Τρίτη, 17 Ιουνίου, 2025 - 17:02
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • Gala
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Ειδήσεις

Τέμπη: Πώς ερμηνεύει το Πανεπιστήμιο Γάνδης τις φλόγες μετά τη σύγκρουση

Τα βασικά σημεία από το προσχέδιο του πορίσματος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την έκρηξη και το χρονικό της φωτιάς μετά τη σύγκρουση των αμαξοστοιχιών στα Τέμπη.

Money & Life by Money & Life
5 Φεβρουαρίου 2025
in Ειδήσεις, Ελλάδα
0 0
0
Τέμπη: Αστυνομικοί κατέθεσαν ότι δέχτηκαν πιέσεις για το «μπάζωμα» του χώρου στο σημείο της τραγωδίας
Share on FacebookShare on Twitter

Βασικά σημεία από το προσχέδιο του πορίσματος του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) σχετικά με την τραγωδία στα Τέμπη δημοσίευσε σήμερα η “Καθημερινή”, με την Ελβίρα Κρίθαρη να υπογράφει το σχετικό ρεπορτάζ.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στο προσχέδιο του πορίσματος σκιαγραφούνται τα περιστατικά που προηγήθηκαν της σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών, ο μηχανισμός της σύγκρουσης, καθώς και τα αίτια των αναφλέξεων που ακολούθησαν.

Σύμφωνα με το προσχέδιο, δεν υπάρχουν δεδομένα που να στηρίζουν την ύπαρξη δεξαμενής χωρητικότητας δεκάδων τόνων ή την ύπαρξη κρυφού βαγονιού στην εμπορική αμαξοστοιχία, αλλά φαίνεται πως μέχρι την ολοκλήρωση του τελικού πορίσματος θα τεκμηριωθεί η εκτίμηση για ύπαρξη ποσότητας 3,5-4 τόνων, πιθανότατα αρωματικών υδρογονανθράκων, στο τρίτο βαγόνι της εμπορικής, το οποίο και ανεφλέγη μετά τη σύγκρουση.

Παράλληλα, στο προσχέδιο αναφέρεται πως η μικρή διαρροή ελαίων σιλικόνης που περιείχαν οι μετασχηματιστές στα δύο πρώτα βαγόνια του εμπορικού συρμού δεν είναι ικανή για την πρόκληση της έκρηξης που σημειώθηκε.

Η κάτοψη του σημείου του δυστυχήματος. Διακρίνονται τα βαγόνια της εμπορικής και της επιβατικής αμαξοστοιχίας μετά τη σύγκρουση. Η ανάλυση του οπτικού υλικού τη στιγμή της σύγκρουσης καταδεικνύει και την ακολουθία τριών διαδοχικών, αλλά διακριτών φάσεων (1η σύγκρουση, 2η σύγκρουση, επιβράδυνση) από τη στιγμή της πρώτης μετωπικής σύγκρουσης έως τη στιγμή που κάθε όχημα ακινητοποιείται στην τελική του θέση.

Η κάτοψη του σημείου του δυστυχήματος. Διακρίνονται τα βαγόνια της εμπορικής και της επιβατικής αμαξοστοιχίας μετά τη σύγκρουση.

Σύμφωνα με το πόρισμα, κανένα από τα εμπλεκόμενα ερευνητικά κέντρα –τα Πανεπιστήμια της Πίζας και της Γάνδης ή το Σουηδικό Ινστιτούτο– δεν έχουν αποφανθεί οριστικά για το είδος του φορτίου που οδήγησε στην έκρηξη.

Έχουν όμως τεκμηριώσει και τα τρία την πλέον κατάλληλη μεθοδολογία, από την οποία μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα, εφόσον ληφθούν υπόψη ορθές παράμετροι (υγρασία, ταχύτητα ανέμου, θερμοκρασία, κ.ά.).

Πρόκειται για τη μέθοδο της«υπολογιστικής ρευστοδυναμικής» (Computational Fluid Dynamics – CFD), η οποία αναλύει τη φλόγα και καταλήγει στο είδος και την έκταση του εύφλεκτου υλικού που την έχει προκαλέσει. Ειδικότερα, το Πανεπιστήμιο της Πίζας έχει γνωμοδοτήσει θετικά για την καταλληλόλητα χρήσης της μεθόδου ως προς την ανάλυση της έκρηξης στο δυστύχημα των Τεμπών.

