Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου, 2025 - 08:13
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • LIFESTYLE
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ειδήσεις

Black Friday: Οι επιχειρήσεις προετοιμάζονται πυρετωδώς για το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός

Money & Life by Money & Life
10 Νοεμβρίου 2025
in Ειδήσεις, Ελλάδα, Οικονομία
0 0
0
Black Friday

Black Friday

Share on FacebookShare on Twitter

Ο Νοέμβριος έχει πλέον καθιερωθεί ως ο μήνας των μεγάλων προσφορών, με την Black Friday να αποτελεί το αποκορύφωμα της εμπορικής δραστηριότητας πριν από την εορταστική περίοδο. Η Μαύρη Παρασκευή δεν είναι απλώς μια ημέρα εκπτώσεων, αλλά μια οικονομική και κοινωνική «γιορτή» της αγοράς, που διαρκεί έναν ολόκληρο μήνα, σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου και λειτουργεί ως βαρόμετρο για την αγοραστική διάθεση των Ελλήνων καταναλωτών.

Οι επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες, προετοιμάζονται πυρετωδώς για την Black Friday 2025 (Παρασκευή 28 Νοεμβρίου) από τις αρχές του μήνα, με προσφορές που συχνά φτάνουν ή και ξεπερνούν το 50%, σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν τους καταναλωτές και να ενισχύσουν τον τζίρο τους μετά από μήνες υποτονικής κατανάλωσης. Οι καταναλωτές, από την πλευρά τους, αναμένουν με ανυπομονησία τις προσφορές, ελπίζοντας να αποκτήσουν προϊόντα τεχνολογίας, ένδυσης & υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού, καλλυντικών κ.ά. σε σημαντικά χαμηλότερες τιμές. Πολλοί μάλιστα κάνουν προσεκτική έρευνα αγοράς από νωρίς, συγκρίνοντας τιμές και σχεδιάζοντας τις αγορές τους, ενώ άλλοι προτιμούν να εκμεταλλευτούν τις διαδικτυακές προσφορές για να αποφύγουν την πολυκοσμία των φυσικών καταστημάτων. ‘Αλλωστε, η Cyber Monday (Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου) που ακολουθεί, ενισχύει ακόμη περισσότερο την τάση των online αγορών.

«Η Black Friday θεωρείται ίσως σήμερα το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός της χρονιάς και αποτελεί μια καλή ευκαιρία έξυπνων αγορών για πάνω από 8 στους 10 Έλληνες» αναφέρει σε δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης. Αρκετές εβδομάδες πριν την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν προσφορές και να κάνουν προαγορές, αλλά η κορύφωση των εκπτωτικών αγορών πραγματοποιείται κυρίως την τελευταία εβδομάδα του μήνα, σε επέκταση του εκπτωτικού τριημέρου της Black Friday και Cyber Monday. Σύμφωνα με τα περυσινά στοιχεία το κίνητρο για 4 στους 10 καταναλωτές είναι η αγορά προϊόντων που συνήθως αγοράζουν για τις οικογενειακές τους τρέχουσες ανάγκες, κατά τη διάρκεια του έτους, αλλά σε χαμηλότερες τιμές. Ακολουθεί το κίνητρο για 3 στους 10 που τους οδηγεί στα επώνυμα προϊόντα, που συνήθως δυσκολεύονται να αγοράσουν επειδή είναι πολύ ακριβά. Οι 2 στους 10 εκμεταλλεύονται την Black Friday για να αγοράσουν χριστουγεννιάτικα δώρα και 1 στους 10 για να κάνει ένα δώρο στον εαυτό του, ως μια μικρή ανταμοιβή.

Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Κορκίδης, «η αγοραστική κίνηση στην ελληνική αγορά αναμένεται φέτος να κυμανθεί στα περυσινά επίπεδα με περίπου 3 εκατ. πωλήσεις, με μέση αξία απόδειξης κοντά στα 100 ευρώ και συνολικό τζίρο στα επίπεδα των 300 εκατ. ευρώ. Σημειωτέον πως παγκοσμίως, ο τζίρος της Black Friday εκτιμάται στα 74 δισ. δολάρια και στις ΗΠΑ στα 11 δισ. δολάρια, ενώ στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια ο τζίρος της Black Friday από τα 100 εκατ. ευρώ τριπλασιάστηκε. Παράλληλα βλέπουμε στην ελληνική αγορά μια σημαντική μεταβολή με διπλασιασμό των διαδικτυακών αγορών έναντι της επισκεψιμότητας στα φυσικά καταστήματα».

