Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου, 2025 - 05:23
27 °c
Athens
26 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
27 ° Κυ
Money And Life
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Επιχειρείν
    • Αγορές
    • Real Estate
  • LIFESTYLE
  • Αυτοδιοίκηση
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
    • Podcast
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
    • Οικολογία
    • Pet Stories
  • Επικοινωνία
Money And Life
Home Αυτοδιοίκηση

Να ανοίξει ξανά η Βασιλίσσης Ολγας;

Η πεζοδρόμηση ήταν το πρώτο μέτωπο του νέου δημάρχου. Ειδικοί απαντούν αν πρέπει να συνεχιστεί το έργο

Money & Life by Money & Life
30 Οκτωβρίου 2023
in Αυτοδιοίκηση, Ειδήσεις
0 0
0
Να ανοίξει ξανά η Βασιλίσσης Ολγας;
Share on FacebookShare on Twitter

Ηταν το πεντηκοστό λεπτό του ντιμπέιτ των υποψήφιων δημάρχων Αθηναίων όταν ο Χάρης Δούκας έριξε τη βόμβα: «Δεσμεύομαι ότι θα ανοίξει η Βασιλίσσης Ολγας». Ο Κώστας Μπακογιάννης ζητάει άμεσα τον λόγο και τον κατηγορεί για ψηφοθηρία. Καθώς, όμως, ελάχιστοι πόνταραν στην επικράτηση Δούκα, το θέμα χάνεται κάπου ανάμεσα στις κάμερες και στο μετρό των Εξαρχείων.

Για να ακολουθήσει η σύγκρουση με την πραγματικότητα. Ο Δούκας εκλέγεται δήμαρχος και επαναλαμβάνει την τηλεοπτική υπόσχεση. Αλλά στη Βασιλίσσης Ολγας έχει εγκατασταθεί από την άνοιξη εργολάβος, το έργο της πεζοδρόμησης είναι δημοπρατημένο από το 2022, ο επιβεβλημένος αρχαιολογικός έλεγχος έχει αποδώσει, σύμφωνα με έκτακτη ενημέρωση, αξιόλογα ευρήματα. Ο Χάρης Δούκας σπεύδει να κατηγορήσει την απερχόμενη δημοτική αρχή για «δημιουργία τετελεσμένων».

Χάρης Δούκας: Εξι ερωτήματα στη Λίνα Μενδώνη για τα αρχαία στη Β. Ολγας

Είναι η Βασιλίσσης Ολγας η «νέα» Πανεπιστημίου; Το νέο αθηναϊκό «σίριαλ» που θα διχάσει την πόλη και τους ταλαιπωρημένους κατοίκους της τα επόμενα χρόνια; Αρχιτέκτονες, πολεοδόμοι και συγκοινωνιολόγοι με τους οποίους μιλήσαμε μας λένε ότι στην περίπτωση του προνομιούχου αυτού άξονα που χωρίζει τους Στύλους του Ολυμπίου Διός και το Ζάππειο μπορεί να διακυβεύονται πολύ περισσότερα από ό,τι στην Πανεπιστημίου. Για όσους ομνύουν σε μια πιο πράσινη εκδοχή της αυτοκινητοκρατούμενης Αθήνας, η έκβαση του νέου σίριαλ θα κρίνει αν η ελληνική πρωτεύουσα θα συνεχίσει να είναι μια «πόλη για Ι.Χ.» ή θα τραβήξει μια κόκκινη γραμμή λέγοντας «μέχρις εδώ».