Το Πανεπιστήμιο της Γάνδης έχει προς το παρόν επικυρώσει τον ορισμό σωστών παραμέτρων (λ.χ. υγρασία) για τη διενέργεια του ελέγχου με τη χρήση της μεθοδολογίας CFD. Ειδικά για τα έλαια σιλικόνης οι ερευνητές της Γάνδης έσπευσαν να τα αφαιρέσουν νωρίς από το κάδρο των ευθυνών, ακριβώς χάρη στο CFD.

Ενώ το πόρισμα πρόκειται να παρουσιαστεί ολόκληρο στα τέλη Φεβρουαρίου, η μέθοδος διενέργειας των εκρήξεων που αναδεικνύεται από τους συντάκτες του πορίσματος ως η πλέον κατάλληλη, δεν έχει αποφέρει ακόμη οριστικά αποτελέσματα, ενώ «τρέχει» αυτή τη στιγμή, καθώς απαιτείται χρόνος για την ανάλυση όλων των δεδομένων.

Αρχική πρόσκρουση και ανάφλεξη. Η πρώτη φάση της φωτιάς αφορά τα πρώτα τέσσερα οχήματα των δύο τρένων: τις δύο μηχανές του εμπορικού τρένου και τη μηχανή του επιβατικού τρένου, καθώς και το Α1 βαγόνι πρώτης θέσης. Η αρχική πρόσκρουση είναι μια μετωπική σύγκρουση μεταξύ της μηχανής του επιβατικού τρένου και της πρώτης μηχανής του εμπορικού τρένου, με αποτέλεσμα να εκτιναχθούν προς τα αριστερά και να συντριβούν στον τοίχο του αυτοκινητοδρόμου.

Αρχική πρόσκρουση και ανάφλεξη.

Λύγισε σε σχήμα S. Η δεύτερη σύγκρουση είναι επίσης σφοδρή και λαμβάνει χώρα μεταξύ του εστιατορίου και του πρώτου βαγονιού το οποίο μετέφερε χαλύβδινες πλάκες. Προκαλεί πολύ σοβαρές ζημιές στο εστιατόριο, το οποίο λυγίζει σε σχήμα S, κυρίως λόγω της αρχικής πρόσκρουσης αλλά και των ζημιών που προκλήθηκαν κατά την πτώση του στο έδαφος, καταλήγοντας κοντά στα απομεινάρια της μηχανής και στο κατεστραμμένο βαγόνι Α1.

Η δεύτερη σύγκρουση λαμβάνει χώρα μεταξύ του εστιατορίου και του πρώτου βαγονιού.

Πέρασαν 43 λεπτά για την πρώτη πυρόσβεση. Η φωτιά στο βαγόνι Β2 της επιβατικής αμαξοστοιχίας ξεκίνησε από το κάτω μέρος στις 23.35 και έκαψε όλο το μήκος του «χωρίς καμία ενεργή πυρόσβεση μέχρι να αρχίσει να καίει με πολύ έντονες φλόγες, τροφοδοτούμενη από τα υφάσματα των μεγάλων καθισμάτων, τις κουρτίνες και τα εσωτερικά υλικά», σύμφωνα με το προσχέδιο του πορίσματος. Η πρώτη προσπάθεια πυρόσβεσης πραγματοποιήθηκε 43 λεπτά μετά την έναρξη της φωτιάς από μόνο ένα πυροσβεστικό όχημα.

Η φωτιά στο βαγόνι Β2 της επιβατικής αμαξοστοιχίας ξεκίνησε από το κάτω μέρος και έκαψε όλο το μήκος του.