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ δηλώνει χαρακτηριστικά: «Η Black Friday και η Cyber Monday, είναι ένα διπλό επιτυχημένο εκπτωτικό γεγονός που ήρθε, έμεινε και πέτυχε να καθιερωθεί σε θεσμό και στην ελληνική αγορά. Μικρές και μεγαλύτερες εμπορικές επιχειρήσεις προσπαθούν να πάρουν καλύτερη θέση στην εκκίνηση με “early start” των “black prices”, ώστε να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια της προβολής των προσφορών τους και αυξάνοντας τις πωλήσεις τους. Οι καταναλωτές δεν έχουν λοιπόν παρά να εκμεταλλευτούν την συγκεκριμένη περίοδο πριν τις γιορτές ως ευκαιρία για τις διαδικτυακές και φυσικές αγορές τους».

Αισιοδοξία στις επιχειρήσεις

Για τις επιχειρήσεις, η περίοδος της Black Friday αποτελεί σημαντική ανάσα ρευστότητας. Μετά από έναν δύσκολο χρόνο με αυξημένα κόστη και μειωμένη κατανάλωση, οι προσφορές αυτές μπορούν να τονώσουν τις πωλήσεις και να δημιουργήσουν νέα πελατειακή βάση. Παράλληλα, οι λιανέμποροι επενδύουν περισσότερο στην ψηφιακή τους παρουσία, στην καλύτερη εξυπηρέτηση και στις ευέλικτες πολιτικές επιστροφών, ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού. Η αισιοδοξία του εμπορικού κόσμου πηγάζει από το γεγονός ότι πέρυσι, σύμφωνα με το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ, συμμετείχε μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων (81%) συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές. Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (56%) δήλωσαν μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις τους. Σχεδόν οι 5 στις 10 επιχειρήσεις είχαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο 2022/2023. Αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, 9 στις 10 επιχειρήσεις εμφανίζονται από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες. Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν τη Black Friday σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο (29/11 -01/12). Έξι στις δέκα επιχειρήσεις (59%) πραγματοποίησαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής. Κατά τη διάρκεια της Black Friday, περισσότερες από 1 στις 3 επιχειρήσεις πραγματοποίησε εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων της. Τα ψηφιακά μέσα πληρωμών κυριάρχησαν στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της Black Friday, ενώ σε μόλις 1 στις 10 χρησιμοποιήθηκαν μόνο μετρητά. Η βιτρίνα του καταστήματος και η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτέλεσαν τη βασική επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων.

Εξάλλου, η ανάλυση του marketplace Skroutz για την Black Friday 2024 έδειξε ότι η λίστα με τις οικογένειες προϊόντων με τις περισσότερες παραγγελίες περιελάβανε: στις δύο πρώτες θέσεις Σπίτι & Κήπος (35% επί των συνολικών παραγγελιών) και Τεχνολογία (31%). Την τρίτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, όσον αφορά στις παραγγελίες είχε η Υγεία-Ομορφιά με ποσοστό 25,76% επί του συνολικού αριθμού παραγγελιών μέσω skroutz marketplace με τη Μόδα να βρίσκεται στην τέταρτη θέση με ποσοστό 21%. Όσον αφορά στον παραγόμενο τζίρο αγορών μέσω skroutz marketplace, στην πρώτη θέση βρέθηκε η κατηγορία Τεχνολογία με ποσοστό που άγγιξε το 36% και ακολούθησε η κατηγορία Σπίτι – Κήπος με ποσοστό 25%.

Στο ίδιο πλαίσιο, τα στοιχεία έρευνας της Public έδειξαν ότι πέρυσι στις κορυφαίες επιλογές των καταναλωτών βρέθηκαν smartphones, τηλεοράσεις, έξυπνες οικιακές συσκευές και δημοφιλή gaming προϊόντα, ενώ σημαντική ζήτηση κατέγραψαν οι υπηρεσίες εγκατάστασης και απεγκατάστασης, αποδεικνύοντας ότι η Black Friday μετατρέπεται σε μια ολιστική εμπειρία που συνδυάζει τεχνολογία, άνεση και ψυχαγωγία. Η ηλικιακή ομάδα 35-54 ετών κυριάρχησε για μία ακόμη χρονιά, αποτελώντας την πλέον ενεργή ομάδα καταναλωτών. Παράλληλα, οι νεότερες, τεχνολογικά εξοικειωμένες γενιές κατέγραψαν σημαντική άνοδο, ενισχύοντας τη μετατόπιση του κοινού προς τις online αγορές και το mobile shopping. Η τάση αυτή ενισχύθηκε περαιτέρω το 2024, με τις mobile αγορές να σημειώνουν νέο ρεκόρ, φτάνοντας σχεδόν το 84% των συνολικών ηλεκτρονικών αγορών, ενώ οι αγορές μέσω υπολογιστή παρουσίασαν ήπια πτώση, όπως και το 2023.