Λάθος απαντήσεις

Ο Γιώργος Γιαννής είναι καθηγητής Διαχείρισης και Ασφάλειας της Κυκλοφορίας και διευθυντής του τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Αλλά και ο άνθρωπος που ήταν επικεφαλής της ομάδας των συγκοινωνιολόγων που σχεδίασαν τον «Μεγάλο Περίπατο». Για τη Βασιλίσσης Ολγας, λέει, δεν υπάρχει «σωστή» ή «λάθος» λύση. Εξαρτάται, τονίζει, από τις προτεραιότητες που έχεις ως πόλη, ποιους θέλεις να υπερασπιστείς, με ποιους είσαι. «Η Αθήνα δεν λειτουργεί καλά γιατί έχει δώσει υπερβολικά πολύ χώρο στα αυτοκίνητα, σε πλήρη αντιδιαστολή με αυτό που συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες». Δεν αναγνωρίζει ο ίδιος την αναστάτωση που προκάλεσε το κλείσιμο της Βασιλίσσης Ολγας; «Προφανώς και την αναγνωρίζω. Αλλά η απάντηση στο πρόβλημα δεν είναι να την ανοίξουμε ξανά για να προσφέρουμε μια προσωρινή ανακούφιση (σ.σ. ο Γιώργος Γιαννής είναι βέβαιος ότι σε λίγους μήνες θα φρακάρει και η «ανοιχτή» Βασιλίσσης Ολγας), αλλά γιατί να μη δούμε το πραγματικό πρόβλημα που είναι η μη λειτουργία των λεωφορειολωρίδων και η καχεκτική εξυπηρέτηση από τα λεωφορεία, έτσι ώστε ο πολίτης να έχει πραγματική επιλογή πέρα από το Ι.Χ. του;». Ο ίδιος θεωρεί τη Βασιλίσσης Ολγας κατεξοχήν «πολιτικό» ζήτημα. «Υπάρχει αυτή η φαντασίωση στην Ελλάδα ότι όλες οι άλλες πόλεις στο εξωτερικό που δίνουν χώρο στους πεζούς έχουν πρώτα λύσει τα κυκλοφοριακά τους προβλήματα. Αναρωτιέμαι: αυτοί που τα λένε αυτά έχουν οδηγήσει ποτέ στον περιφερειακό στο Παρίσι, στο Λονδίνο, στις Βρυξέλλες; Εχουν δει τους “Κηφισούς” της Ευρώπης;».

«Γιατί να μη δούμε το πραγματικό πρόβλημα που είναι η μη λειτουργία των λεωφορειολωρίδων και η καχεκτική εξυπηρέτηση από τα λεωφορεία;».

Ο καθηγητής και πρόεδρος του Τμήματος Αρχιτεκτόνων του Πανεπιστημίου Πατρών Γιάννης Αίσωπος θα μπορούσε να δει να ανοίγει μερικώς η Βασιλίσσης Ολγας ως δρόμος ήπιας κυκλοφορίας (αυτή, παρεμπιπτόντως, είναι και η θέση του νέου δημάρχου), αλλά πιστεύει ότι η ζημιά στην κοινή γνώμη έχει γίνει λόγω της Πανεπιστημίου και της απουσίας αρχιτεκτονικού σχεδιασμού στην πρώτη φάση εφαρμογής του «Μεγάλου Περιπάτου». «Οταν οι παρεμβάσεις είναι μονοδιάστατα λειτουργικές, χωρίς αρχιτεκτονική σκέψη και μορφή, οι πολίτες δεν μπορούν να οικειοποιηθούν το έργο, να συνδεθούν ψυχικά με τον χώρο, να ταυτιστούν μαζί του». Ετσι η Βασιλίσσης Ολγας δεν είναι παρά η συνέχεια της Πανεπιστημίου, ενώ αυτό δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Μπορεί η Αθήνα να αποκτήσει ενεργειακή αυτονομία;

Οι νίκες επί των Ι.Χ.

«Αν δεν πάρει χώρο από το αυτοκίνητο, πού θα φυτέψει πράσινο ο αυριανός δήμαρχος; Στον Υμηττό;», αναρωτιέται ο γνωστός συγκοινωνιολόγος-πολεοδόμος και ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ Θάνος Βλαστός. «Κι όμως πυροβολεί τους πεζοδρόμους. Θύμα η Βασιλίσσης Ολγας, από τους πιο εμβληματικούς, για να μπορούν να πηγαίνουν ευκολότερα στο κέντρο τα αυτοκίνητα! Στην υπόλοιπη Ευρώπη γίνεται το ανάποδο, συνειδητά τα περιορίζουν». Αναφέρεται στις πρόσφατες ανακοινώσεις από διεθνή ερευνητικά κέντρα για την υπερθέρμανση του πλανήτη και υπενθυμίζει τις μικρές και τις μεγάλες νίκες της Αθήνας: Πλάκα, Ερμού, ενοποίηση αρχαιολογικών χώρων με τις αντίστοιχες εμβληματικές πεζοδρομήσεις. «Αν η Βασιλίσσης Ολγας γίνεται δρόμος για αυτοκίνητα επειδή υποχρεώνει κάποιους κατοίκους του Παγκρατίου να παρακάμπτουν τον ναό του Ολυμπίου Διός (κατά 1,5 χλμ.), μήπως μπουν αυτοκίνητα και στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου – Αποστόλου Παύλου, αφού υποχρεώνει πολύ περισσότερους να παρακάμπτουν Ακρόπολη και Ιστορικό Τρίγωνο (κατά 3,2 χλμ.); Τι θα μείνει όρθιο πριν μας αποτελειώσουν καύσωνες και πλημμύρες;».

