Σημαντική ενίσχυση του ελληνικού σιδηροδρόμου με 23 νέα τρένα δρομολογείται άμεσα, καθώς μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται να υπογραφεί η αναθεωρημένη σύμβαση μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της Hellenic Train. Η συμφωνία ανοίγει τον δρόμο για ουσιαστικές επενδύσεις στο τροχαίο υλικό, σε μια περίοδο που το σιδηροδρομικό δίκτυο επιχειρεί να αφήσει πίσω του χρόνια στασιμότητας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ιταλική εταιρεία δεσμεύεται να εντάξει στο δίκτυο 23 νέους συρμούς, υλοποιώντας τη διακρατική συμφωνία που είχε επιτευχθεί τον περασμένο Μάιο, στο πλαίσιο των επαφών του Κυριάκος Μητσοτάκης με την Τζόρτζια Μελόνι. Πρόκειται για μια επένδυση που στοχεύει στον εκσυγχρονισμό ενός στόλου ο οποίος, σε μεγάλο βαθμό, θεωρείται παρωχημένος.
Από την πλευρά του, το ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει σαφή και χρονικά δεσμευτική υποχρέωση: έως το καλοκαίρι του 2026 θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί τα κρίσιμα έργα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, όπως η τηλεδιοίκηση και η σηματοδότηση, ώστε οι νέοι συρμοί να κινούνται σε ένα σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον.
Τη σύμβαση εκ μέρους της κυβέρνησης υπογράφει ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, με το κείμενο να προβλέπει αυστηρές ρήτρες για καθυστερήσεις ή αποκλίσεις από το επενδυτικό πλάνο. Αντίστοιχες δεσμεύσεις και κυρώσεις προβλέπονται και για το Δημόσιο, σε περίπτωση μη τήρησης των συμφωνηθέντων.
Οι διαπραγματεύσεις που προηγήθηκαν χαρακτηρίστηκαν έντονες και απαιτητικές, με την κυβέρνηση να επιδιώκει να εκπέμψει σαφές μήνυμα ότι ο ελληνικός σιδηρόδρομος εισέρχεται σε φάση ουσιαστικής αναβάθμισης, αφήνοντας πίσω του την πολυετή αποεπένδυση και την αβεβαιότητα.
Ρήγμα στην οικογένεια Beckham: «Unfollow» στα social media και φήμες έντασης
