Υπό πίεση οι καταναλωτές

Την ίδια στιγμή έρευνα οικονομικής συγκυρίας του ΙΟΒΕ καταδεικνύει εξασθένιση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης τον Οκτώβριο. Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορφώθηκε στις -47,6 μονάδες, έναντι -45,6 μονάδες τον Σεπτέμβριο με τους Έλληνες καταναλωτές να εμφανίζονται ως οι περισσότερο απαισιόδοξοι στην ΕΕ. Οι επιμέρους δείκτες για την γενικότερη οικονομική κατάσταση στην χώρα, αλλά και τα οικονομικά των νοικοκυριών επιδεινώνονται. Αντίθετα, η πρόθεση για μείζονες αγορές ενισχύεται με την αποταμίευση ωστόσο να εξασθενεί ελαφρά.

Αναλυτικότερα, οι αρνητικές προβλέψεις των καταναλωτών για την οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού τους κατά τους προσεχείς 12 μήνες εντάθηκαν τον Οκτώβριο στις -44,2 (από -39,8). Το 58% (από 54%) των νοικοκυριών αναμένει ελαφρά ή αισθητή επιδείνωση της οικονομικής του κατάστασης, ενώ το 6% προβλέπει μικρή βελτίωση. Η πρόθεση των καταναλωτών για σημαντικές αγορές τους προσεχείς 12 μήνες (επίπλων, ηλεκτρικών συσκευών κ.λπ.) ενισχύθηκε ήπια με το σχετικό δείκτη να διαμορφώνεται στις -41,6 (από -46,3) μονάδες. Το 51% (από 53%) των καταναλωτών προέβλεψε ότι θα προβεί σε λιγότερες ή πολύ λιγότερες δαπάνες, ενώ το 6% (από 4%) αναμένει το αντίθετο.

Ο δείκτης της πρόθεσης για αποταμίευση τους προσεχείς 12 μήνες υποχώρησε ελαφρά στις -67,5 μονάδες από -65,9 τον Σεπτέμβριο. Το 84% των νοικοκυριών δεν θεωρεί πιθανή την αποταμίευση στο επόμενο 12μηνο, ενώ το 15% τη θεωρεί πιθανή ή πολύ πιθανή. Σχετικά με τις εκτιμήσεις για την τρέχουσα οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού, το ποσοστό των καταναλωτών που δηλώνει ότι «μόλις τα βγάζει πέρα» διαμορφώθηκε στο 60% (από 65%), ενώ στο 9% διατηρήθηκε το ποσοστό όσων αναφέρουν ότι αντλούν από τις αποταμιεύσεις τους. Οι καταναλωτές που δήλωσαν ότι αποταμιεύουν λίγο ή πολύ αποτελούν 24% του συνόλου, ενώ το ποσοστό όσων δήλωσαν ότι «έχουν χρεωθεί» διαμορφώθηκε στο 7% από 6% τον προηγούμενο μήνα. Στο ερώτημα το οποίο αξιολογεί το βαθμό αβεβαιότητας των νοικοκυριών ως προς τις μελλοντικές οικονομικές εξελίξεις, το 59,4% έκρινε τον Οκτώβριο ότι η οικονομική κατάστασή του μπορεί να προβλεφθεί δύσκολα ή σχετικά δύσκολα, από 58,1% τον προηγούμενο μήνα.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Tags: Black FridayΕκπτώσεις
Previous Post

Ρωσία και Αίγυπτος αναβαθμίζουν τη στρατιωτική τους συνεργασία

Next Post

Επιδόματα: Αλλαγή στην ημερομηνία πληρωμών λόγω εορτών

Related Posts

social media - μάρκετινγκ
Επιστήμη

Πώς Τα social media μετασχηματίζουν το εταιρικό μάρκετινγκ

10 Νοεμβρίου 2025
Αγορά εργασίας στην Ελλάδα
Ειδήσεις

Αγορά εργασίας: Τουρισμός, υγεία και τεχνητή νοημοσύνη οδηγούν την ανάπτυξη στην Ελλάδα