Η αλληλουχία των εκρήξεων

Από την Intercity 62, πλήρως κατεστραμμένο από τη φωτιά είναι το πίσω μέρος του βαγονιού του εστιατορίου και το επιβατικό βαγόνι Β2. Έξι κλάσματα του δευτερολέπτου μετά τη σύγκρουση των μηχανών των τρένων παρατηρείται το πρώτο ηλεκτρικό τόξο που δημιουργεί βραχυκύκλωμα και φωτεινή λάμψη, ενώ άλλες δύο λάμψεις ακολουθούν. Η έκρηξη ξεκινάει περίπου τρία κλάσματα του δευτερολέπτου αργότερα από το έδαφος και πιθανόν λόγω των σπινθήρων από τα φρένα, σύμφωνα με το πόρισμα. Η έκρηξη επεκτείνεται προς τα πάνω, σχηματίζοντας μια πυρκαγιά διαμέτρου περίπου 42 μέτρων που καίει για περίπου 2 δευτερόλεπτα, σηματοδοτώντας την πρώτη φάση της φωτιάς.

Στη δεύτερη φάση, λίγα δευτερόλεπτα μετά την αρχική ανάφλεξη παρατηρείται νέα φωτιά σε «ακαθόριστο όγκο ή περιοχή» μακριά από την αρχική πυρκαγιά. Έτσι, όμως, τροφοδοτείται η αρχική πυρκαγιά, η οποία διπλασιάζεται σε μέγεθος πριν σβήσει δευτερόλεπτα μετά την ανάφλεξη, σύμφωνα με το πόρισμα. Η διάρκεια αυτής της δεύτερης φάσης και το ύψος των πύρινων στηλών υποδεικνύουν ότι εμπλέκεται σημαντική ποσότητα καυσίμου, με βάση όσα αναφέρονται.

Στην τρίτη φάση, δύο ξεχωριστές πυρκαγιές συνεχίζουν να καίνε στο επίπεδο του εδάφους, η μία κοντά στις μηχανές του εμπορικού τρένου, που πιθανόν θερμαίνει και τα έλαια σιλικόνης. Δημιουργείται εκεί εστία που σβήνει μόνη της πριν καταναλώσει όλη την ποσότητα λαδιού στον μετασχηματιστή. Άλλη φωτιά καίει στα απομεινάρια του βαγονιού του εστιατορίου με ισχυρή φλόγα και συνολική διάρκεια 2 ώρες.

Αυτές οι δύο πυρκαγιές φαίνεται να καταναλώνουν κάθε υπόλοιπο καυσίμου που δεν έχει καταναλωθεί από την αρχική φωτιά. Η πρώτη προσπάθεια πυρόσβεσης πραγματοποιήθηκε 43 λεπτά μετά την έναρξη της φωτιάς από ένα μόνο πυροσβεστικό όχημα, καταφέρνοντας να την επηρεάσει ελάχιστα.

Η φωτιά στο βαγόνι Β2 της επιβατικής ξεκίνησε από το κάτω μέρος στις 23.35 και στη συνέχεια έκαψε όλο το μήκος του «χωρίς καμία ενεργή πυρόσβεση μέχρι να αρχίσει να καίει με πολύ έντονες φλόγες, τροφοδοτούμενη από τα υφάσματα των μεγάλων καθισμάτων, τις κουρτίνες και τα εσωτερικά υλικά», σύμφωνα με το πόρισμα. Μέχρι τις 00.40 η φωτιά είχε κάψει ολόκληρο το βαγόνι B2 και είχε αρχίσει να σβήνει από μόνη της, καθώς δεν υπήρχε άλλο καύσιμο υλικό.

Δεν είναι παρά λίγο μετά τις 02:00 τα ξημερώματα που η φωτιά στο βαγόνι του εστιατορίου φαίνεται να κατευνάζεται, καθώς αεροφωτογραφία από τον τόπο του δυστυχήματος δείχνει καπνό να βγαίνει από τα υπολείμματα του βαγονιού του εστιατορίου και άλλες δύο μικρές εστίες να παραμένουν στο μπροστινό και πίσω μέρος του βαγονιού. Μια προσπάθεια κατάσβεσης που καταγράφηκε στις 02.32 δείχνει αφρό να αντλείται προς το βαγόνι, χωρίς να είναι σαφές εάν έπαιξε ρόλο στην πραγματική κατάσβεση της φωτιάς που είχε ήδη καταβροχθίσει το συνολικό μήκος του βαγονιού, αναφέρει το πόρισμα.