«Η πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Ολγας είναι εύκολη λεία σε μια ρητορική υποσχέσεων που λατρεύουν οι συλλέκτες του λαϊκισμού», υποστηρίζει ο ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ Παναγιώτης Τουρνικιώτης. «Αλλά το πρόβλημα δεν είναι η Βασιλίσσης Ολγας, γιατί είναι μέρος ενός καλού σχεδιασμού της ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων που έπρεπε να συνεχιστεί και δεν έχει κυκλοφοριακές επιπτώσεις για τη μεγάλη κλίμακα της πόλης, έστω και αν φέρνει μια πρόσκαιρη ταλαιπωρία στους “γείτονες” μέχρι να αυτορυθμιστεί». Για τον τέως κοσμήτορα της Σχολής Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ, ο περιορισμός των Ι.Χ. και η επιβράδυνση της κυκλοφορίας στους μεγάλους άξονες δεν χωράει πια αμφισβήτηση σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, «αλλά όταν προτάθηκαν στο Rethink Athens ή στη Συγγρού υπήρξε μια δραστήρια μερίδα πολιτών που αντιστάθηκε, όπως και τώρα στη Βασιλίσσης Ολγας, αλλά και στην Πανεπιστημίου που έχασε δύο λωρίδες αυτοκινήτων, για χάρη των πεζών, χωρίς κυκλοφοριακό πρόβλημα. Και όμως αυτές οι παρεμβάσεις, και η αύξηση του δημόσιου χώρου των πεζών εις βάρος του οδοστρώματος στην πλατεία Συντάγματος, δεν είναι καθόλου τολμηρές κινήσεις. Είναι αυτονόητες επιλογές στην προοπτική μιας περισσότερο ανθρώπινης πόλης με λιγότερα αυτοκίνητα».

Ο αρχιτέκτονας μηχανικός Δημήτρης Παπανικολάου, εκλεγμένος επίκουρος καθηγητής στη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του ΕΜΠ, ερευνητής και ιδρυτής του Urban Synergetics Lab, υποστηρίζει ότι ορθώς η Βασιλίσσης Ολγας μετατράπηκε σε πεζόδρομο και θα έπρεπε να παραμείνει πεζόδρομος ελεγχόμενης ροής από μέσα μαζικής συγκοινωνίας διότι ενοποιεί τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπιείου με το Ζάππειο και τον Εθνικό Κήπο. «Ταυτόχρονα είμαι της άποψης ότι η ροή από τη Βασιλέως Κωνσταντίνου (ρεύμα από Βασιλίσσης Σοφίας) θα έπρεπε να μπορεί να στρίψει δεξιά προς την Αθανασίου Διάκου (προέκταση της Βουλιαγμένης) με μια κατάλληλη διαπλάτυνση σε αυτό το σημείο, ώστε να εκτρέψει την κυκλοφορία των επιβατών που θέλουν να πάνε προς Σύνταγμα ή Ομόνοια, χωρίς να πρέπει η κυκλοφορία αυτή να διοχετευτεί στην Καλλιρρόης και στη συνέχεια να μπει Συγγρού μέσω Βούρβαχη, όπως γίνεται τώρα». Ωστόσο τονίζει ότι δεν έχει δει κυκλοφοριακές μελέτες, ούτε και έχει κάνει κάποια ο ίδιος, οπότε λέει τα παραπάνω με κάποια επιφύλαξη. Σε κάθε περίπτωση υπενθυμίζει ότι οι περισσότερες πόλεις στον ανεπτυγμένο κόσμο προσπαθούν να αυξήσουν την περπατησιμότητά τους με πεζοδρομήσεις, ενοποιήσεις δημοσίων χώρων και παρακάμψεις κυκλοφορίας. Οι διεθνείς τακτικές συνδυάζουν συχνά τις πεζοδρομήσεις με έξυπνα συστήματα ήπιας μικροκινητικότητας (ποδήλατα, scooters, μοτοποδήλατα), τα οποία παρέχουν «συντομεύσεις» στην προσβασιμότητα της συνέχειας των περπατήσιμων δημοσίων χώρων, όπως επίσης και με μέσα μαζικής συγκοινωνίας. «Συμπερασματικά θέλουμε και χρειαζόμαστε περπατήσιμες συνεχείς περιοχές για τις πόλεις μας αλλά και την τεχνολογική/πληροφοριακή/συγκοινωνιακή υποστήριξή τους ώστε να μπορούμε να μεταβαίνουμε “όπου θέλουμε, όποτε θέλουμε”».

