυμα χρήματος

15 Σεπτεμβρίου 2025
ελληνικές Ανώνυμες Εταιρείες Επενδύσεων
Επιχειρείν

Εκρηκτική ανάπτυξη για τις ελληνικές ΑΕΕΑΠ: Επενδύσεις 6 δισ. ευρώ και νέοι στόχοι για το 2030

15 Σεπτεμβρίου 2025
Παπαστράτος στη ΔΕΘ
Επιχειρείν

Παπαστράτος στη ΔΕΘ: Μύθοι και αλήθειες για τα εναλλακτικά προϊόντα νικοτίνης

15 Σεπτεμβρίου 2025
Οδηγός σύνταξης
Οικονομία

Οδηγός σύνταξης: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλισμένοι για προϋποθέσεις, διαδικασία και αυξήσεις

15 Σεπτεμβρίου 2025
Fitch: Υποβάθμιση της Γαλλίας λόγω πολιτικής αστάθειας και υψηλού χρέους
Οικονομία

Fitch: Υποβάθμιση της Γαλλίας λόγω πολιτικής αστάθειας και υψηλού χρέους

15 Σεπτεμβρίου 2025
ελληνική ναυτιλία
Επιχειρείν

Οι Έλληνες πλοιοκτήτες πρωταγωνιστούν στην παγκόσμια ανανέωση του στόλου

14 Σεπτεμβρίου 2025
Next Post
Προπληρωμένη Κάρτα: Πώς Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για πληρωμές και λογαριασμούς;

Προπληρωμένη Κάρτα: Πώς Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για πληρωμές και λογαριασμούς;

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Οδηγός σύνταξης

Οδηγός σύνταξης: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλισμένοι για προϋποθέσεις, διαδικασία και αυξήσεις

19 ώρες ago
ελληνικές Ανώνυμες Εταιρείες Επενδύσεων

Εκρηκτική ανάπτυξη για τις ελληνικές ΑΕΕΑΠ: Επενδύσεις 6 δισ. ευρώ και νέοι στόχοι για το 2030

18 ώρες ago
Παπαστράτος στη ΔΕΘ

Παπαστράτος στη ΔΕΘ: Μύθοι και αλήθειες για τα εναλλακτικά προϊόντα νικοτίνης

19 ώρες ago
Γιάννης Μανιάτης

Γιάννης Μανιάτης: «Η CHEVRON και οι Υδρογονάνθρακες στην Ελλάδα»

2 ημέρες ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • LIFESTYLE
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League MONEY AND LIFE ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΓΑΛΛΙΑ ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών εορτολόγιο ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τζον Κράιερ - Τσάρλι Σιν

Τζον Κράιερ: «Έπαιρνα το ένα τρίτο από την αμοιβή του Τσάρλι Σιν στο Two and a Half Men»

15 Σεπτεμβρίου 2025
Πόπη Σεμερτζίδου

Πόπη Σεμερτζίδου: Δέσμευση περιουσιακών στοιχείων άνω του 1,5 εκατ. ευρώ για ξέπλυμα χρήματος

15 Σεπτεμβρίου 2025
ελληνικές Ανώνυμες Εταιρείες Επενδύσεων

Εκρηκτική ανάπτυξη για τις ελληνικές ΑΕΕΑΠ: Επενδύσεις 6 δισ. ευρώ και νέοι στόχοι για το 2030

15 Σεπτεμβρίου 2025
Παπαστράτος στη ΔΕΘ

Παπαστράτος στη ΔΕΘ: Μύθοι και αλήθειες για τα εναλλακτικά προϊόντα νικοτίνης

15 Σεπτεμβρίου 2025
Οδηγός σύνταξης

Οδηγός σύνταξης: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλισμένοι για προϋποθέσεις, διαδικασία και αυξήσεις

15 Σεπτεμβρίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Τζον Κράιερ: «Έπαιρνα το ένα τρίτο από την αμοιβή του Τσάρλι Σιν στο Two and a Half Men»
  • Πόπη Σεμερτζίδου: Δέσμευση περιουσιακών στοιχείων άνω του 1,5 εκατ. ευρώ για ξέπλυμα χρήματος
  • Εκρηκτική ανάπτυξη για τις ελληνικές ΑΕΕΑΠ: Επενδύσεις 6 δισ. ευρώ και νέοι στόχοι για το 2030
  • Παπαστράτος στη ΔΕΘ: Μύθοι και αλήθειες για τα εναλλακτικά προϊόντα νικοτίνης

Κατηγορίες

  • LIFESTYLE
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • LIFESTYLE
  • Χρήσιμα

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.