Τρεις φάσεις

Η ανάλυση του οπτικού υλικού τη στιγμή της σύγκρουσης καταδεικνύει και την ακολουθία τριών διαδοχικών αλλά διακριτών φάσεων (1η σύγκρουση, 2η σύγκρουση, επιβράδυνση) από τη στιγμή της πρώτης μετωπικής σύγκρουσης έως τη στιγμή που κάθε όχημα ακινητοποιείται στην τελική του θέση.

Η πρώτη φάση αφορά κυρίως τα πρώτα τέσσερα βαγόνια των δύο τρένων: τα δύο της εμπορικής όπου βρίσκονταν οι μηχανές και τα δύο πρώτα της επιβατικής όπου βρίσκονταν η μηχανή και η Α΄ θέση των επιβατών. Η αρχική πρόσκρουση είναι μετωπική και έχει αποτέλεσμα τα βαγόνια να εκτιναχθούν προς τη μία πλευρά και να συντριβούν στον τοίχο του αυτοκινητοδρόμου. Το βαγόνι της Α΄ θέσης καταστράφηκε ολοσχερώς, με τα καθίσματα να διασκορπίζονται στην ευρύτερη περιοχή του δυστυχήματος.

Καθώς τα συνολικά τέσσερα πρώτα βαγόνια των δύο τρένων αποσυνδέονται από τις αμαξοστοιχίες τους, τα υπόλοιπα βαγόνια κινούνται πλέον πιο αργά λόγω της πρόσκρουσης, αλλά και της ενεργοποίησης των φρένων. Από το πόρισμα προκύπτει πως το χειροκίνητο φρένο έκτακτης ανάγκης ενεργοποιείται 1 δευτερόλεπτο πριν από την πρώτη, μετωπική, σύγκρουση και πως τα μηχανικά φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα στην επιβατική αμαξοστοιχία λόγω απώλειας του αέρα πίεσης από την 1η πρόσκρουση.

Μετωπική είναι και η δεύτερη σύγκρουση των υπολοίπων βαγονιών, του εστιατορίου της επιβατικής αμαξοστοιχίας που είναι το τρίτο της βαγόνι, και του βαγονιού της εμπορικής που μετέφερε χαλύβδινες πλάκες. Αυτή είναι η σύγκρουση που προκαλεί σοβαρές ζημιές στο βαγόνι του εστιατορίου το οποίο παίρνει μορφή «τελικού σίγματος». Στην τρίτη φάση της σύγκρουσης, βαγόνια συνεχίζουν να συγκρούονται με ελαφρώς μικρότερη ορμή, σύμφωνα με το πόρισμα.

πηγη

Tags: ΓάνδηΤέμπη
Previous Post

Έρχεται επανυπολογισμός για δεκάδες χιλιάδες συντάξεις- Λόγω ελλιπών στοιχείων

Next Post

ΑΠΘ: Παρατηρείται σταδιακή ανύψωση του ηφαιστείου της Σαντορίνης – Τι δείχνουν οι δορυφόροι

Related Posts

Σχέδια για έναν νέο, πιο δίκαιο ΕΝΦΙΑ: Οι αλλαγές που εξετάζονται
Ειδήσεις

Σχέδια για έναν νέο, πιο δίκαιο ΕΝΦΙΑ: Οι αλλαγές που εξετάζονται

17 Ιουνίου 2025
Ανοδική πορεία για την αγορά ακινήτων σε Αργολίδα, Κορινθία και Εύβοια
Ειδήσεις

Ανοδική πορεία για την αγορά ακινήτων σε Αργολίδα, Κορινθία και Εύβοια

17 Ιουνίου 2025
επιδόματα - Πληρωμές
Ειδήσεις

Χάνεται η επιστροφή ενοικίου αν δεν πληρώνετε ηλεκτρονικά – Ποιοι επηρεάζονται

17 Ιουνίου 2025
Καιρός: Καύσωνας και σήμερα με την θερμοκρασία στους 41 βαθμούς
Ελλάδα

