Νέες αφίξεις στον χώρο της πολυτελούς μόδας καταφθάνουν στην ελληνική αγορά, με διεθνή brands να επενδύουν σε καταστήματα στην Αθήνα και σε τουριστικούς προορισμούς, «ποντάροντας» στη σταθερή άνοδο του τουρισμού και την ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης των επισκεπτών.
Η Αθήνα, πέρα από τα «κοσμοπολίτικα» νησιά, βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, καθώς οι αφίξεις στην πρωτεύουσα αυξάνονται σταθερά. Το 2024 υποδέχθηκε 8 εκατομμύρια τουρίστες, σημειώνοντας αύξηση 12% σε σχέση με το 2023, ενώ και το 2025 ξεκίνησε με θετικούς οιωνούς.
Μία από τις πιο πρόσφατες αφίξεις είναι εκείνη του τουρκικού brand Vakko, που κάνει την πρώτη του επέκταση εκτός Τουρκίας, επιλέγοντας την Ελλάδα. Το νέο κατάστημα της Vakko άνοιξε πριν από περίπου δύο μήνες στην καρδιά του Κολωνακίου, σε ένα νεοκλασικό κτίριο επί της οδού Ηρακλείτου. Εκτείνεται σε πέντε ορόφους και περιλαμβάνει προϊόντα ένδυσης, αξεσουάρ, είδη σπιτιού, αλλά και… σοκολάτες Vakko. Στην τελετή εγκαινίων παρευρέθηκε και ο πρόεδρος του ομίλου Cem Hakko, ο οποίος εξέφρασε ενδιαφέρον για μελλοντική παρουσία και στο Ελληνικό.
Παράλληλα, στο City Link αναμένεται το άνοιγμα δύο ακόμα πολυτελών monobrand καταστημάτων έως το τέλος του 2025. Ο Όμιλος Φάις, μέσω της εταιρείας Καλογήρου Α.Ε., ανακοίνωσε στρατηγικές συνεργασίες με δύο εμβληματικά ονόματα της μόδας: τον βρετανικό Jimmy Choo, γνωστό για τα πολυτελή υποδήματα και αξεσουάρ, και τον γαλλικό Chloé, που ιδρύθηκε το 1952 και ξεχωρίζει για τη θηλυκή κομψότητά του.
Οι επενδύσεις αυτές ενισχύουν περαιτέρω την εικόνα της Αθήνας ως ανερχόμενο προορισμό πολυτελούς λιανικής στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ενισχύοντας τη θέση της χώρας στον παγκόσμιο χάρτη της μόδας.