Την άποψη ότι η χάραξη του τραμ με τον τρόπο που έγινε περισσότερο έβλαψε παρά ωφέλησε τη Γλυφάδα γιατί τέμνει το εμπορικό κέντρο στη μέση και βάζει ένα τεχνητό εμπόδιο στην πρόσβαση στην παραλία, εκφράζει ο Δήμαρχος, Γιώργος Παπανικολάου, με αφορμή την διακοπή των δρομολογίων, από τον Άλιμο μέχρι τη Βούλα, λόγω εργασιών στο Ελληνικό, για την υπογειοποίηση τμήματος της Ποσειδώνος.
“Πλέον 20 χρόνια μετά η άποψή μας είναι ξεκάθαρη. Το Τραμ φτάνει στη Γλυφάδα και φεύγει από την πόλη μας καθημερινά σχεδόν άδειο όλες τις εποχές του χρόνου. Φανταστείτε το Τραμ να μην περνάει από την πόλη μας στο εξής και στη Μεταξά να δημιουργήσουμε ένα υπέροχο πεζόδρομο στο μέσον της για βόλτα, ποδήλατο και αναψυχή.
Ταυτόχρονα στην παραλία να αποδώσουμε το χώρο που καταλαμβάνει στους πολίτες χωρίς να έχουμε παράλληλα και την επικινδυνότητα από τις γραμμές και τους συρμούς που περνάνε καθημερινά – στο πλαίσιο της συνολικής ανάπλασης που ήδη έχει μεταμορφώσει το παραλιακό μας μέτωπο”. Δείτε αναλυτικά την ανάρτηση του Γιώργου Παπανικολάου:
“Μια σημαντική εξέλιξη με σημαντικές προεκτάσεις για την πόλη μας:
Όπως ανακοινώθηκε επισήμως, από σήμερα και για τους επόμενους τρεις μήνες σταματάει το Τραμ να περνάει από τη Γλυφάδα, λόγω των εργασιών που γίνονται στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού για την υπογειοποίηση τμήματος της Ποσειδώνος.
Πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες υπήρχε σοβαρή διχογνωμία για τη χάραξη του Τραμ μέσα από τη Γλυφάδα:
Άλλοι έλεγαν ότι θα βοηθήσει την εμπορική κίνηση.
Άλλοι πίστευαν ότι αφαιρεί από τη Γλυφάδα πολύτιμο ελεύθερο δημόσιο χώρο στην παραλία και στο εμπορικό μας κέντρο.
Πλέον 20 χρόνια μετά η άποψή μας είναι ξεκάθαρη.
Το Τραμ φτάνει στη Γλυφάδα και φεύγει από την πόλη μας καθημερινά σχεδόν άδειο όλες τις εποχές του χρόνου και είναι δεδομένο ότι τελικά η χάραξη του με τον τρόπο που έγινε περισσότερο έβλαψε παρά ωφέλησε τη Γλυφάδα μας γιατί τέμνει το εμπορικό κέντρο στη μέση και βάζει ένα τεχνητό εμπόδιο στην πρόσβαση στην παραλία.
Γιατί μόνο στην περίπτωσή μας έχουμε μπερδέψει το Τραμ με το τραίνο.
Μόνο στο τραίνο οι γραμμές πρέπει να διαχωρίζονται.
Στις μεγαλουπόλεις του εξωτερικού το Τραμ συνυπάρχει με τα αυτοκίνητα και γι’ αυτό δεν αφαιρεί πολύτιμο δημόσιο χώρο.
Επίσης ένας σοβαρός λόγος που κατά την γνώμη μας δεν ευδοκιμεί το Τραμ είναι ότι είναι εξαιρετικά αργό για διάφορους λόγους.
Γι’ αυτό και πολύς κόσμος δεν το επιλέγει.
Φανταστείτε το Τραμ να μην περνάει από την πόλη μας στο εξής και στη Μεταξά να δημιουργήσουμε ένα υπέροχο πεζόδρομο στο μέσον της για βόλτα, ποδήλατο και αναψυχή.
Ταυτόχρονα στην παραλία να αποδώσουμε το χώρο που καταλαμβάνει στους πολίτες χωρίς να έχουμε παράλληλα και την επικινδυνότητα από τις γραμμές και τους συρμούς που περνάνε καθημερινά – στο πλαίσιο της συνολικής ανάπλασης που ήδη έχει μεταμορφώσει το παραλιακό μας μέτωπο.
Από σήμερα και για τρεις μήνες το Τραμ σταματά να μπαίνει στη Γλυφάδα και το επιβατικό κοινό σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση θα εξυπηρετείται με λεωφορεία.
Ιδού λοιπόν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για μια πραγματική δοκιμή.
Προσοχή: Πιο πολλά λεωφορεία και πιο πυκνά δρομολόγια, για το σενάριο απομάκρυνσης της γραμμής του Τραμ από τη Γλυφάδα δεν αρκούν.
Βασικό προαπαιτούμενο είναι να προχωρήσει – όπως έχει προγραμματιστεί – η επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό με τρεις νέους σταθμούς στη Γλυφάδα.
Έχουν λοιπόν ακριβώς αυτή τη στόχευση οι προσπάθειές μας:
Περισσότερα λεωφορεία να εξυπηρετούν τη Γλυφάδα, τρεις νέοι σταθμοί του Μετρό όπως έχουν σχεδιαστεί, κατάργηση του Τραμ.
Μόνο έτσι μπορεί να εξυπηρετηθεί ουσιαστικά και με επάρκεια το αυξανόμενο επιβατικό κοινό και παράλληλα θα μπορέσουμε να αποδώσουμε πολύτιμο ελεύθερο δημόσιο χώρο στους πολίτες και στους επισκέπτες της πόλης μας.
Οι επόμενοι τρεις μήνες θα κρίνουν πολλά.
Να είστε σίγουροι ότι θα επανέλθουμε στο θέμα αυτό επίμονα και μεθοδικά.”
notia.g