kathimerini.gr
Tags: Βασιλίσσης Ολγας
Previous Post

Ελαιόλαδο απο… χρυσάφι – Κερδισμένοι οι παραγωγοί, χαμένοι οι καταναλωτές

Next Post

Έκανε “πάρτι” ο Παναθηναϊκός κόντρα στον Πανσερραϊκό με πεντάρα

Related Posts

Μεταξύ 200.000 και 250.000 η πρόβλεψη της ΕΔΟΕ για την εφετινή παραγωγή ελαιολάδου
Αγορές

Μεταξύ 200.000 και 250.000 η πρόβλεψη της ΕΔΟΕ για την εφετινή παραγωγή ελαιολάδου

25 Οκτωβρίου 2025
Chevron–Helleniq Energy αναλαμβάνουν επίσημα τέσσερα θαλάσσια οικόπεδα σε Κρήτη και Πελοπόννησο
Ειδήσεις

Chevron–Helleniq Energy αναλαμβάνουν επίσημα τέσσερα θαλάσσια οικόπεδα σε Κρήτη και Πελοπόννησο

25 Οκτωβρίου 2025
Ο Πούτιν συμφώνησε να σταματήσουν οι επιθέσεις σε ενεργειακές υποδομές της Ουκρανίας μετά τη συνομιλία με Τραμπ
Ειδήσεις

Οι ΗΠΑ και η Ρωσία κοντά σε «διπλωματική λύση» για την Ουκρανία, λέει ο ειδικός απεσταλμένος του Πούτιν

25 Οκτωβρίου 2025
Τσιάρας
Ειδήσεις

Νέα μέτρα στήριξης των αγροτών: Θέσπιση ακατάσχετου για ενισχύσεις

24 Οκτωβρίου 2025
Η Παρασκευή Τυχεροπούλου στην εξεταστική για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ
Ειδήσεις

ΟΠΕΚΕΠΕ: Καταγγελίες Τυχεροπούλου για εκφοβισμό και αντεγκλήσεις για ύποπτες πληρωμές

23 Οκτωβρίου 2025
ΟΠΕΚΑ - καταβολή επιδομάτων
Ειδήσεις

ΟΠΕΚΑ: Πληρώνει 17 επιδόματα για τον Οκτώβριο σε χιλιάδες δικαιούχους

23 Οκτωβρίου 2025
Next Post
Έκανε “πάρτι” ο Παναθηναϊκός κόντρα στον Πανσερραϊκό με πεντάρα

Έκανε “πάρτι” ο Παναθηναϊκός κόντρα στον Πανσερραϊκό με πεντάρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

Ποιοι γνωστοί πολιτικοί δεν έκαναν στρατιωτική θητεία

Ποιοι γνωστοί πολιτικοί δεν έκαναν στρατιωτική θητεία

2 έτη ago
Χρήστος Χ. Θεοφιλάτος: Αποσπάσματα από τα «Χρονικά της Κίτρινης Μέρας»

Χρήστος Χ. Θεοφιλάτος: Αποσπάσματα από τα «Χρονικά της Κίτρινης Μέρας»

8 μήνες ago
Εμβληματική ημερίδα από τις Αθηναΐδες: «Ψυχική και σωματική υγεία της γυναίκας»

Εμβληματική ημερίδα από τις Αθηναΐδες: «Ψυχική και σωματική υγεία της γυναίκας»

21 ώρες ago
Χρηματιστήριο Αθηνών: Με το βλέμμα  στα επερχόμενα εταιρικά αποτελέσματα και στις διεθνείς αγορές