10 Νοεμβρίου 2025
Επιδόματα: Αλλαγή στην ημερομηνία πληρωμών λόγω εορτών
Ειδήσεις

Επιδόματα: Αλλαγή στην ημερομηνία πληρωμών λόγω εορτών

10 Νοεμβρίου 2025
Ρωσία και Αίγυπτος αναβαθμίζουν τη στρατιωτική τους συνεργασία
Ειδήσεις

Ρωσία και Αίγυπτος αναβαθμίζουν τη στρατιωτική τους συνεργασία

10 Νοεμβρίου 2025
Λευκός Πύργος
Ελλάδα

Λευκός Πύργος: Πρώτο ελληνικό μνημείο στους «Θησαυρούς της Ευρωπαϊκής Κινηματογραφικής Κληρονομιάς»

9 Νοεμβρίου 2025
Η Ελλάδα ως πύλη για το αμερικανικό LNG: Το τεχνικό πλαίσιο και τα πραγματικά διακυβεύματα
Αρθρογραφία

Η Ελλάδα ως πύλη για το αμερικανικό LNG: Το τεχνικό πλαίσιο και τα πραγματικά διακυβεύματα

9 Νοεμβρίου 2025
Next Post
Επιδόματα: Αλλαγή στην ημερομηνία πληρωμών λόγω εορτών

Επιδόματα: Αλλαγή στην ημερομηνία πληρωμών λόγω εορτών

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Καταφύγια Πολέμου στην Ελλάδα -Φωτογραφία: Προσωπικό αρχείο Κωνσταντίνου Κυρίμη

Καταφύγια Πολέμου στην Ελλάδα: Πού βρίσκονται και ποια είναι η κατάστασή τους

1 έτος ago
δεκαετία του '80

Η Δεκαετία του 80′: «Μια Χρυσή Εποχή»

2 έτη ago
Ήρκος Αποστολίδης: Ένας απο τους τελευταίους υπερασπιστές του ορθού λόγου

Ήρκος Αποστολίδης: Ένας απο τους τελευταίους υπερασπιστές του ορθού λόγου

2 έτη ago
Ο Γιώργος Αναγνωστάκος στο Money & Life: «Θα ήθελα ο κόσμος να μάθει ότι η δράση των πολεμικών τεχνών είναι αμιγώς ανθρωποκεντρική»

Ο Γιώργος Αναγνωστάκος στο Money & Life: «Θα ήθελα ο κόσμος να μάθει ότι η δράση των πολεμικών τεχνών είναι αμιγώς ανθρωποκεντρική»

3 έτη ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • LIFESTYLE
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League e-ΕΦΚΑ ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΓΑΛΛΙΑ ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

social media - μάρκετινγκ

Πώς Τα social media μετασχηματίζουν το εταιρικό μάρκετινγκ

10 Νοεμβρίου 2025
Αγορά εργασίας στην Ελλάδα

Αγορά εργασίας: Τουρισμός, υγεία και τεχνητή νοημοσύνη οδηγούν την ανάπτυξη στην Ελλάδα

10 Νοεμβρίου 2025
Επιδόματα: Αλλαγή στην ημερομηνία πληρωμών λόγω εορτών

Επιδόματα: Αλλαγή στην ημερομηνία πληρωμών λόγω εορτών

10 Νοεμβρίου 2025
Black Friday

Black Friday: Οι επιχειρήσεις προετοιμάζονται πυρετωδώς για το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός

10 Νοεμβρίου 2025
Ρωσία και Αίγυπτος αναβαθμίζουν τη στρατιωτική τους συνεργασία

Ρωσία και Αίγυπτος αναβαθμίζουν τη στρατιωτική τους συνεργασία

10 Νοεμβρίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Πώς Τα social media μετασχηματίζουν το εταιρικό μάρκετινγκ
  • Αγορά εργασίας: Τουρισμός, υγεία και τεχνητή νοημοσύνη οδηγούν την ανάπτυξη στην Ελλάδα
  • Επιδόματα: Αλλαγή στην ημερομηνία πληρωμών λόγω εορτών
  • Black Friday: Οι επιχειρήσεις προετοιμάζονται πυρετωδώς για το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός

Κατηγορίες

  • LIFESTYLE
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Επιχειρείν
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αυτοδιοίκηση
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Περιφέρεια
  • LIFESTYLE
  • Αρθρογραφία
  • Συνεντεύξεις
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.