Σε μια από τις πιο δυναμικές επενδυτικές της φάσεις, η Hilton μετατρέπει την Ελλάδα σε επίκεντρο της παγκόσμιας στρατηγικής της, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή επέκταση: 67 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη, 18 νέες μονάδες, επτά διεθνή brands και εμβληματική επιστροφή του ονόματος Hilton σε νέους νησιωτικούς και αστικούς προορισμούς.
Από 1 σε 67 ξενοδοχεία – Χαρτοφυλάκιο-ρεκόρ
Η ανάπτυξη της Hilton στην Ελλάδα επιταχύνθηκε από το 2020 και σήμερα περιλαμβάνει 67 ξενοδοχεία. Μόνο φέτος άνοιξαν το πρώτο Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue και το Adia Aluma Athens (Curio Collection by Hilton). Η συνεργασία με τα Small Luxury Hotels of the World ενισχύει περαιτέρω το brand.
Επενδύσεις πολυτελείας: Conrad, Waldorf Astoria και Hilton επιστρέφουν
Τα 18 νέα ξενοδοχεία που δρομολογούνται εστιάζουν στις κορυφαίες κατηγορίες φιλοξενίας:
-
Conrad Hotels & Resorts
-
Waldorf Astoria Hotels & Resorts
-
Hilton Hotels & Resorts
Μεταξύ αυτών, ξεχωρίζουν:
-
Conrad Athens – The Ilisian: 307 δωμάτια, πανοραμική θέα, ο μεγαλύτερος αριθμός σουιτών στην πόλη.
-
Conrad Corfu (2026): Σημαντική είσοδος στα νησιά.
-
Waldorf Astoria Scarlet Bay (2029): Πελοπόννησος, 121 δωμάτια και 13 πολυτελείς βίλες.
-
Hilton Chania Old Town Resort & Spa (2026): 85 δωμάτια, ιδιωτικές πισίνες, rooftop pool club και spa 600 τ.μ.
Ελλάδα και Hilton Honors
Με 235 εκατομμύρια μέλη παγκοσμίως, το πρόγραμμα Hilton Honors φέρνει μεγάλη διεθνή κίνηση και επιπλέον κίνητρα για κρατήσεις στην Ελλάδα, με αποκλειστικές εμπειρίες και προνόμια.
Αριστεία στον εργασιακό χώρο
Η Hilton κατέκτησε για δεύτερη φορά την 1η θέση παγκοσμίως ως καλύτερο εργασιακό περιβάλλον (Great Place to Work®), ενώ αναγνωρίζεται σταθερά στην Ευρώπη ως κορυφαίος εργοδότης στον χώρο της φιλοξενίας.
Travel with Purpose: Βιώσιμη στρατηγική με κοινωνικό αποτύπωμα
Η Hilton εφαρμόζει το πρόγραμμα Travel with Purpose, δίνοντας έμφαση:
-
στην υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών,
-
στην προώθηση της βιωσιμότητας,
-
στη μέτρηση περιβαλλοντικού αποτυπώματος μέσω του LightStay.
Η Ελλάδα μετατρέπεται, έτσι, σε μοντέλο διεθνούς φιλοξενίας – με επώνυμα brands, πολυτελείς εμπειρίες και ουσιαστικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο.