Χρηματιστήριο Αθηνών: Με το βλέμμα στα επερχόμενα εταιρικά αποτελέσματα και στις διεθνείς αγορές

3 ημέρες ago

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  • LIFESTYLE
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
    • Αφιερώματα
  • Αυτοδιοίκηση
    • Περιφέρεια
    • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Γαστρονομία
    • Οίνος
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
  • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Κόσμος
  • Οικονομία
    • Real Estate
    • Αγορές
    • Επιχειρείν
  • Περιβάλλον
    • Pet Stories
    • Οικολογία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
    • Προορισμοί
    • Τουρισμός
  • Χωρίς κατηγορία

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

AIRBNB Champions League e-ΕΦΚΑ ΑΑΔΕ ΑΚΙΝΗΤΑ Αθήνα Αθλητικές μεταδόσεις ΓΑΛΛΙΑ ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΠΑ ΕΝΦΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ ΕΦΟΡΙΑ Ελλάδα Επιχειρήσεις ΗΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙΡΟΣ ΚΙΝΑ Καιρός σήμερα Κυριάκος Μητσοτάκης ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Ντόναλντ Τραμπ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΥΚΡΑΝΊΑ Οικονομία ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΜΠ Τέμπη Τουρισμός ΥΓΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Χρηματιστήριο Αθηνών ομογένεια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

  • 87k Followers

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αμοιβαία Κεφάλαια: Στα υψηλότερα επίπεδα από το 2004

Αμοιβαία Κεφάλαια: Στα υψηλότερα επίπεδα από το 2004

26 Οκτωβρίου 2025
Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Επί ποδός για νέες παρεμβάσεις για περισσότερα διαθέσιμα σπίτια στην αγορά

Στέγαση: Φορολογικά κίνητρα για να επιστρέψουν στην αγορά χιλιάδες κλειστές κατοικίες

26 Οκτωβρίου 2025
Εμβληματική ημερίδα από τις Αθηναΐδες: «Ψυχική και σωματική υγεία της γυναίκας»

Εμβληματική ημερίδα από τις Αθηναΐδες: «Ψυχική και σωματική υγεία της γυναίκας»

26 Οκτωβρίου 2025
Μόλις 4.000 βήματα, μία μέρα την εβδομάδα, μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου

Μόλις 4.000 βήματα, μία μέρα την εβδομάδα, μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου

26 Οκτωβρίου 2025
Τρεβίζο

Τρεβίζο: Η πρώτη ιταλική πόλη με το ευρωπαϊκό βραβείο Green Leaf και πρότυπο βιωσιμότητας

26 Οκτωβρίου 2025
Money And Life

Η νέα πλατφόρμα για την ενημέρωση σας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ SPORT LIFESTYLE ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Ακολουθήστε μας στα Social Media

Τελευταία Νέα

  • Αμοιβαία Κεφάλαια: Στα υψηλότερα επίπεδα από το 2004
  • Στέγαση: Φορολογικά κίνητρα για να επιστρέψουν στην αγορά χιλιάδες κλειστές κατοικίες
  • Εμβληματική ημερίδα από τις Αθηναΐδες: «Ψυχική και σωματική υγεία της γυναίκας»
  • Μόλις 4.000 βήματα, μία μέρα την εβδομάδα, μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου

Κατηγορίες

  • LIFESTYLE
  • Pet Stories
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αθλητικά
  • Αρθρογραφία
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αφιερώματα
  • Γαστρονομία
  • Δικαιοσύνη – ΟΠΕΔ
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Επιστήμη
  • Επιχειρείν
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Οικολογία
  • Οικονομία
  • Οίνος
  • Περιβάλλον
  • Περιφέρεια
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Συνεντεύξεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χωρίς κατηγορία
  • Η εταιρεία
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

Money&Life ©

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
  • Ελλάδα
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Επιχειρείν
  • Real Estate
  • Αγορές
  • Αυτοδιοίκηση
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Περιφέρεια
  • LIFESTYLE
  • Αρθρογραφία
  • Συνεντεύξεις
  • Πολιτισμός
  • Προορισμοί
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον

Money&Life ©

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Η ιστοσελίδα μας περιέχει cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Αν συνεχίζεται την περιήγηση σε αυτήν αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.