Καιρός: Ζέστη και ήλιος σε όλη τη χώρα – Μικρές εξαιρέσεις στα βόρεια

17 Ιουνίου 2025
Σε στάση αναμονής η ελληνική αγορά για τις επιπτώσεις της κρίσης Ισραήλ – Ιράν
Ελλάδα

Σε στάση αναμονής η ελληνική αγορά για τις επιπτώσεις της κρίσης Ισραήλ – Ιράν

17 Ιουνίου 2025
Ακρίβεια και καλοκαίρι
Ειδήσεις

Ακρίβεια και καλοκαίρι: Γιατί οι μισοί Έλληνες δεν θα πάνε διακοπές φέτος

16 Ιουνίου 2025
Next Post
ΑΠΘ: Παρατηρείται σταδιακή ανύψωση του ηφαιστείου της Σαντορίνης – Τι δείχνουν οι δορυφόροι

ΑΠΘ: Παρατηρείται σταδιακή ανύψωση του ηφαιστείου της Σαντορίνης – Τι δείχνουν οι δορυφόροι

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Καταφύγια Πολέμου στην Ελλάδα -Φωτογραφία: Προσωπικό αρχείο Κωνσταντίνου Κυρίμη

Καταφύγια Πολέμου στην Ελλάδα: Πού βρίσκονται και ποια είναι η κατάστασή τους

11 μήνες ago
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ «έπιασε λιμάνι» στο Αλεποχώρι με την υπερθαλαμηγό του

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ «έπιασε λιμάνι» στο Αλεποχώρι με την υπερθαλαμηγό του

21 ώρες ago
επιδόματα - Πληρωμές

Χάνεται η επιστροφή ενοικίου αν δεν πληρώνετε ηλεκτρονικά – Ποιοι επηρεάζονται

11 ώρες ago
Η νέα εποχή για τις ελληνικές τράπεζες: Λιγότερα καταστήματα, λιγότεροι εργαζόμενοι

Η νέα εποχή για τις ελληνικές τράπεζες: Λιγότερα καταστήματα, λιγότεροι εργαζόμενοι

10 ώρες ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • Gala
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

Champions League COVID 19 MONEY AND LIFE ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ Ιταλία ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών εορτολόγιο ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σχέδια για έναν νέο, πιο δίκαιο ΕΝΦΙΑ: Οι αλλαγές που εξετάζονται

Σχέδια για έναν νέο, πιο δίκαιο ΕΝΦΙΑ: Οι αλλαγές που εξετάζονται

17 Ιουνίου 2025
Η Ελλάδα Πουλά Δικαιώματα ρύπων: Έσοδα δισεκατομμυρίων και η συμφωνία με την Κύπρο

Η Ελλάδα Πουλά Δικαιώματα ρύπων: Έσοδα δισεκατομμυρίων και η συμφωνία με την Κύπρο

17 Ιουνίου 2025
Ανοδική πορεία για την αγορά ακινήτων σε Αργολίδα, Κορινθία και Εύβοια

Ανοδική πορεία για την αγορά ακινήτων σε Αργολίδα, Κορινθία και Εύβοια

17 Ιουνίου 2025
Η νέα εποχή για τις ελληνικές τράπεζες: Λιγότερα καταστήματα, λιγότεροι εργαζόμενοι

Η νέα εποχή για τις ελληνικές τράπεζες: Λιγότερα καταστήματα, λιγότεροι εργαζόμενοι

17 Ιουνίου 2025
επιδόματα - Πληρωμές

Χάνεται η επιστροφή ενοικίου αν δεν πληρώνετε ηλεκτρονικά – Ποιοι επηρεάζονται

17 Ιουνίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Σχέδια για έναν νέο, πιο δίκαιο ΕΝΦΙΑ: Οι αλλαγές που εξετάζονται
  • Η Ελλάδα Πουλά Δικαιώματα ρύπων: Έσοδα δισεκατομμυρίων και η συμφωνία με την Κύπρο
  • Ανοδική πορεία για την αγορά ακινήτων σε Αργολίδα, Κορινθία και Εύβοια
  • Η νέα εποχή για τις ελληνικές τράπεζες: Λιγότερα καταστήματα, λιγότεροι εργαζόμενοι

Κατηγορίες

  • Gala
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Gala
  • Χρήσιμα

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.